Το ξενοδοχείο ήταν υπερπολυτελές και σχεδιασμένο για ακριβώς τέτοιες περιπτώσεις. Υπάρχει ιδιωτική πισίνα μόνο για εμάς ακριβώς κάτω από την τεράστια σουίτα μας. Ο Κωνσταντίνος φαίνεται αρκετά προβληματισμένος ακόμα. Εγώ όμως τώρα νιώθω αρκετά ασφαλής. Όλος ο όροφος είναι γεμάτος με οπλισμένους φύλακες που παρακολουθούν κάθε κίνηση. Είμαι μόνη μου στο κρεβάτι και αυτός βρίσκεται στο καθιστικό μιλώντας συνέχεια στο τηλέφωνο. Είναι απασχολημένος αλλά εγώ πλήττω κλεισμένη καλοκαιριάτικα μέσα στο δωμάτιο. Σκέφτηκα όμως κάτι που θα διασκεδάσει και τους δυο μας. Ευτυχώς μέσα στο δωμάτιο δεν υπάρχουν φύλακες οπότε μπορώ να βάλω το σχέδιο μου σε εφαρμογή. Αφαιρώ τα ρούχα μου και βάζω τα μαύρα εσώρουχα που φορούσα εκείνο το βράδυ στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου. Δεν έχει καταλάβει τίποτα οπότε εγώ τυχαία θέλω να πιω ένα ποτό από το μίνι μπαρ. Μόλις μπαίνω στο οπτικό του πεδίο, σταματάει την πρόταση του και εγώ συνεχίζω να περπατάω μέχρι το μίνι μπαρ. Τα μάτια του με ακολουθούν και εγώ επιδεικτικά σκύβω για να ανοίξω το ψυγείο.Λέει στο τηλέφωνο πως προέκυψε κάτι και ο κλείνει ευγενικά. Εγώ βρίσκομαι ακόμα στην ίδια θέση κάνοντας πως δεν ξέρω ποιο ποτό να επιλέξω. Αυτός σηκώνεται και με πλησιάζει. Τρίβει τη στύση του στα οπίσθια μου και εγώ σηκώνομαι πάλι όρθια και γυρίζω προς το μέρος του.
-Τα κατάφερες, μου είπε.- Δεν καταλαβαίνω, του κάνω δήθεν την ανήξερη.
- Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ...
Αρχίζω και του χαϊδεύωτο στήθος.Αυτός περνάει το χέρι του πίσω από την πλάτη μου και μου ζουλάει τα οπίσθια. Αφαιρεί το δαντελένιο μαύρο εσώρουχο μου και με ξαπλώνει πάνω στο τραπέζι. Η γυμνή πλάτη μου ακουμπάει την κρύα επιφάνεια του ξύλινου τραπεζιού. Κατεβάζει το παντελόνι του και μπαίνει βίαια μέσα μου. Σκύβει πάνω μου και μου τρίβει την κοιλιά.Μπαινοβγαίνει μέσα μου βίαια, κοιτάζοντας με το έντονο από πάθος βλέμμα του.
- Είσαι μόνο δική μου, μου ψιθυρίζει καθώς τελειώνει.
Και εγώ φωνάζω το όνομα του στην κορύφωση.Σηκώνεται από πάνω μου και πιάνοντας με από την μέση με σηκώνει και βρίσκομαι καθισμένη με ανοιχτά τα πόδια στο τραπέζι. Αυτός βρίσκεται όρθιος ανάμεσα στα ανοιχτά πόδια μου.
- Ξέρεις πως να με κάνεις να σε προσέξω, μου λέει.
- Νόμιζα πως το είχες καταλάβει πολύ καιρό τώρα.
- Το είχα καταλάβει, αλλά δεν ήξερα ότι με επηρεάζεις τόσο.
- Να που σε βοήθησα να το καταλάβεις, του είπα και σηκώθηκα.
- Πεινάς;
- Γιατί ρωτάς;
- Να γιατί γουργούριζε η κοιλιά σου.
- Η αλήθεια είναι πως με όλα αυτά που έγιναν δεν έχω φάει τίποτα
- Και γιατί δεν μου το είπες;
- Θα στο έλεγα αλλά ήσουν απασχολημένος.
- Ετοιμάσου θα φάμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου για μεσημέρι.
Το μεσημέρι κύλισε αρκετά ήσυχα. Αφού ντυθήκαμε κατάλληλα κατεβήκαμε στην σάλα του ξενοδοχείου και καθίσαμε σε ένα από τα τραπέζια της private περιοχής. Το φαγητό ήταν πολύ γευστικό. Μετά από πολύ καιρό απόλαυσα ιταλική κουζίνα. Για ορεκτικό φάγαμε μπρουσκέτες και μύδια, το κυρίως πιάτο ήταν και το καλύτερο λιγκουίνι με σολομό ενώ για επιδόρπιο σέρβιραν πανακότα. Φυσικά με την συνοδεία γαλλικού κρασιού. Το δείπνο ήταν υπέροχο και ο Κωνσταντίνος ήταν πολύ τρυφερός. Το απόγευμα επισκεύτηκα το σπα ενώ ο Κωνσταντίνος δούλευε στο δωμάτιο. Χαλάρωσα και πλέον νιώθω ασφαλής. Όμως αύριο θα είναι μια δύσκολη μέρα γιατί όπως μου ανακοίνωσε ο Κωνσταντίνος θα πρέπει να παραβρεθούμε σε μια άκρως επίσημη δεξίωση που ίσως να είναι καλεσμένος και ο αδελφός του, φυσικά όμως θα έχουμε σωματοφύλακες. Ο Κωνσταντίνος γνώριζε αρκετό καιρό για αυτήν την δεξίωση και είχε κάνει παραγγελία σε οίκο μόδας για το φόρεμα που θα φορέσω. Αύριο προβλέπεται κουραστική μέρα. Από το πρωί κιόλας θα έρθει ένα ολόκληρο beauty squad ώστε να είμαι εγκαίρως έτοιμη. Ανυπομονώ αλλά παράλληλα ανησυχώ μήπως βρίσκεται εκεί ο Ιάκωβος και μας χαλάσει τα σχέδια.
Νέο παρτ guys! Ίσως και λίγο βαρετό αλλά το επόμενο θα είναι fire af <3 (Ειδικά το φόρεμα της Αμαρυλλίς)
YOU ARE READING
The guy in three-piece(Greek)
RomanceΜια τύχαια συνάντηση αλλάζει την ζωή της Αμαρυλλίς και του Κωνσταντίνου.