Είμαι η Χέιλι, 13 χρονών μαθήτρια στο 1ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης. Μην φανταστείτε, δεν ανήκω σε δημοφιλή ομάδα κοριτσιών ή κάτι τέτοιο, δεν το θεωρώ σημαντικό, εξάλλου και να ήθελα καμία δεν με συμπαθεί ούτε πρόκειται. Με έχουν για κατώτερη τους εξαιτίας της καταγωγής μου, είμαι απο τη Βουλγαρία. Η μοναδική μου φίλη είναι η Κατερίνα, η μόνη σκεπτική ελληνίδα που με υποδέχτηκε, είναι πολύ όμορφη. Ξανθιά με πολύ όμορφα γαλαζοπράσινα μάτια, σχετικά κοντή, πολύ ευγενική και συμπαθητική, με βοηθάει στις δυσκολίες μου στο σχολείο και είναι πάντα δίπλα μου όπως και εγώ. Κάθε μέρα χειρότερη από την άλλη εκεί μέσα, με φωνάζουν με πολλά άσχημα επίθετα που δεν θέλω να σκέφτομαι. Πολλές φορές θέλω να πιστεύω πως με ζηλεύουν γιατί έχω μεγαλύτερους βαθμούς και είμαι εξυπνότερη από αυτές, αλλά μετά έρχονται να μου υπενθυμίσουν το πόσο άχρηστη είμαι λόγω της ατημέλητης εμφάνισης μου. Μέχρι να έρθω εδώ πέρσυ δεν ήξερα πόσο άσχημα πόσο κακή μπορεί να γίνει η συμπεριφορά ενός ατόμου εναντίον σου. Η αρχηγός τους είναι η Έλενα η Queen B για όλες τους. Τους καθοδηγεί, τους λέει τι να τρώνε, πως να ντύνονται, πως να μιλάνε, στην ουσία δηλαδή της έχει κάνει να μην έχουν προσωπικότητα. Σήμερα όμως νομίζω πως θα σταματήσω να κοιτάζω την μιζέρια μου και θα ασχοληθώ με κάτι πιο όμορφο.. Τον Γιώργο. Δεν ξέρω ακόμα επίθετο και αν θα είναι σε δικιά μας τάξη, ξέρω μόνο πως ήρθε με μεταγραφή εδώ για το μπάσκετ από την Αθήνα, είναι ψηλός, γύρω στο 1,80, αδύνατος, με καστανόξανθα μαλλιά, πράσινα μάτια και ένα χαμόγελο που κάνει για διαφήμιση οδοντόκρεμας. Παρόλο όμως που μ' άρεσε πολύ ήξερα ότι θα εμφανιστεί κάποια από εδώ για να τον διεκδικήσει και δεν θα με αφήσει να μπω στον δρόμο της. Όμως ήταν η πρώτη φορά που δεν με ένοιαζε τι θα έλεγαν για μένα ή τι θα έκαναν για να με εμποδίσουν. Ήταν περίεργη η σύνδεση που ένιωθα μαζί του και δεν ήθελα να σταματήσει, οπότε έπρεπε να μάθω περισσότερα για αυτόν.
YOU ARE READING
Complicated
RomanceΗ Χέιλι, μια μαθήτρια Β' Γυμνασίου, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα παιδιά του σχολείου της, με μοναδική της στήριξη την φίλη της Κατερίνα, η συμπαράσταση της και τον πατέρα της Στέλιο. Εμφανίζεται όμως ο Γιώργος, ένα έξυπνο και όμορφο αγόρι που θ...