Το πρωί ξύπνησα από το φως του ήλιου που έμπαινε από την ανοιχτή κουρτίνα.Το κεφάλι μου πονούσε,μάλλον το κρασί από χθες είναι η αιτία.Ντύθηκα αμέσως και κατέβηκα γρήγορα για πρωινό πριν τις 10 που σταματούν να το σερβίρουν.Πριν προλάβω να καθίσω μια κοπέλα του προσωπικού με σταμάτησε.
-Κυρία Δελή ο κύριος Οικονόμου άφησε μήνυμα για εσάς,σας περιμένει στο σκάφος του να πάρετε μαζί πρωινό.
-Στο σκάφος του;Γιατί δεν με ειδοποίησε ο ίδιος;
-Δεν ήθελε να σας ξυπνήσει.Το σκάφος του βρίσκεται έξω από τα γραφεία του λιμενικού.
-Ευχαριστώ!
Προχώρησα μέχρι την τοποθεσία που υπόδειξε η κοπέλα.Αρκετός κόσμος έκανε την βόλτα του δίπλα από την θάλασσα, η ημέρα σήμερα ήταν ηλιόλουστη και ιδανική για βόλτα.Όταν έφτασα έξω από το λιμενικό δεν μπορούσα να πιστέψω τι έβλεπα μπροστά μου.Ένα πραγματικά τεράστιο σκάφος και ένα στρωμένο τραπέζι.Ανέβηκα στο σκάφος και ο Κωνσταντίνος εμφανίστηκε φορώντας μόνο ένα γκρι σορτσάκι ελάχιστα κατεβασμένο ώστε το μαύρο calvin klein μποξεράκι του να είναι εμφανές.Κρατούσε ένα πιάτο με pancakes, το άφησε και ήρθε προς το μέρος μου.
-Καλημέρα,του είπα και του έδωσα ένα φιλί.
-Καλημέρα,σκέφτηκα πως θα είχες hangover και θα ήθελες brunch οπότε ετοίμασα κάτι διαφορετικό σήμερα.
-Οπότε λες δεν αγοράζω ένα τεράστιο σκάφος;
-Δεν έγινε ακριβώς έτσι αλλά κάτσε και θα σου εξηγήσω.
Πήρα μια τηγανίτα και ήταν πραγματικά πολύ νόστιμη είχε μέσα σοκολάτα και τέριαζε απόλυτα με τα φρούτα που είχε στο πλάι.Αυτός με ενώ έτρωγα.Πήρα τον καφέ του και ήπια μια γουλιά.
-Νόμιζα πως δεν πίνεις καφέ το πρωί.
-Τα πρωινά με hangover είναι εξαίρεση.
-Θες να σου φτιάξω άλλο;
-Όχι μου αρέσει να πίνω από τον δικό σου.
-Δεν μου είπες αν σου αρέσει το brunch;
-Εσύ το έφτιαξες;
-Ναι ήθελα να σε εντυπωσιάσω.
-Τα κατάφερες σε παντρεύομαι ,εγώ ούτε μακαρόνια δεν ξέρω να βράζω.
-Λοιπόν δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου αλλά θα το κρατήσω στο μυαλό μου.
-Το σκάφος να φανταστώ είναι μέρος του σχεδίου-θέλω-να-εντυπωσιάσω-πάρα-πολύ-την-Αμαρυλλίς;
-Και ναι και όχι.
-Διφορούμενη απάντηση μπορεί ο κύριος μυστήριος να μου εξηγήσει τι εννοεί;
-Το είχα αγοράσει από την Ιταλία πριν ένα μήνα αλλά χθες ήρθε οπότε το συμπεριέλαβα στο σχέδιο-μου-θέλω-να-εντυπωσιάσω-πάρα-πολύ-την-Αμαρυλλίς.
-Αχαμ και εκτός από εμένα θέλεις να εντυπωσιάσεις και τις τουρίστριες επιδεικνύοντας τους "θανατηφόρους" κοιλιακούς σου.
-Να σου θυμίσω μήπως πως και εσύ τουρίστρια είσαι.Και ότι οι "θανατηφόροι" κοιλιακοί μου είναι μέρος του σχεδίου.
-Μπορώ να μάθω τι ακόμα περιέχει αυτό το περιβόητο σχέδιο σου ώστε είμαι προετοιμασμένη κατάλληλα;
-Ναι νομίζω πως οι δωδεκάποντες σου είναι λίγο υπερβολικές για το σκάφος μου και το σχέδιο μου.
-Όχι πες μου ποιος δεν φοράει δωδεκάποντες σε ένα σκάφος,είπα και αυτός γέλασε αναδεικνύοντας την υπέροχη οδοντοστοιχία του.
-Το βράδυ έχεις να κάνεις κάτι;
-Όχι εκτός και αν ετοιμάζεις εσύ κάτι...
-Θα κάνουμε boat party!
-Τώρα εντυπωσιάστηκα.
-Θα με βοηθήσεις με την προετοιμασία;
-Φυσικά αν με αφήσεις να αλλάξω πρώτα.
ESTÁS LEYENDO
The guy in three-piece(Greek)
RomanceΜια τύχαια συνάντηση αλλάζει την ζωή της Αμαρυλλίς και του Κωνσταντίνου.