Cearta

39 3 1
                                    

După 2 zile.

Nu ma sunat nici nu mia trimis vrun mesaj, Tom. Poate s-a supărat din cauza că i-am respins sărutul din seara acea.

La 15:30 trebuie să mă întalnesc cu Maria în parcul de lăngă școala pentru un proiect. Ceasul este 13:37 așa că încep să mă pregătesc . Machiajul pe care mil fac este destul de simplu. Îmi rimelez doar genele și pe față pun un BB crem.

Îmi aleg niște pantaloni scurți, un top scurt vișiniu și mă încalț cu converși mei vișini.

Îmi iau cărțile de istorie , le pun într-un ghiozdan alb , iau cheile de pe masă , o salut pe mama care era în bucâtărie și am plecat

Îmi iau telefonul din buzunar și când vroiam să o sun pe Maria l-am văzut pe Tom. Mi-a picat fața când l-am văzut. Era cu o fată roșcată care era mai frumoasă decât mine. Se țineau de mână. Dintr-o dată Tom o sârută. Trec pe lăngă ei dar nu mă opservă .

Merg către parc cu lacrimi în ochi . Când o văd pe Maria alerg către ea și o iau în brațe dând drumul lacrimilor.
- Anne, ce s-a întamplat? Spune ea speriată.
Încep să-i povestesc despre mine și Tom. Ea îmi ia fața în palmele ei .
- Anne, nu trebuie să plangi. Nu te merita. Poate nici nu simțea nimic pentru tine.
- Ai dreptate. Spun eu ștergăndu-mi lacrimile.
- Hai să întindem pătura și să ne apucăm de proiect ,ok?
- Ok.

După ce am petrecut 3 ore în parc cu Maria am invitat-o la mine peste noapte. Ne-am distrat foarte bine. Am adormit pe la 3:00 dimineața.

.....

Maria a plecat pe la 14:00 și am rămas singură. Am decis săl sun pe Tom săi cer niște explicați așa că asta fac.

Conv. Tel.
- Bună, Tom. Spun cu o voce amenințătoare.
- Bună , Anne. S-a întămplat ceva? Spune curios.
- Da, s-a întămplat.
- Ce?
- Păi, nici nu știu cu ce să încep. În primul rănd nu mă mai sunat de câteva zile de la întalnirea nostră, în al doi-lea rând ce câutai cu fata aia roșcată ieri?
- Pai este iubita mea. Spune el făra nicio problemă.
- Văd că ai trecut repede peste întălnirea nostră. Cum poți face asta! Credeam că simți ceva pentru mine ! Spun cu o voce ridicată .
- ăăă... Nu am simțit niciodată nimic pentru tine .
- Atunci, de ce dracu, mai invitat la întălnirea aia?! Spun super supărată cu lacrimi în ochi.
- Pentru că mi-ai plăcut. Spune fără să se găndească că mă poate răni.
- Ț-ia plăcut de mine. Nu te-ai găndit că mă poți răni? Dar pe tine te-a durut fix în cur. Fix acolo. Ști ce . Nici nu vreau să mai aud de tine. Și îi închid telefonul în nas.

.....

După ce-am plăns cam o oră m-am dus la bucătărie să îmi fac niște prăjituri. Cam 3 ore am stat în bucătarie dar, a meritat. M-am dus în sufragerie pentru a mă uita la un film.

După un film de 2 ore am urcat în camera mea și mi-a luat pijamalele pentru a face un duș.

După duș, mi-am făcut ghiozdanul pentru mâine la școala. M-am băgat în pat și am stat o oră pe telefon . Mi-am băgat telefonul la încărcat și am adormit.

Sper că va plăcut și acest capitol. Am încercat să îl fac mai interesant. Pwp

AcasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum