#FLESHBACK#
-Ugh , tata nu vreau sa merg .-Ba mergi si gata ,nu am cum sa te las singura aici plus acolo unde vom merge amandoi si spun AMANDOI va fi o viata mai buna o sa vezi ca o sa te acomodezi si cu liceul nou si o sa iti faci si prieteni .
-Dar....
-Niciun dar.
#END FLESHBACK#
Daca va intrebati ce s-a intamplat va spun eu .Tatal meu si cu mine ne mutam da ati auzit bine NE MUTAM, nu imi era de ajuns ca duc o viata mizerabila aici mai trebuie si acolo gata mi-a ajuns nu o sa mai fiu tocilara batjocurita de toata lumea o sa ma schimb.
Asta sunt eu Ella Smith o fata de 16 ani , 1,57 m inaltime da stiu cam pitica dar n-am ce face si port aparat dentar si ochelari, pai se putea din cauza asta si a notelor mele eram poreclita tocilara si daca tot asa imi spuneau toti am decis sa le fac pe plac si m-am imbracat ca una si inca ceva nu am mama ,nu am prieteni ,dar cu un tata protector aproape mereu plecat din cauza muncii care nici macar nu stiu cu ce se ocupa dar asta nu conteaza ce conteaza e ca ne mutam departe de gunoiul asta de oras , stiu ca am zis ca nu vreau dar neah ....#dupa cateva ore #
-Am ajuns .....( spune tata)
-Asta da casa (cea din media )macar cu ceva sunt multumita .
-Vezi ti-am spus eu ca o sa-ti placa .
Am inceput sa cotrobai ca nebuna in casa normal ca o tignita si am urcat scarile ca sa imi aleg camera dar privirea mea s-a oprit in dreptul unei camere speciale sa zic asa nu stiu cum dar ma fermecat .
Camera era de o culoare mov avea doua ferestre una de o parte si una de cealalta si un pat desigur dar il preferam pe al meu de aceea i-am spus tatei sa mergem la cumparaturi pentru mobila ,o oglinda uriasa la mine in camera ,perdele etc chesti de genul stiti voi.Dupa ce am vorbit cu tata am decis ca era timpul sa ma culc avand in vedere ca am mers cu masina vreo 6 ore eram destul de obosita .Unde sunt ?
Cine e acolo ? Vad o silueta neagra care se apropie de mine si ......ma saruta. Cci..ne es..ti? (Il intreb eu balbaindu-ma cea ce nu o fac prea des )
Acesta deschide gura ca sa imi spuna cand .....Trrr.......trr........trrr
Of alarma idioata nu puteai sa suni si tu mai tarziu .Este ora 8:30 si trebuie sa ma pregatesc pentru cumparaturi .Ma duc la baie sa imi fac rutina zilnica .Ies intr-un prosop de baie roz si pufos ca sa imi aleg hainele pentru azi ,optez pentru niste pantaloni crem si un tricou larg care scrie nerds pentru cei care nu stiu inseamna tocilar da stiu,stiu trebuie sa imi iau haine noi neaparat asa sa revenim cobor jos unde ma asteapta tata si plecam .
Cred ca am stat vreo 6 ore la alegerea tuturor lucrurilor necesare si desigur care include si patul meu pufos si oglinda mare. :))
-Tati mi-ai putea da bani pentru a-mi cumpara haine noi ?
-Cred si eu ,era si timpul draga mea .
-Hey .... ca sa stii nu ai o fiica urata.
-Eu stiam ca am cea mai frumoasa printesa care se ascunde dupa haine care nu ii se potrivesc deloc, poftim draga mea.
-Multumesc tati te iubesc!
-Si eu printesa mea .
Pentru cei care nu stiu tatal meu este o fire glumeata si face parte din acei tati care sunt cu tehnologia si moda din zilele noastre nu zic ca restul nu sunt asa dar eu il consider pe tatal meu cel mai grozav tata din lume.
Dupa vreo 3 ore de cumpararuri si de suportat replicile vanzatoarelor am decis sa merg acasa .Serios acum nu vi sa intamplat niciodata sa probati un tricou care venea ca o punga de gunoi pe voi si vanzatoarea intra peste tine in cabina de proba in care esti pe jumatate dezbracata si iti spune doamne ce bine iti sta sau ar trebui sa o cumperi le vei invidia pe prietenele tale .Off doamne lumea asta ,mare tie gradina.
#Acasa#
Dupa ce am ajuns acasa obosita am decis ca trebuie sa dorm .
Asa am si facut m-am pus la somnic si ma furat somnul imediat.Unde sunt ? Ce acelasi vis ? Parca este intr-un fel diferit nu mai este aceea silueta mare acum este una de aceeasi marime ca a mea.
Vad pe cineva stai aceea persoana e......Gata si primul capitol sper ca este destul de interesanta povestirea mea si sper ca va place .
CITEȘTI
STUPID LOVE
RomanceEa-o simpla fata ce s-a mutat intr-un oras nou si la un liceu nou .O fata care pana acum era batjocura baietilor si fetelor populare .A decis sa isi schimbe viata ,sa fie ea cea populara sa intoarca privirile tuturor . El-Bad Boy-ul liceului un baia...