Ráno jsem vstala a nechala jsem Vadima (Co unášet usnul) a Jáňu ještě spát.
Zašla jsem do obchůdku kde jsem nakoupila suroviny na snídani a oběd a samozřejmě na nás společný večírek tedy jsme dnes chtěli uspořádat.
Nakláněla jsem se nad regály a přemýšlela jsem jestli si mám koupit chipsy nebo tyčinky.
Po dlouhém vybírání jsem vzala oboje.
Nákup jsem zakončila nákupem dvou červených vín a pár plechovkamy zázvorového piva."Chystá se u vás nějaká pařba Adél ne?"
Zasmála se prodavačka což byla moje dobra kamarádka Andy.
"Jo...já a můj přítel společně s mou spolubydlící a dalšími kamarády uspořádáme party dnes u nás na dvoře."
Zasmála jsem se.
"Tak hlavně ať vám ta pařba výjde!"
"Děkuji Andy!"
Ještě mi namalována zbytek zboží já ji podala peníze a zmizela jsem z obchodu.
Byla jsem strašně moc šťastná.Měla jsem rudé tváře a chtělo se mi štěstím skákat a křičet.
"Aaaa "
Viděla jsem spokojený vzduch když jsem odemykání bránu našeho domu."
Žula jsem si boty a potichu abych náhodou nevzbudila Jáňu a Vadima jsem šla cestou do kuchyně.
Otevřela jsem dveře a.....
Na pohovce v kuchyni se na sobě váleli Jáňa a Vadim.
Líbali se hladili teda do doby než si mě všimli.
Stála jsem nehybně ve dveřích a zírala na ně.
Upustili jsem plnou tašku na zem a uslyšela jsem tuhnutí dvou těžkých flašek na zem.
Nic jsem neříkala to až Jáňa:"To není tak jak si myslíš Áďo.Prosím pochop mě!"
Nic jsem neříkala a Jáňa se za mnou rozběhla společně s Vadimem který řval:"Áďo to nic není to tak není!Věř mi!"
Porad jsem mlčela.Jen jsem zvedla hlavu na Vadima a pak na Jáňu otočila jsem se višla na dvůr vzala kolo a jela co nejdál od našeho domu.
Jáňa a Vadim za mnou běželi ale pak to vzdali když už mi nestačili.
ČTEŠ
Začalo to úsměvem -Vadim-
FanfictionPotkala jsem Vadima na jedné akci od té doby jsem věděla že to není konec...