❤️ Część 9 ❤️ -Ucieczka z Watykanu

829 57 4
                                    

Wielki powrót wow *____* love.

Godzina 23:00
Wszystkich pasażerów do lotu Watykan-Polska prosimy o stawienie się na odprawę

Papież więc udał się do odprawy z innymi. Siostra chciała lecieć z nim ale ostatecznie Karol zdecydował że chce to zrobić sam.
Czuł się trochę niepewnie ze swoim nowym imidżem, no bo co jak ktoś go rozpozna?! Idąc do odprawy minął pare telewizorów a w nich ciągłe informacje o jego śmierci, było to trochę dziwne, nawet bardzo.

Godzina 23:34
Samolot wreszcie rusza a w nim nasz papież Jan Paweł II. Pierwsze godziny lotu minęły Karolowi bardzo przyjemnie ale jedna z pasażerek zaczęła się niepokojąco przyglądać naszemu bohaterowi. Tą pasażerką była Magda Gessler.

Kobieta z bujnymi lokami w pewnym momencie wstała i przysiadła się do papieża.

Besasos! - Krzyknęła radosna kobieta

Papież bardzo się wystraszył. No bo co jak kobieta pod warstwa tapety rozpoznała w nim..papieża...

Nie slyszysz mnie halo beasos calyski u fukiera mow do mn moi fani kasia spisz????????? - Zaczęła gaworzyć kobieta

Papież pogłaskał ją po czole i powiedział: "Niech ci bóg pomoże z twoja choroba".

Kobieta zmieniła miejsce.

Witamy wszystkich pasażerów naszego lotu Besos Air. Z przykrością musimy poinformować państwa że z powodów technicznych musimy lądować w Przasnyszu.

Papież bardzo się oburzył bo nienawidzi tej wsi. Zaczął się zastanawiać jak dotrze do Torunia, przecież to tyle kilometrów!!

Godzina 6:30
Papież wreszcie wylądował w Polsce. Czuł się super z myślą że wreszcie jest wolny, w Watykanie czuł się jak w klatce. Wyszedł więc z samolotu ale po przejściu kilku kroków ujrzał coś dziwnego. Na lotnisku stała kobieta z tabliczka Papież. Była nią...RAFALALA.

KREMÓWKA | Jan Paweł x RydzykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz