Dneska věnuju celej den jenom Jáně.
Když už spolu bydlíme tak ať si zas někam vyrázíme.
Dobrý ráno Jani. Pozdravila jsem jí.
Tobě taky zlato.Řekla Jáňa s plnou pusou snídaně.
Zasmála jsem se jí a přisedla jsem si k ní.Tak co jak zní plán dne?
Zeptala jsem se Jáni která už dojídala snídani.
Ta vytáhla nějaký papír kde měla vše sepsáné a začala číst nahlas: Takže jako první si dopoledne zajedeme na kolech do města a zajdeme do kina.Pak pojedeme do centra kde zajdeme na oběd a limču.
Po obědě se zase někam projedeme a dojedeme na koupák.Tak budeme do večera a pak večer pojedeme na kolech zpátky.Dořekla.Tenhle nápad se mi hodně líbil takže bez váhání jsem hned souhlasila:Skvělí Jani a neměli by jsme už vyrazit?
Jáňa koukla na hodiny a hned vystartovala.
Zasmála jsem se a šla jsem za ní.
Převlékly jsme se do vhodného oblečení,nalíčili jsme se a obuly jsme si boty.
Jdu pro kola.Oznámila Jáňa.
Jasný a já jdu otevřít vrata.
Došla jsem ke dveřím a otevřela je.
Čekala jsem chvilku než Jáňa přijede s oběma koli.Přijela,nasedli jsme a vyjeli.
Měli jsme obě sluneční brýle a bylo strašně vedro.
Ale ten vítr nás chladil.
Jeli jsme strašně rychle.Byla to zábava.
Když jsme jeli po polňačce to bylo teprve vedro.
Ale tuhle cestu nic nezničí.
Sice bylo teplo ale byla jsem s Jáňou s holkou s kterou vírůstám od začátku života.Vjely jsme do města.
Dlouho jsme tam nebyly a tak jsme se rozhlížely po okolí co je kde nového.
Hele tamhle je kino.Ukázala při jízdě Jáňa jednou rukou před sebe.
Koukla jsem tam a bylo tam nové zrekonstruované kino.
Konečně.Zasmála jsem se a oddychla jsem si.Přijeli jsem před něj a do stojanů jsme daly svoje kola.
Vešli jsme do budovy a jako první nás potěšilo že uvnitř byla ventilace takže tam bylo chladně.
To nám dost bodlo jelikož jsme se při cestě málem upekly.Přišli jsme k pokladně a koupili si lístky,popcorn a kolu.
Super sedíme v libový řadě.Řekla Jáňa a posadila se na místo kde jsme měli sedět.
Jojo.přitakala jsem a posadila jsem se vedle ní.
Chvilku ještě trvalo než film začal ale reklamy za chvilku skončili takže nic hrozného.Byli jsme na nějaké romantické komedii.Na název si už nevzpomenu protože to bylo nějak složité.
Bylo to krásný ale i když to byla komedii mě i Jáně se chtělo trošku na konci brečet.
V poslední scéně jsme už myslely že hlavní hrdinka zemře ale naštěstí ne.
To nám hned zvedlo náladu když jsme opouštěli kino a mířili jsme do nedaleké restaurace na oběd a limonádu.Takže první dvě části dne máme už splněny.
Řekla Jáňa a dala si do pusy bramboru.
Zrovna jsme seděli v restauraci a měli jsme na stole jídlo a vychlazené Mochytto.
To je dobře.Mrkla jsem na ni a konečně jsem se věnovala svému jídlu.Byl čas jet na koupák.Sice jsme byli plné a s plným žaludkem jet někam na kole není moc dobrý ale nám to nedalo a vyjeli jsme.
Cesta netrvala dlouho a za chvilku jsme přijely na místo.
Rozložili jsme si deku na trávě a začaly jsme si opalovat záda.Taková pohoda.Prohlásila Jáňa a protáhla se.
Máš pravdu...
Jáňa se zasmála a hlavu zavrtala ještě hlouběji do deky.
Záda mi jenom hořeli tak jsem se otočila břichem nahoru.
I když jsem měla zavřené oči tak mi slunce propalovalo oční víčka.
Nasadila jsem si sluneční brýle a konečně jsem byla úplně spokojená.Ležely jsme tam asi hodinu.
Jelikož nám bylo už moc velké horko tak jsem odešli do bazénu.
Vlezli jsme do studené vody která byla úplně skvělá.
Lidi kolem nás se tam koupali taky.
Stříkali po sobě vodu a házeli se do vody.Někdy jsem se musela i smát těm jejich pádům.
S Jáňou jsme se několikrát svezly na tobogánu a ještě několikrát ovlažili ve voděJe čas jít.Oznámila jsem.Slunce totiž už zapadalo a mi by jsme už měly jet.
Jáňa nic nenamítala a vyjely jsme domů.
Cesta se mi zdálo o dost kračí než když jsme jely tam.
Utekla mi hrozně rychle, ale nevím proč.
Tím líp ale.Už se mi chtělo spát a to jsme ještě jely.
Ještě že jsem na tom kole neusla.
Hele tamhle už je naše vesnice.
Ukázala Jáňa.
Úplně se mi ulevilo.Byli jsme doma.Pustili jsme si nějaký film ještě a lehly jsme si vedle sebe do postele.
Napadlo mě jestli mi někdo nenapsal a tak jsem se jen tak pro jistotu koukla na mobil.
Pět nepřijatých zpráv.
A byli od Vádi.
Usmála jsem se nad tím že mi napsal a hned jsem šla číst.První zpráva:Áďo jdeme ven prosím?Chybíš miXD
Druhá zpráva:Prosím,prosím, prosím odpověz Áďo.
Třetí zpráva:Co se stalo?Adélko prosím aspoň odpověz.:((((
Čtvrtá zpráva:Strašně tě potřebuju prosím.:((
Pátá zpráva:Nedělej mi to.Mam tě rád.:( <3
Připadala jsem si hrozně.
Neváhala jsem ani chvilku a začala jsem psát:Váďo promiň.Dneska jsem byla celí den pryč z Jáňou a až teď jsem si přečetla ty zprávy.Je mi to hrozně líto promiň.
Mam tě moc ráda a zítra ti to vynahradím.Budeme od rána celí den spolu.
Zítra buď v deset ráno na lavičkách u kopce budu tam.Vážně promiň <3Hned odpověděl:To jsem moc rád.Vážně jsem se už hrozně lekl že už nechceš být kamarádka.Budu tam.Věř mi.
Mam tě taky rad dobrou <3Usmála jsem se a jenom dopsla :Dobrou :*
Hned potom jsem usla.
ČTEŠ
Začalo to úsměvem -Vadim-
FanficPotkala jsem Vadima na jedné akci od té doby jsem věděla že to není konec...