⭐️ PROLOG ⭐️ SEZON 2 #10LATPO

665 60 2
                                    

PRZENIOSLEM PREMIERE BO NIE MOGLEM SB DOCZEKAC

7:00, kolejny dzień rozpoczyna się na słonecznej Wisteria Lane. Życie na tej ulicy zaczyna się wyjątkowo wcześnie, matki wstają żeby zrobić śniadanie dla domowników, a ojcowie odwożą pociechy do szkoły. A wśród nich, były papież zaczyna dzień od upieczenia dużej blachy kremówki dla swojego męża..i córki.

Okolica jest wyjątkowa, wszyscy zaakceptowali związek dwóch mężczyzn, sąsiedzi są tu jak jedna powiązana ze sobą społeczność, na dobre i na złe. Na Wisteria Lane królują pastelowe domy, ogrody są równo przystrzyżone a każda gospodyni z ogromnym przejęciem dba o swój ogród. Rydzyk i Karol mieszkają po środku dzielnicy w średnim niebieskim domku. Naprzeciw nich mieści się dom wyjątkowo duży, wszystko w nim jest wręcz idealne. Mieszka w nim Martha Yõ svic. Rosyjska gospodyni, idealna tak jak jej dom, przynajmniej takie próbuje zachować pozory. Pierwszego dnia gdy Rydzyk i Papież się wprowadzali, kobieta powitała ich koszem muffinów oraz zaprosiła na kolacje w następną niedziele.

Tadeusz i Karol po wydarzeniach w kościele w Toruniu przeżywali traumę. Odrazu po wszystkim chcieli szybko wyjechać lecz problemy zdrowotne papieża po ataku Rafalali zatrzymały ich w Polsce jeszcze na rok. Gdy byli już w USA długo szukali idealnego domu, obydwoje wiedzieli że musi być to spokojna okolica, chcieli żeby wszystko ale to wszystko było idealne. Wybór padł na urokliwe Wisteria Lane..
Pieniądze na wyjazd i dom dostali od Watykanu. Kościół zaakceptował wybór Papieża i dał im na start wyjątkowo Chojna sumę 1 miliona dolarów. Dom kosztował połowę budżetu pary. Po roku zamieszkiwania Wisteria Lane wiedzieli że trafili idealnie, sąsiedzi okolica i dom. Po dwóch latach Papież poprosił Rydzyka o rękę. Ślub wzięli w ogrodzie na świeżym powietrzu, tego chciał Rydzyk. Po 5 latach zamieszkiwania dzielnicy zdecydowali się na adopcje. Nie szukali idealnego dziecka, chcieli tylko dać nową szanse komuś kto nadziei już nie ma, tak jak kiedyś oni. Wybór padł na 5 letnią dziewczynkę-Faustynęp.

Ich życie płynęło wręcz idealnie. Aż do czasu gdy po #10latach dowiedzieli się że Rafalala i Iza Kisio uciekły z zakładu psychiatrycznego w Przasnyszu.. Wtedy w ich życiu znów pojawił się lęk. Papież już dawno o tym zapomniał, nie chciał wracać do tych zdarzeń. Rydzyk lecz, nie mógł o tym zapomnieć, wszystko wróciło na nowo.. To zaczęło powodować sprzeczki w ich "idealnym" związku.  

****POWRACAM DO WAS W NOWYM SEZONIE KREMÓWKI KOCHANI BARDZO SIE CIESZE ZE PIERWSZY SEZON DOTARL DO TAK DUZEJ PUBLICZNOŚCI. MAM JESZCZE WIECEJ POMYSŁÓW I NIE MOGE SIE DOCZEKAC AZ SIE NIMI Z WAMI PODZIELE. GWIAZDKUJCIE, CZYTAJCIE I POLECAJCIE****

-Wasza Kremówka

KREMÓWKA | Jan Paweł x RydzykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz