Με την Έρση πήγαμε πρώτα για καφέ και μετά στα μαγαζιά και ψώνισα αρκετά ρούχα και παπούτσια.Μου πρότεινε να πάω το βράδυ με την παρέα της στα εγκαίνια ενός καινούριου club και εγώ συμφώνησα εξάλλου τι καλύτερο θα έβρισκα να κάνω Σάββατο βράδυ.Τώρα καθόμαστε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ακούγοντας μουσική όπως όταν ήμασταν μικρές και περιμένουμε το Στέφανο να έρθει γιατί θέλουν να μου πουν κάτι σημαντικό.Ο Στέφανος ήρθε και κάθισε απέναντι από εμένα μαζί με την Έρση.
-Λοιπόν θα μου πείτε;
-Έρση ξεκίνα εσύ.
-Πέρυσι στα γενέθλια μου μεθύσαμε όλοι πολύ και δεν ήξερα τι έκανα,ο Αλέξανδρος που ήταν σε καλύτερη κατάσταση πήγε εμένα και το Στέφανο σπίτι μου.
-Αφού δεν σηκώνεις το ποτό, της είπα.
-Το κακό δεν άργησε να γίνει ξυπνήσαμε το πρωί γυμνοί αγκαλιά,συνέχισε ο Στέφανος.
Εγώ είχα παραξενευτεί αλλά είχα καταλάβει ότι είχε αλλάξει από τον τρόπο που μιλούσαν ο ένας για τον άλλο.
-Μετά ήρθε η φαεινή ιδέα του Στέφανου να γίνουμε friends with benefits.
-Aλλά τελικά αλλιώς σας βγήκε.
-Είμαστε μαζί σχεδόν πέντε μήνες,είπε ξανά η Έρση.
-Εκείνο το διάστημα ήσουν χάλια με τον Paul και δεν θέλαμε να σε φέρουμε σε δύσκολη θέση.
Ο Paul ήταν ο πρώην μου, ημασταν μαζί για 2 χρόνια.Μια εβδομάδα μετά τη πρόταση γάμου του τον έπιασα με την συγκάτοικο μου στο ίδιο μας το διαμέρισμα.Μέσα σε λίγες ημέρες άλλαξα σπίτι,συγκάτοικο και χώρισα μετά από τόσο καιρό σχέσης.
-Ας τα αφήσουμε τώρα αυτά, δεν σου είπε ότι γνώρισε κάποιον χθες και ξανασυναντήθηκαν σήμερα,άλλαξε θέμα στην συζήτηση η Έρση.
-Πότε πρόλαβες;
-Στο αεροπλάνο κάθονταν δίπλα μου και τώρα μένει στο ακριβώς δίπλα δωμάτιο.Δεν νομίζω να γίνει κάτι μεταξύ μας όμως.
-Ισχύει ακόμα για το βράδυ, με ρώτησε ο Στέφανος.
-Ναι αλλά δεν ξέρω τους φίλους σας.
- Θα τους γνωρίσεις.Ένας από αυτούς είναι και ο ιδιοκτήτης, λέει ο Στέφανος
-Και είναι και ελεύθερος, πρόσθεσε η Έρση.
-Αν θέλετε να έρθω μαζί σας θα πρέπει να φύγετε για να ετοιμαστώ.
Ο Στέφανος και η Έρση ζευγάρι;Η Αμαρυλλίς πληγωμένη από τον Paul;Και ποιός είναι ο ιδιοκτήτης του club;Μήπως ο Κωνσταντίνος;Θα μάθετε στο επόμενο παρτ.Αφήστε αχόλιο και μην ξεχνάτε το αστεράκι!❤️💋
Υ.γ στην φωτογραφία η Έρση και ο Στέφανος.
DU LIEST GERADE
The guy in three-piece(Greek)
RomantikΜια τύχαια συνάντηση αλλάζει την ζωή της Αμαρυλλίς και του Κωνσταντίνου.