Ziua Balului

29 3 0
                                    

Este sămbătă iar diseară este balul. Sunt așa entuziasmată . Am lucrat foarte mult pentru a decora sala. Sper să aprecieze și profesori.

Mă trezesc pe la 9:00 și îmi fac un duș scurt. Dupaia mă îmbrac în niște pantaloni negri, o bluză alba pănă la buric și mă machiez foarte puțin.

Mă duc în bucătărie și mănăc un măr pentru că nu îmi era foarte foame. Le sun pe fetele mele ( Ema,Rebe șiMaria) pentru a merge mai târziu la cumpăraturi de rochi. La 12:00 trebuie să mă întălnesc cu ele iar, acum ceasul este 10:09 așa că încep să mă pregătesc.

Mă duc la baie și îmi fac un duș scurt. După ce ies îmi aleg din dulap o fustă neagră până la genunchi, o bluză pe care scrie ,,Love Yourself" . Mă încalț cu niște botine negre și îmi pun o eșarfă la gat.

.......

Eu și fetele ne-am luat deja rochiile. Ema șia luat o rochie albastră păna în pămant, Maria una neagră cu o palmă deasupra genunchilor, Rebe una albă scurtă în față lungă în spate și eu o rochie roșie fără predele. Sper să le placă și băieților.

LA BAL

Intru în sala de bal împreună cu Will. Ne ținem de mână. Toți colegi din clasa lui se uita la noi de parcă nu au mai văzut oameni să se țină de mănă.

Ne așezăm la o masă împreună cu Ema,Maria,Rebe,Tom,Alex și Andrei. Rădem toți toată noapte.

La un momendat Will mă trace de mână într-un colț al săli.
- Ce s-a întămplat? Spun uităndu-mă prin jur.
- O vezi pe tipa aia de acolo? Spune arătănd cu degetul spre ea.
- Da! Era o fată roșcată cu șuvițe blonde. Era mai frumoasă decât mine.
- Ea este fosta mea prietenă. Ma înșelat.
- Da. Și? Spun eu curioasă.
- Vreau să o fac geloasă. Spune uitănduse insistent la mine.
- Cum?
- Vreau să dansezi cu mine și să mă săruți.
- De parcă nu o făceam înainte.
- Da, dar să ne vadă și ea. Ok?
- Ok. Și îl sărut scurt pe buze.

Mă ia de mână și mergem la 15 cm de ea. Începem să dansăm și să ne sărutam. La un momendat ne vede. Se strămbă și plecă.

.....

Will mă conduce până acasă. Îl sărut scurt și închid ușa. Urc sus, fac un duș scurt , mă schimb în pijamale și mă culc.


Scuze că nu am mai postat așa de des. Teze, teste și alte porcări pentru școală. Sper că va placut capitolul. PWP.♥♥♥

AcasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum