Adél!Adél!Adél!... Začala na mě volat kamarádka Jáňa zatím co já si prohlížela svůj obličej plný beďarů v zrcadle.Ano.Řekla jsem.
Mám senzační nápad.
Trochu jsem se zděsila jelikož Jáňa mívala vždy takoví poněkud švihlí nápady.Ale stejně to na ní miluju.
Jaký?Zeptala jsem se.
Dneska je na fotbalovém hřišti akce.Bude tam nějaká skupina.Nevím jaká ale to mi tak nevadí.Prej hrajou skvělí písničky.A můžeme zas nachvilku vypadnou a zakalit.Co říkáš?
Jelikož jsem s ní celkové ze vším souhlasila.Jak s tím že by jsme už měli vypadnou a taky s tím kalením.Navíc...byl letní den a letní venkovní párty jsou vždycky nejlepší.
Jásný teda chci říct že to vážně není tak blbej nápad Jáňo.
Že ne! Zasmála se a posadila se zpátky za nootbuk za kterým do teď seděla.
Od kolika ta akce je?Zeptala jsem se jí ještě dodatečně.
Začínají v osum večeře tak tam půjdeme tak o půl devátý ne?Zeptala se Jáňa.
Jo..Super.Zakřenila jsem se.
Opět jsem se vrátila na mačkání beďarů na mém nose a Jáňa se vrátila opět k projíždění nějakých online obchodů.Jau!Vykřikla jsem když jsem narazila na zvlášť velký beďar.
Jáňa se na mě hned otočila.
Adél co se stalo?Smála se.
Moc velkej jebák.Zasmála jsem se taky.Aha uf.Oddechla si.Když jsem si už delší dobu mačkala obličej zvedla jsem hlavu k hodinám.
Hele Jáňo...
Ano?Zeptala se.
Je osm neměli by jsme se už chystat?
Jáňa v tu chvíli panicky vyletěla od svého notebooku a začala panikařit:to nestihneme.Sakra Adél.Co budeme dělat?
Uklidnila jsem jí a zavedla jí nejdřív do pokoje aby se převlíkla.Já zatím půjdu do koupelny dát si Make-Up a pak se prostřídáme.Stihneme to neboj.Sundala jsem ji ruku z ramene a zamířila jsem do koupelny.
Rozsvítila jsem,došla k zrcadlu a koukla se na svůj odraz.Oči mi potom zamířili na taštičku s líčidli kterou jsem otevřela a vyndala jsem z ní nejdřív Make-up.Udělala jsem si pak ještě pudr,lehce stíny,rtěnku a řasenku a byla jsem hotová.Hned po mě byla Jáňa i převlečená.Takže jsme se rychle vyměnili a já zamířila do pokoje zatím co Jáňa do koupelny.
Chvilku jsem Přemýšlel co si vezmu.
Stejně jsem se nakonec rozhodla pro volné tílko a kraťasi.
Schlídla jsem se v dlouhém zrcadle co bylo v pokoji a vystartovala jsem na chodbu na kterou po chvilce přišla Jáňa.
Seš připravená?Zeptala jsem se a nahodila jsem rebelský úsměv.
Jasný.Mrkla na mě.
Vyrazili jsme na chodbu kde už jsme si jen obuly boty a vyšli jsme před nás domeček co ležel ve vesnici.
Od Fotbalového hřiště které bylo kousek od nás už duněla hudba.
S Jáňou jsme se na sebe natěšeně podívaly a vyšly jsme stejnou nohou.Už jsme byli u vchodu na hřiště.
Viděla jsem pódium na kterém stála kapela a hrála nahlas pořádny super písničky.Po chvilce mi došlo že hrají i ploužáky.
Hned před pódiem pařili naši kamarádi nebo jiní další lidé.
O kousek dál byl kiosek kde prodávali chipsy a alkohol.
Hlavně teda pivo.
Za pultem byl můj dobrý kamarád a tak jsme nejdřív zamířili tam.
Jelikož nás obě znal pustil nás k sobě do kiosku.
Čau holky.Pozdravil nás a podal dvě piva okénkem nějakým dvoum patetovaným holkám.
Ahoj Petře.Pozdravili jsme ho skoro souhlasně.
Chcete taky něco k pití?Zeptal Se Petr.
Jasný já si dám pivo a ty Jáňo?Já taky. dodala a dala si přesně co já.Pochvilce měl Petr piva dotočený a podal nám je.
Díky.
Už jsme ho jen obejmuli rozloučili se a zamířili na lavičky k placu kde tancovali lidi.S Jáňou jsme popíjeli pivo a povídali jsme si.
Byli jsme čím dál tím víc a víc veselejší.
Když jsme dopilí první šli jsme ještě pro jednou.
Ale hned po něm se to všechno rozjelo.
Začínali hrát čím dál větší pecky.
To nám nedalo a mi se zvedli z laviček.
Zamířili jsme na plac kde jsme to pořádně rozjeli.
Chytli jsme se za ruce a zacali jsme se hýbat.
Skákali jsme,tancovali,hýbali se do rytmu a různé kroutili.
Dost nás to unavilo ale to nám nebránilo v tom přestat jen Jáňa řekla že jde pro dalsi dvě piva.
Okej.
Zůstala jsem na placu sama a jelikož mi to bylo divný vrátila jsem se na chvilku na lavičku.
Posadila jsem se a trochu odpočívala.
Otočila jsem se na Jáňu která stála v docela dlouhé řadě takže mi došlo že jí to bude trvat asi dost dlouho.Začala jsem sledovat tančící lidi.
Vnímala jsem jejich pohybi.
Musím uznat že někteří tam byli uz slušně opilí.Ale za to měli "dokonalé taneční kreace".
Nachvilku jsem se tomu i zasmála.
Jenže najednou jsem si všimla jednoho mladíka co netancoval.
Sed na lavičce a pil nejspíš pivo.
Sledoval lidi přesně jako já a někoho mi hrozně připomínal.
Sledovala jsem ho asi pět minut.Nemohla jsem od něj odtrhnout obličej.
Zajímaví nemůžu přijít na to koho mi ten kluk připomíná.
Když jsem ba velmi zábraná do přemýšlení otočil se na mě i ten kluk.
Jenže on neuhíbal pohledem pořád mě sledoval.
Byl jako já ale on se nakonec zvedl a zamířil někam.
Vrátila jsem pohled před sebe tedy do chvíle než jsem ucítila že si vedle mě někdo sedl.
Ano.Byl to ten kluk.
Zasmála jsem se a takhle jsme se poznali.Pokračování příště... :)
ČTEŠ
Začalo to úsměvem -Vadim-
Fiksi PenggemarPotkala jsem Vadima na jedné akci od té doby jsem věděla že to není konec...