‼️❤️ Część 13 ❤️‼️-WIELKI FINAŁ SEZONU

771 58 5
                                    




Papież obudził się przywiązany do belki w piwnicy, myślał ze Kisio już dawno go zabiła. Wiedział że jeśli chce żyć musi szybko znaleźć sposób na ucieczkę z ciemnego pomieszczenia. Rozejrzał się, w jego zasięgu leżał tasak którym siostra Izabela chciała pozbawić go życia. Podczas próby sięgnięcia narzędzia nogą drzwi od piwnicy otworzyły się. Do środka weszła Rafalala.. Papież myślał że to sen, albo naprawdę nie żyje i jest w piekle za swoje homoseksualne czyny, niestety mylił się. W oczach Rafalali było widać tylko gniew, jakby nie miała duszy. Kobieta z penisem była tak skupiona na papieżu, że nie zauważyła tasaka na ziemi, Jan Paweł II wykorzystał to przeciwko niej.

Papież miał już nóż w ręce i zaczął przecinać więzy gdy Rafalala zaczęła do niego mówić.

"Myślałeś że mi uciekniesz, myślałeś ze połamany kręgosłup mnie powstrzyma?! Tak się składa że nie jestem człowiekiem, myślisz że poluje na ciebie dla tej inwalidki umysłowej Kisio? Poluje na ciebie bo mój pan chce twojej śmierci.."

Papież był przerażony ale w między czasie zdołał przeciąć line i podczas monologu demona w Rafalali, wstał i skrócił ciało z ciemną siłą o głowę. Lecz ona zaczęła na nowo łączyć się z ciałem..

Karol wiedział że musi działać szybko, nie może wyjść przez drzwi bo na pewno czeka tam Kisio. Znalazł inne wyjście i lochami pod kościołem szukał wejścia do góry. W końcu znalazł, wyszedł na zakrystii. Kapłani siedzący tam na widok papieża w mgnieniu oka zemdleli. Myśleli że duch przyszedł do nich.. Papież nie zważając na sytuacje zaczął biec do pokoju Rydzyka. Nawet nie zapukał, wpadł jak burza do kwatery śpiącego Rydzyka.



Ksiądz wstał i momentalnie do jego oczu zaczęły napływać łzy, powiedział: "Karol to ty, jesteś tutaj..". Mężczyźni wpadli sobie w ramiona i stali tak przez minute, aż Karol nie przerwał uścisku i nie zaczął opowiadać co się stało.. Opowiedział wszystko, od wylądowania awaryjnego w Przasnyszu do demona w Rafalali. Rydzyk był przerażony, on nie był tak silny jak papież, był bardzo wrażliwy i czuły, nie wiedział co robić. Papież zdecydowanie odgrywał role faceta w ich związku, miał plan i zdecydował opowiedzieć go swojemu chłopakowi:"Musimy uciekać, nie zostaniemy tu. Kisio się nie podda a lada moment możemy mieć na głowie demona w ciele transseksualistki. Musimy uciec do innego kraju". Rydzyk nie chciał opuszczać swojego kościoła, ale wiedział że miłość w jego życiu jest ważniejsza więc zaczął się pakować.

Gdy Tadeusz był gotowy papież wziął jego torby i wyszli. Musieli działać szybko, w każdej chwili ktoś mógł zaatakować, nie mylili się...

Zza rogu wyskoczyła wściekła Rafalala niczym byk który ujrzał czerwoną płachtę, a za nimi wyłoniła się sylwetka kobiety..-Kisio.

Papież powiedział:"Zostawcie nas!! Izabela, zrozum Rydzyk jest gejem i nigdy z tobą nie będzie, a ty demonie wracaj skąd przyszedłeś, nie poddamy się, nasza miłość zwycięży!!"

Kobieta i demon nie zrobili sobie wiele z monologu papieża i rzucili się na nich. Kisio odepchnęła księdza bo nie chciała zrobić mu krzywdy, Rydzyk zemdlał. Za to właśnie na papieżu się skupiły.. Kisio zaczęła trzymać ciało świętego ojca, a Rafalala usiadła na nim rozkrokiem i wyciągnęła nóż. Demon zaczął jeździć delikatnie nożem po klacie Papieża śmiejąc się przy tym, a jej oczy zrobiły się kruczo czarne. Kobieta wbiła nóż po raz pierwszy. Karol swoim krzykiem ocucił leżącego Rydzyka, który gdy tylko zobaczył co się dzieje zaczął płakać, wiedział że aby powstrzymać całą tą farsę nie może pozwolić ponieść się emocją. Wymknął się więc z bólem serca i łzami w oczach i pobiegł w stronę telefonu. Powiadomił policje i pobiegł powstrzymać kobiety. Rozbiegł się i skoczył na demona ściągając go tym samym z ciała swojego ukochanego. Papież był już poważnie ranny i minuty dzieliły go od śmierci, gdy do kościoła wpadła policja.


Na początek złapano Kisio a potem Rafalale. Papieża przewieziono do szpitala na OIOM, wszyscy byli bardzo zdziwieni że żyje. Gdy w szpitalu do jego sali weszła telewizja wygłosił całą prawdę, o tym że zakochał się w Rydzyku i chcą żyć normalnie. Informacja obiegła cały świat wzbudzając agresje ale także empatie. Kisio i Rafalala zostały uznane jako niepoczytalne, zostały przewiezione do zamkniętego oddziału psychiatrycznego w Przasnyszu. Rydzyk codziennie odwiedzał ukochanego a gdy w końcu wyszedł wyjechali do stanu Eagle State w USA i zamieszkali na przedmieściach Wisteria Lane w pięknym domku.

*********************

DZIĘKI ZA SUPER CZAS Z WAMI KOCHANI I ZA 5,5K. DO ZOBACZENIA W KOLEJNYM SEZONIE. ZA PARĘ DNI UKARZE SIĘ PROLOG "10 LAT PO"

KREMÓWKA | Jan Paweł x RydzykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz