Καθώς περπατούσα λοιπόν, ένας με τράβηξε από τον ώμο, ξεκίνησε ένα τροχάδι μέχρι την είσοδο του σχολείου, και αφού τον ήξερα τον ακολούθησα. Μόλις φτάσαμε, με κοίταξε μες τη χαρά και μου είπε να κοιτάξω ψηλά. Αφού τον κοίταξα με απορία, δεν είχα ιδέα τι πρόκειται να συμβεί, είδα ότι ψηλά, στη ταράτσα του σχολείου, ξεδιπλώνονταν ένα τεράστιο πανό και εγώ το διάβαζα, αφού ότι έγραφε ήταν κατακόρυφα. Έλεγε "ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ." Εγώ φυσικά, μόλις το είδα, πίστευα ότι έκαναν πλάκα, ότι με δούλευαν πάλι και ήμουν με το στόμα ανοιχτό. Τότε άνοιξαν οι πόρτες και βγήκε έξω ο Γιώργος με μια ανθοδέσμη με κόκινα τριαντάφυλλα, μου χαμογέλασε και ήρθε κοντά μου. Είμασταν πολύ κοντά όταν είπε "Λοιπόν; Θες;".
Χωρίς δεύτερη σκέψη, είπα αυτομάτως το ναι. Με έπιασε με το ένα χέρι απαλά από τη μέση και με το άλλο το μάγουλο μου και με φίλησε.
ΜΙΣΟ ΤΙ;
ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ;
ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ.
Ναι εντάξει έχω ηρεμήσει, νομίζω.
ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ.
Πλέον θα ήμουν το κέντρο της προσοχής, και δεν είναι κάτι που θέλω παθιασμένα. Δεν το θέλω καθόλου. Όλοι με κοτούσαν, με χαιρετούσαν, με μιλούσαν και εγώ τους απαντούσα με το πιο αυθόρμητο ψεύτικο χαμόγελο που είχα, δεν με ενδιέφερε να χαρώ που με χαιρετάνε άνθρωποι που πριν από κάποιες μέρες με είχαν για σκουπίδι.
Μπήκα στην τουαλέτα να πάρω τα χάπια που μου έχουν δώσει για το αίμα μου και άκουσα ΞΑΝΑ, τις τσιρίδες της Κατερίνας από πίσω μου. Ενώ προσπαθούσα να πιο αυτό το αηδιαστικό χάπι, με αγκάλιαζε από πίσω, πράγμα που το έκανε ακόμα πιο αηδιαστικό γιατί μου ερχόταν αναγούλα.
Μόλις επιτέλους το ήπια την ρώτησα με την γκριμάτσα αηδίας που είχα "Τι έγινε; Γιατί χοροπηδάς πάλι;"
"ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΧΟΡΟΠΗΔΑΩ; ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ, Η ΕΛΕΝΑ ΕΦΡΙΞΕ."
"Δεν είναι τόσο γλυκό να σε πρίζει όλο το σχολείο και να έχεις και αυτήν στην άλλη γωνία.. ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ;"
"Ναιι, χάρηκα πάρα πολύ για εσάς. Εμένα μου έκανε πρόταση να πάμε μαζί μόλις φύγαμε από εσένα χθες. Όχι τόσο φαντασμαγορική, αλλά εξίσου γλυκιά. Αχ ανυπομονώ, σε 2 μέρες δεν είναι ο χορός;"
"Ναι, και πρέπει να πάρω εισητήρια. Και επίσης πρέπει να πω στους γονείς μου ότι δεν θα πάω με τον Γιώργο, να τους πείσω για την ακρίβεια."
YOU ARE READING
Complicated
RomanceΗ Χέιλι, μια μαθήτρια Β' Γυμνασίου, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα παιδιά του σχολείου της, με μοναδική της στήριξη την φίλη της Κατερίνα, η συμπαράσταση της και τον πατέρα της Στέλιο. Εμφανίζεται όμως ο Γιώργος, ένα έξυπνο και όμορφο αγόρι που θ...