Rozdział dedykuje Bomoge_ 💕💕💕
Siostra Izabela momentalnie się przeraziła, domyśliła się że Rydzyk o wszystkim wie gdy zobaczyła zło i smutek w jego oczach.
Zaczęła krzyczeć-"Zrozum to nie tak jak ci się wydaje, ja ja.."
Rydzyk w tym momencie jej przerwał lecz ona wciąż próbowała się tłumaczyć
"Musisz zrozumieć, robiłam to dla nas!! Kocham cię i wiem że też czujesz coś do mnie!"
Rydzyk myślał ze Iza zdaje sobie sprawę że że.. On jest gejem..
Krzyczał na Ize i mówił że wszystko ma odwołać, lecz ona nawet nie brała tego pod uwagę. Kochała księdza i postanowiła o niego walczyć. Rydzyk nie był pewien swoich uczuć. Kochał Karola Wojtyle, ale siostra Kisio nie była mu obojętna.
- Nie myśl o tym, to był żart - powiedziała siostra i zbliżyła się do księdza na bardzo niebezpieczna odległość.
- Odsuń się ode mnie! - krzyknął wściekły ksiądz
W pewnym momencie do pokoju wpadła Rafalala, była cała rozczochrana i podrapana. Okazało się że złapano ją, a ona cudem uciekła przed psami gończymi.
ZŁAPALI MNIE-krzyknęła wściekła Nina Kukawska
Po chwili dodała..
TY DEBILKO CO TY SOBIE MYŚLISZ.
Iza Kisio była zdezorientowana. Rydzyk miał dość i wybiegł zadzwonić do papieża, poinformować go o całej sytuacji.
Siostra Kisio była wściekła na Rafalale i odrazu wywaliła ją z pokoju Rydzyka. Miała ona plan B. Wyszła z pokoju i pogodziła się z transwestytką i razem pojechały do czarownicy Santany. Gdy weszły do niej, poczuły jak ich ego struktury się rozpadają chora kobieta przywitała ich donośnym "WITAJ WSPANIALE WIADOMOSCI".
"Mam sprawę, znasz jakieś zaklęcie na zabicie papieża ?"-rzekła Rafalala
Lecz ona powiedziała tylko:"Jesteś kosmitą i egzystujesz w wymiarze pozytywnej rzeczywistości"
Wściekła Rafalala wzięła cegłę leżąca w pobliżu i momentalnie zamachnęła się na biedną Barbare.
Rydzyk w tym samym czasie rozmawiał z Papieżem. Sam Karol był przerażony. Powiedział że przyjedzie jak najszybciej i pozbędzie się Izy Kisio.
CZYTASZ
KREMÓWKA | Jan Paweł x Rydzyk
FanfictionKsiądz Rydzyk był zwyczajnym księdzem. Na codzień prowadził normalne ustatkowane życie duchownego. Ale czy napewno? Nikt tak naprawde nie widział ze Rydzyk miał głęboką depresje a każdej nocy po wieczornej mszy dodawał sad obrazki na swojego tumblra...