Το ντους

59 7 0
                                    

Το πρωί ξύπνησα από το χτύπημα της πόρτας.
-Room service,ακούστηκε μια φωνή.
-Μα δεν παράγγειλα τίποτα, είπα καθώς η πόρτα άνοιγε.
-Προσφορά της διεύθυνσης,μάλλον έκλεισε την συμφωνία.
-Ευχαριστώ είπα και έκλεισα την πόρτα.
Pancakes με φρούτα του δάσους και χυμός καρότου δίπλα υπήρχε ένα σημείωμα."Καλημέρα όμορφη από ότι κατάλαβες έκλεισα την συμφωνία.Το απόγευμα θα σε περιμένω στο πάρκινγκ μην πάρεις τίποτα,θα πάρω ένα γαλλικό κρασί.Μου έλειψες ήδη".Τα pancakes ήταν πεντανόστιμα και θυμήθηκε ότι δεν πίνω καφέ το πρωί.
Έβαλα ένα κολάν και sportsbra με ένα τοπ και φυσικά τα αθλητικά μου παπούτσια.Πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα στο γυμναστήριο.Ήταν άδειο έβαλα τα ακουστικά και ξεκίνησα να κάνω διάδρομο ενώ τραγουδούσα το formation της Beyonce.Όταν σταμάτησα τον διάδρομο γύρισα να πάρω την πετσέτα από την τσάντα μου.Ο Κωνσταντίνος στέκονταν εκεί.
-Πόση ώρα είσαι εδώ;τον ρώτησα.
-Πρόλαβα να ακούσω το τέλος του formation,όλο το pillowtalk και το work.
-Α εντάξει τότε.
-Δεν περίμενα να σε βρω εδώ,είπε και με πλησίασε.
-Γιατί εγώ;
-Μου αρέσεις πολύ με κολάν
-Και θα ήμουν καλύτερη αν με άφηνες να κάνω περισσότερη γυμναστική.
-Δεν θα σε εμποδίσω απλά θα κάνω και εγώ,είπε και έπιασε τα βαράκια.
Σήμερα κανονικά κάνω γίογκα αλλά με τον Κωνσταντίνο εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να συγκεντρωθώ.Οπότε θα κάνω squats.Δεν έδινα σημασία στον Κωνσταντίνο είχα συγκεντρωθεί στην γυμναστική μου.Το κινητό μου χτύπησε, ήταν η Έρση.
-Δεν πιστεύω να το ξέχασες;
-Λέμε πρώτα γεια...
-Γεια, θα έρθεις;
-Ναι είπαμε.
- Ο Κωνσταντίνος;
-Μαζί θα έρθουμε.
-Προχώρησε το θέμα που έλεγες ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι.
-Κλείνω, τα λέμε,της είπα και έκλεισα.
Δύο χέρια ένιωσα στην μέση μου να με αγκαλιάζουν.Γύρισα και αντίκρισα το πονηρό χαμόγελο του Κωνσταντίνου.
-Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα να κάνουμε μαζί γυμναστική,του είπα.
-Σε προκαλούσες με τα squats και επίσης να ξέρεις πως το κολάν σου διαφανίζει,μου είπε και με κόλλησε πάνω στο καθρέφτη.Με φίλησε παθιασμένα και αχόρταγα.Με σήκωσε σαν να ήταν το πιο εύκολο πράγμα που μπορούσε να κάνει και με έβαλε στον ώμο του.
-Που με πάς;είσαι τρελός θα μας δουν.
-Κανείς δεν είναι πάμε για ένα ντους.
Τα ντους πραγματικά ήταν άδεια.Όταν φτάσαμε έξω από το τρίτο ντους με άφησε κάτω.Βγάλαμε τα παπούτσια μας και μετά άρχισε να με φιλάει ξανά πιο παθισμένα από πριν το φιλί του ναι μεν ήταν άγριο αλλά είχε και μια τρυφερότητα.Τον άσπρωξα να μπει στο μπάνιο ενώ έβγαλα την μπλούζα μου και έμεινα μόνο με το sportsbra.Άνοιξε το νερό και με ακούμπησε στα πλακάκια ενώ με φιλούσε με μία κίνηση με σήκωσε και εγώ τύλιξα τα πόδια μου στην μέση του,το χλιαρό νερό έτρεξε πάνω από τα κεφάλια μας του έβγαλα την μπλούζα και θαύμασα τους καλοσχηματισμένους του κοιλιακούς.Όμως μία φωνή ακούστηκε να τραγουδάει και αμέσως με κατέβασε από πάνω του.
-Κάποιος ήρθε,ψιθύρισα.
-Γιατί πάντα κάποιος πρέπει να μας διακόπτει.
-Δεν λες ευτυχώς που κλείσαμε την πόρτα.
-Δεν με νοιάζει έτσι και αλλιώς δικό μου είναι.
-Και θα σου αρέσει να σε σχολιάζουν;
-Όχι αλλά μας διέκοψαν ξανά.
-Πρέπει να περιμένουμε να φύγει καλά ποιός κάνει ντους πριν κάνει γυμναστική;
-Ένα μπάνιο χάλασε στον τρίτο όροφο.
-Νομίζω πως τελείωσε,κλείσε λίγο το νερό,του είπα.
-Δεν ακούγετε τίποτα,θα έφυγε μάλλον.
-Βγες και φέρε μου πετσέτα.
-Δεν έχει
- Έχει στην τσάντα μου η οποία είναι μέσα.
-Βάλε την μπλούζα σου είναι στεγνή και πήγαινε να την πάρεις.
-Την πήρα,εσύ πως θα ντυθείς;
-Ντύσου και θα δεις.
Πήγα στο διπλανό ντους και αφού σκουπίστηκα έβαλα καθαρά ρούχα.
-Έτοιμη.
-Λοιπόν το κλειδί του δωματίου μου είναι στην τσέπη της ζακέτας μου.Θα πας να μου πάρεις ρούχα από το δωμάτιο μου;
-Εντάξει πάω.
-Μην αργήσεις
Αφού ανέβηκα με το ασανσέρ στον όροφο μας,άνοιξα την πόρτα του δωματίου του.'Ηταν τακτοποιημένο και ακριβώς δικό μου το κρασί βρίσκονταν πάνω στο μικρό γραφείο κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα.Ήταν γεμάτη με γραβάτες και κουστούμια στην άκρη υπήρχαν μερικά πρόχειρα πουκάμισα, φόρμες γυμανστικής,τζιν και κάτω μερικά εσώρουχα.Πήρα μια φόρμα και ένα άσπρο T-shirt και ένα γκρι μποξεράκι.Ένιωθα πολύ ντροπή που άνοιγα την ντουλάπα του και έψαχνα τα ρούχα του.Όμως δεν μπορούσα να κάνω αλλίως.Κλείδωσα και πήρα πάλι το ασανσέρ. Όταν επέστρεψα ο Κωνσταντίνος ήταν ακόμη εκεί.
-Άργησα;
-Όχι.
-Ντύσου εγώ πρέπει να φύγω του είπα.
-Που θα πας;μου φώναξε.
-Έχω κάτι να κάνω,του απάντησα.

The guy in three-piece(Greek)Where stories live. Discover now