Prima întălnire

44 2 0
                                    

Îmi aud alarma de la telefon sunănd. Era timpul să mă trezesc.Mă ridic din pat și mă întrept către baie.

După ce m-am spălat încep să mă machiez. Îmi pun un BB crem pe fațà , în jurul ochilor un anticearcăn, îmi fac o codiță cu tuș și mă dau cu mascara.

Cobor jos la bucătărie. Sunt singură acasă așa că trebuie să-mi fac singură micul de jun. Iau din frigider niște căpșune și lapte. Pun căpșunele în blendăr apoi laptele și încep să le mix-ez. Pun tot ,, sucul" care a ieșit întru pahar și încep să beau.

În timp ce îmi beau ,, sucul " aud un ciocănit la ușă. Deschid ușa și în fața mea era Tom.
- Bună, Anne! Spune el
- Bună , Tom! Intră.
- Mulțumesc. Am venit să te întreb dacă vrei să mergem împreună la școală.
- Ăăă... da. Stai să-mi iau ghiozdanul. Alerg sus în camera mea și mă întorc tot alergănd. Iau cheile de pe masă , las pahar în ghiuvetà și am plecat.
- Stai să închid ușa. Spun cu spatele la el.
- Bine.
- Să mergem . Spun eu cu o veselie în glas.
- Care este prima ta oră?
- Păi... cred că chimie. Tu? Spun uităndu-mă la el.
- Prima oră am română.
Ajungem repede în la școala. Am mers foarte rapit.
Ne despărțim când ajungem în fața școli. El se duce la prieteni lui iar, eu mă duc la Maria.
- Bună, Maria! Spun eu fericită
- Bună, Anne ! Te așteptam. Mergem în clasă?
- Da . Haide! Și o iau de mână și ne îndreptăm spre clasă .

Orele s-au terminat repede. Merg cu Maria până la magazinul âla și de acolo ne despărțim.

Dintr-o dată cineva mă ia de mână. Mă întorc pregătită să dau o palmă omului care ma prins dar, văd că este doar Tom
- Ești ,prost?! Spun eu speriată.
- Scuze . Nu am vrut să te speri. Scuze
- Nui nimic.
Mă conduce până la mine în față.
- Anne, am o întrebare să ți-o pun
- Zi! Spun eu curioasă
- Vrei să ieși cu mine în oraș?
Pentru o secundă am rămas mută dar, iam răpuns.
- Da! Spun încândată.
- Bn . Vin să te iau la 17:00. Ok?
- Ok. Pa!
- Pa!

.......

M-am îmbrăcat pentru întălnirea cu Tom într-o fusta lungă pănă în pământ, vișinie, un top alb scurt și m-am încălțat cu niște sandale negre. Este destul de cald afara deci , pot să mă îmbrac așa de subțire.

Aud soneria . Cobor jos și deschid ușa. Era Tom îmbrăcat cu o bluză albastră, pantaloni negri și o jachetă neagră de piele care o ținea în mână.
- Ce frumoasă ești. Spun Tom holbănduse la mine.
- Mersi. Ăăă.... mergem?
- Da. Haide! Și mă ia de mână.

Am fost la film dupaia, am mers la o cafenea. A fost super.
- Mersi pentru această seară. Spun uitându-mă în ochi lui
- Nai penttu ce.
Tom se aproprie de mine pentru a mă săruta dar, eu îl resping.
- Îmi pare rău , Tom. Nu pot să de sărut.
- Nui nimic. Nu pot să de oblig.

Intru în casă și urc în camera mea. Îmi dau jos sandalele și mă duc în baie. După dușul cald mă bag în pad și mă învelesc cu pătura mea pufoasă. Ador într-o secunda.

Sper să vă placă capitolul ăsta. Pwp♥♥♥

AcasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum