Σάββατο βράδυ(παρτ1)

57 8 0
                                    

Αφού έφυγαν οι φίλοι μου γέμισα την μπανιέρα με νερό ήμουν έτοιμη να μπω στο μπάνιο όταν χτύπησε η πόρτα. Ήταν ένας άντρας υπάλληλος του ξενοδοχείου όπου κρατούσε μια τεράστια ανθοδέσμη με λευκά τριαντάφυλλα. Υπήρχε μια κάρτα μέσα. "Πέρασα πολύ ωραία σήμερα μαζί σου συγγνώμη που έφυγα νωρίς"Κωνσταντίνος Οικονόμου και πιο κάτω υπήρχε ο αριθμός του τηλεφώνου του. Ήταν η πιο γλυκιά χειρονομία και παραξενεύτηκα που μάντεψε σωστά τα αγαπημένα μου λουλούδια. Έτσι μπήκα χαρούμενη στο μπάνιο. Αφού βγήκα και φόρεσα τα δαντελένια εσώρουχα μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου από την Έρση με την τοποθεσία του club,πρέπει να βρίσκομαι εκεί στις έντεκα. Είχα αρκετό καιρό αφού ντύθηκα πρόχειρα,αποφάσισα να βγω να πάρω ένα χορταστικό κομμάτι πίτσα από το μαγαζί κοντά στο ξενοδοχείο. Έκατσα σε ένα παγκάκι και έστειλα μήνυμα στον Κωνσταντίνο"Σε ευχαριστώ για τα λουλούδια,που ήξερες ότι είναι τα αγαπημένα μου;" Σχεδόν αμέσως ήρθε απάντηση."Ήλπιζα να μου γράψεις για να έχω τον αριθμό σου." Πέρασε η ώρα είχα μόνο μιάμιση ώρα να ετοιμαστώ. Ανέβηκα στο δωμάτιο από δίπλα ακούγονταν αντρικές φωνές και γέλια. Μάλλον κάποιος φίλος θα τον έχει επισκεφτεί. Άπλωσα body lotion και άνοιξα τις τσάντες με τα ψώνια και έβγαλα το καινούριο εντυπωσιακό φόρεμα ήταν ροζ κουφετί και είχε ένα μακρύ άνοιγμα στο μπούστο θα το συνδιάσω με τα μπεζ ψηλοτάκουνα πέδιλα μου και την μπεζ τσάντα φάκελο μου. Τα φόρεσα και αποφάσισα αφού δεν θα δω σήμερα τον Κωνσταντίνο να στείλω ένα ακόμα μήνυμα. "Μου έλειψες"Όμως δεν πήρα απάντηση. Οπότε άρχισα να βάφομαι και τέλος έφτιαξα τα μαλλιά μου.Η ώρα ήταν 11.30.Οι φωνές από το δίπλα δωμάτιο είχαν σταματήσει εδώ και πολύ ώρα,μπορεί να έλειπε και για αυτό να μην απαντάει.Κοιτάχτηκα μια τελευταία φορά στον καθρέφτη για να διορθώσω τις τελευταίες λεπτομέρειες και έφυγα από το δωμάτιο.Το club ήταν κοντά οπότε δεν χρειάστηκε να πάρω το αυτοκίνητο μου. Σε δέκα λεπτά ήμουν εκεί. Είχε υπερβολικά πολύ κόσμο και διάφοροι φωτογράφοι είχαν μαζευτεί έξω για να βγάζουν φωτογραφία το επιφανή πρόσωπα.Μπήκα μέσα στο κτήριο ήταν γεμάτο κόσμο εγώ προσπαθούσα να βρω την παρέα μου. Έστειλα μήνυμα στην Έρση για να μάθω που είναι.Ένιωσα ένα χέρι από πίσω μου να με αγκαλιάζει.
-Είσαι πολύ όμορφη,μου είπε η Έρση καθώς με κατεύθυνε προς την μεριά του μπαρ.
Εκεί βρίσκονταν ο Στέφανος και η παρέα τους.
-Λοιπόν να σας γνωρίσω την Αμαρρυλίς φίλη μας που ήρθε από το Λονδίνο,είπε ο Στέφανος.
-Αμαρυλλίς, η Νάντια, ο Νίκος και ο Φώτης με την κοπέλα του.
-Χάρηκα, είπα.
'Ολοι φαίνονταν πολύ φιλικοί και ευγενικοί.
-Τι θα πίεις; με ρώτησε η Έρση
-Ένα cosmopolitan.
-Τι άλλο θα έπινες εσύ...είπε ειρωνικά ο Στέφανος.
Καθώς πήγαινα να πάρω το ποτό μου από το μπαρ ο Στέφανος με σκούντιξε για να γνωρίσω τον ιδιοκτήτη του club.Είναι ωραίος,αρκετά ψηλός και για μια στιγμή ποιός είναι αυτός δίπλα του;Ο Κωνσταντίνος.
-Αμαρυλλίς χάρηκα,του έδωσα το χέρι μου και του ψιθύρiσε στο αυτί κάτι ο Κωνσταντίνος.
- Γειά σου Αμαρυλλίς, μου είπε.
-Γνωρίζεστε; είπε η Έρση και με τράβηξε κυριολεκτικά προς την τουαλέτα.
-Μας συγχωρείτε,είπα καθώς φεύγαμε.
Όταν φτάσαμε στην τουαλέτα ήταν αρκετά κορίτσια που είτε έβγαζαν σέλφι είτε βάφονταν και έδωσαν καν σημασία που μπήκαμε μέσα.
- Τι σε έπιασε;της είπα.
-Γνωρίζεις τον Οικονόμου;
-Είναι ο Κωνσταντίνος που σου είπα ότι γνώρισα.
-Αυτός που πήγατε βόλτα το πρωί;
- Ναι αυτός.
- Ξέρεις ποιός είναι αυτός;
- Δεν έχουμε γνωριστεί καλά ακόμα.
-Η οικογένεια του ήταν  η πιο πλούσια στην Ελλάδα. Όμως αυτός δεν στηρίχτηκε στα λεφτά της οικογένειας του και έφυγε και αυτοί τον αποκλήρωσαν.Όμως όταν ο παππούς του πέθανε άφησε σε αυτόν όλοι την περιουσία του και έκανε διάφορες επενδύσεις και τώρα είναι ο πιο πλούσιος και πολυπόθητος άνδρας στην Ελλάδα.
-Και η οικογένεια του;
-Έφυγαν στο εξωτερικό ντροπιασμένοι αλλά καθόλου φτωχοί.
Μια κοπέλα από αυτές που έβγαζαν φωτογραφία μας πλησίασε.
-Γνωρίζετε τον Οικονόμου;
-Άσε μας κουκλίτσα μου,της είπε η Έρση.
-Πάμε θα έχουν ανησυχήσει,της είπα
Αρκετά μεγάλο το καινούριο παρτ,πώς σας φάνηκε;

The guy in three-piece(Greek)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt