Portretul

37 2 0
                                    

Prima zi de weekend . Mă scol din pat și mă duc la baie pentru rutina mea de dimineață

Ies din baie și îmi aud telefonul sunănd. Primisem un mesaj.
,, Vrei să ne întălnim astăzi în parc." mesaj primit de la Will.
,, Da, la ora 14:00 este bine?"
,, Super. Atunci ne vedem la ora 14:00."

Mă uit la ceas și văd că este ora 11:30. Îmi aleg hainele din dulap: o bluză neagră, îmi pun la gat un choker( nu știu dacă am scris bine), pataloni mei negri și mă încalț cu niște teneși albi. Cobor jos în bucătărie și deschid frigiderul. Iau din frigider o doză de Pepsi . Mă duc în sufragerie și mă așez pe canapea. Butonez telecomanda pănâ găsesc un film.

.....

Intru în parc și îl văd pe Will așezat pe o bancă.
- Bună, Will! Spun îndreptăndu-mă spre el.
- Bună. Ești gata?
- Da.
El mă ia de mână și mă așează pe bancă. Își scoate blocul de desen și un creion.

După 2 ore.

- Am terminat! Spune el încăntat.
- Da?! Vreau să văd și eu.
- Bine.Spune el întindăndumi blocul de desen.
La prima vedere am rămas uimită. Era așa frumos. Toate detaliile desenate.

- Îți place? Spune el uitănduse atent la mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- Îți place? Spune el uitănduse atent la mine.
- Dacă îmi place? Este superb . Ce superb, fantastic, uimitor.
- Mă bucur căți place. Spune cu un zămbet pe față. Vrei să mil dai sau săl pastrezi?
- Ăăă... nu , păstreazăl tu.
- Bine. Vrei să te mai plimbi cu mine prin parc?
- Da! Spun cu un zămbet pe față.

Mă ridic de pe bancă și mă pun în dreapta lui. Băiatul ăsta mă face să mă simt bine.

Ajung în fața casei mele. Will ma condus.
- Mersi că mai condus până acasă.
- Nai pentru ce. Spune el zămbind.
Ne uităm unu la altul și dintr-o dată sare deasupra buzelor mele. Îi răspund la sărut. Ne oprim abia după ce nu mai avem aer.
-Ai niște buze moi. Spune el zămbind.
- Nu știam. Spun eu chicotind.
- Trebuie să plec.
- Ok.
Ne despărțim cu greu.

.....

Mă bag în pat și vorbesc cu Will vreo 2 ore. După ce termin de vorbit cu Will pun capul pe pernă și adorm într-o secundă.

AcasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum