❤️ Część 12 ❤️-"Gdzie on jest"

645 44 4
                                    


**Rafalala**

Kobieta była pewna swojej przewagi nad leżącym w polu papieżem, wiedział że to właśnie ten moment aby zakończyć jego żywot tym razem naprawdę.

Nagle poczuła przeszywający ból głowy i zobaczyła tylko ciemność.

Obudziła się w polu z prawdopodobnie w połowie połamanym ciele, ale to nie przeszkodziło jej w dalszej drodze ponieważ kierowała nią zemsta..

Rafalala szła przez pole po ciemku, na około nie było nic tylko droga i otaczające ją plony kukurydzy.

Nagle zauważyła nadjeżdżający pojazd, wiedziała że to jej jedyna okazja i położyła się na drodze.

Stary Jeep zatrzymał się przed zwłokami wściekłej kobiety i wysiadł z niego mężczyzna po 30-stcę. Pochylił się nad Rafalalą i zapytał czy wszystko okey, wtedy transseksualistka szybkim ruchem wstała i położyła faceta na ziemi łamiąc mu kark w 5 miejscach.

Rafalala weszła do samochodu i pojechała w stronę Torunia.

**TORUŃ**

Papież nie zdawał sobie sprawy że Rafalala żyje i wyznał wściekłej Kisio że zabił jej towarzyszkę broni. Kobieta wpadła w furie, zaczęła kopać zwłoki papieża aż zdała sobie sprawę że jest nieprzytomny.

Kobieta wpadła na plan B, skoro Rafalala nie wykończyła papieża to ona to zrobi. Siostra wzięła zwłoki papieża i przeniosła je do piwnicy a następnie przywiązała jego ręce do drewnianej belki. Zamierzała zaszlachtować go jak tylko wstanie świt ale plan przerwał jej nadjeżdżający samochód.

Tym samochodem okazał się Jeep z Rafalalą, Izabela wyszła i ujrzała swoją najdroższą przyjaciółkę. Wpadły sobie w ramiona a podczas uścisku transseksualistka wyszeptała do ucha Izabeli:"Gdzie on jest"

****
KOCHANI następna część będzie finałem całego sezonu KREMÓWKI. Będzie bb długa szykujcie się, zakończę aktualną fabułę i pare dni po wielkim finałem zobaczycie prolog nowego sezonu którym będzie "10LAT PO"

KREMÓWKA | Jan Paweł x RydzykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz