P.O.V. Will
Ajung la aeroport înaine lui Anne. Nu pot să cred că pleacă. Mă lasă aici , singur. Nu pot sta fără ea. Nu pot.
Văd un taxi care oprește în fața mea. O văd cum coboară din taxi.
P.O.V Anne
Cobor din taxi. Îl văd pe Will stănd în fața mea. Este roșu în obraji de nervi. Nu îmi place când este așa.
Mă duc spre el și îl iau în brațe.
- Ce facem? Nu pot sta fără tine. Spune cu lacrimi în ochi.
- Nici eu fără tine dar , trebuie neaparat să ajung la tata.
- Atunci ne luam rămas bun? Spune îngrijorat.
- Nu . Doar , pe mai târziu. Trebuie să plec. Pierd avionul.
- Stai! Mă ia de mână și îmi dă un sărut lung și dulce.
Mă dezlipesc de el cu greu......
Urc în avion. Mă uit ultima dată la aeroportul din New York. Îmi aduc aminte cât de tristă eram că am ajuns aici dar , locul asta mi-a devenit drag. Pot spune că este ,, acasă" . Aici mi-am petrecut cele mai frumoase momente, am cunoscut un băiat incredibil și mi-am facut prieteni noi. O să-mi fie dor.
Îmi las geanta pe scaun și mă așez pe ea. Îmi bag căștile în urechi și las muzica să mă poarte pe val.
P.O.V Will
Plec de la aeropor. Ma duc la Maria acaaa ca să pot să o anunț plecarea Annei din New York.
.....
Bat la ușă și aștept să îmi deschidă.
P.O.V. Maria
Deschid ușa și îl vad pe Will. Prima dată m-am uitat la îmbrăcamintea lui. Avea o bluză albă, pantaloni gri și era încalțat în niște teneși albi.
- Anne a plecat în Anglia. Spune aproape plangand.
- Ce? Nu,nu,nu,nu. Cum așa? Bufnesc în plans.
- Tatăl ei are diabet și a trebuit să plece.Sar la Will în brațe și plang. Cea mai bună prietenă a mea a plecat nu cred.
Asta este tot. Sper să vă placă ultimul capitol. Dacă vreți să fac și al doilea capitol lasați în comentari. ♥♥♥
CITEȘTI
Acasă
RomanceAnne este o fata care se plimbă împreuna cu părinții ei din oraș în oraș din cauza serviciului tatalui ei. Ajunsă odata în New York se împrietenește cu vecinul ei Tom . Oare Anne se îndragostește de Tom sau Tom de ea?