Luni mă trezesc. Mă uit la ceas și văd că deja am întărziat la școala. Mă spăl repede, mă îmbrac într-o rochiță albă și îmi pun o curea neagră la brâu. Mă încalț cu niște botine de piele neagra și îmi iau geaca de piele care este tot neagră. Iau ghiozdanul în spate și am ieșit pe ușă. Nu am mai salutat-o pe mama.
Ajung la școală și mă duc direct în clasă. Am ajuns cu 2 minute înaintea profesorului de mate. Mă pun lângă Maria.
După ora de mate ies afară pe hol. Mă uit pe panoul de anunțuri. Văd că se ține un bal de primăvară.
Lăngă mine vine fița clasei mele.
- Bună, Anne! Vrei să te oferi voluntar pentru decorarea săli de sport unde o să se țină balul. Spune cu scărbă
- Da. Unde mă înscriu?
Ea îmi întinde o foaie și un pix. Pe foaia aia s-au mai înscris și alte persoane.
Îmi scriu repede numele și semnez.
- Ok. Ne vedem la ora 1.Mă îndrept spre sala de sport împreună cu Maria.
- Matt ma invitat la bal! Spune ea fericită.
- Super.
- Pe tine nu tea invitat nimeni?
- Nu încă.
Am ajuns în fața săli de sport. Erau foarte multe fete și foarte puțini băieți. Mă uit la persoanele din fața mea și îl zăresc pe Will. Mă duc spre el.
- Bună , Will! Spun luândul în brațe.
- Bună, puișor!
Sunt deja puișorul lui. Ce drăguț. Băiatul ăsta mă face să mă simt foarte fericită.
- Trebuie să intrăm ! Haide! Spune el luându-mă de mână.
Intrăm și o văd pe Andreea , cea care ia venit să facă balul de primăvară.
- Bună, tuturor! Săptămâna aceasta vom decora sala de sport într- o grădină cu flori! Spune ea cu foarte mult entuziasm în voce. La intrare ați luat niște numere . Cei cu numărul 1 să vină în stânga meaNumărul 1 era Maria,
numărul 2 era Will și numărul 3 eram eu. În echipa mea se afla și Tom. De când ma facut să sufăr nu am mai vorbit cu el. De data asta suntem în aceași echipă așa că trebuie să cooperăm.Echipa noastră se ocupa cu aranjamentele florale la mase. Băieți din echipă; Tom, Andrei și Alex , au cârat mesele de afară înauntru. Eu, Ema și Rebeca am pus niște fețe de masă albe. Scaunele le-am decorat cu ghirlandă cu trandafiri albi și în mijlocul mesei am pus o vază cu crini , viorele și maci. Toate florile erau de plastic.
Tom a venit la mine.
- Bună , Anne! Vreau să te întreb ceva. Pot?
- Zi, Tom! Spun fără să mă uit la el.
- Vrei să vii cu mine la bal?
- Îmi pare rau Tom dar eu nu vreau să merg cu tine la bal.
- De ce? Spune încruntat.
- Pentru că mai ranit și eu nu mai simt nimic pentru tine.
- Ok. Gasesc eu altă fată......
După prima zi de aranjat sala de sport am ajuns super obosită acasă. Ceasul era 17:30. Am mancat cortofi prajiți singura pentru că parinți mei erau plecați la teatru. Am urcat la mine în cameră pentru ami face temele.
După ce mi-am facut temele am intrat în duș. M-am schimbat în pijamale și m-am bagat la somn.
Sper că va placut și acest capitol. Pwp
CITEȘTI
Acasă
RomanceAnne este o fata care se plimbă împreuna cu părinții ei din oraș în oraș din cauza serviciului tatalui ei. Ajunsă odata în New York se împrietenește cu vecinul ei Tom . Oare Anne se îndragostește de Tom sau Tom de ea?