Mă trezesc la 7:00. Mă dau jos din pat pentru ami face rutina de dimineața. Intru în baie și îmi dau pijamalele jos pentru a face un duș scurt. Dupa ce mi-am făcut dușul mă spăl pe fața și dinți.
Îmi aleg din dulap o bluză albă, blugi negri și un cardigan gri. Le îmbrac și cobor jos la mama și tata.
Mama și tata îmi pregatesc micul de jun.
- Bună dimineața , parinții mei dragi! Spun eu fericită.
- Bună dimi, scumpo!
- Mă duci tu la scoală, tată?
- Sigur ,scumpo!După ce am măncat , urc sus ca să-mi iau ghiozdanul.Mă dau cu puțin parfum și strugurel. Astazi am fost prea leneșă ca să mă machiez.
......
Curtea școli este plină de copii. Nu pot să-mi văd clasa.
După 10 minute îmi găsesc clasa. Mă așez lăngă o fata foarte emoționată.
- Bună! Îi spun fetei.
- Bună! Spune ea speriată.
- Ma cheamă Anne! Pe tine cum te cheama?
- Maria.
- Îmi pare bine , Maria. De ce ești așa speriată? O întreb eu curioasă.
- Sunt nouă și nu cunosc pe nimeni . Spune ea uitănduse cu ochi ei mari albaștri la mine.
- Și eu sunt nouă. Vrei să fim prietene? Spun asta simțindu-mă ca la 5 ani.
- Da! Răspunde ea încântată.După discursul doamnei director, am mers în clasa noastră. La fel și doamna diridintă, care este o draguță, a ținut un ,,discurs" în care ne spunea regulile școli.
Am plecat împreună cu Maria dar, ne- am despărțit când am ajuns în fața unui magazin.De acolo am mers singură.
Am ajuns acasă foarte obosită. Am urcat sus la mine în cameră și m-am trăntit pe pad. M-am uitat la ceas . Era ora 11:32.
....
Ceasul arăta ora 17:03. Am decis să-mi fac ghizdanul. Mâine avem doar 5 ore.
Am făcut repede ghiozdanul și am deschis dulapul pentru ami alege altă bluză pentru mâine.
Am stat 10 minute în fața dulapului până am ales o bluză crem cu buline negre.Ies pe balcon pentru a citi o carte. În fața mea era și balconul lui Tom dar, el nu era acolo. După câteva minute aud o închidere de ușă. Era Tom. Iam făcut cu măna iar, el mia zămbit.Are un zămbet așa frumos.
- Anne!!! Strigă el.
Eu îmi ridic privirea și văd o foaie cu un nr de telefon. El îmi face semn să îl sun și așa facConv. Tel.
- Bună! Spun eu încântată .
- Buna! Ce faci?
- Bine.
- Cum a fost azi la școală? Te-am văzut în curtea școli.
- A fost bine. Doamna dirigintă este foarte drăguța. Spun eu veselă.
- Cine este diriginta ta?
- Doamna Hard. De istorie.
- Aaa... o știu . Este foarte drăguță. Trebuie să închid. Mai vorbim. Pa.
- Pa.
Conv. Tel. ÎncheiatăAm intrat înapoi în camera mea. Ceasul era 20:05. Mam dus să fac un duș și să mă schimb în pijamale.
Ies din baie . Mama și tata au venit așa că mă duc să iau cina cu iei. Mâncăm pui la grădar.Urc în camera mea și mă bag în pat.Stau puțin la televizor , doar ca să mă ia somnul. Îl sting și când să închid ochi să adorm primes un mesaj.
,, Noapte buna, Anne" mesaj primit de la Tom.
Îi scriu și eu înapoi ,, Noapte buna" și mă culc.Sper că vă place. Sper să nu vă plictiseacă. Următorul o să încerc săl fac mai interesat. Pup.♥♥♥
CITEȘTI
Acasă
RomanceAnne este o fata care se plimbă împreuna cu părinții ei din oraș în oraș din cauza serviciului tatalui ei. Ajunsă odata în New York se împrietenește cu vecinul ei Tom . Oare Anne se îndragostește de Tom sau Tom de ea?