Σάββατο βράδυ(παρτ2)

59 7 0
                                    

Όταν βγήκαμε έξω οι θαμώνες είχαν εξαστιαστεί πήγαμε πίσω στην παρέα μας και ο Κωνσταντίνος είχε φύγει το ίδιο και ο Μάριος ο ιδιοκτήτης του club.Όμως καθόταν στο απέναντι τραπέζι και τους περιτριγυρίσει διάφορα κορίτσια.Όταν κατάλαβε ότι γύρισα μου έστειλε μήνυμα"Είσαι πολύ προκλητική σήμερα"Πήρα ακόμα ένα cosmopolitan."Σου αρέσει;"Τον κοίταξα στα μάτια."Αν δεν μου άρεσε δεν θα σου έγραφα"Μου έγραψε και μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω.
-Είσαι καλά; με ρώτηση η Νάντια
-Ναι απλά πάω έξω να πάρω λίγο αέρα
-Θες να έρθω μαζί σου;
-Όχι ευχαριστώ είμαι καλά.
Περίμενα λίγο μέχρι να βγει έξω για να μην κινήσω υποψίες στην υπόλοιπη παρέα. Με περίμενε στην απέναντι μεριά του δρόμου, τον ακολουθούσα μέχρι που έτριψε σε ένα απόμερο στενό. Δεν υπήρχαν φώτα και ακούγονταν αμυδρά μόνο η μουσική από το club.Με έσπρωξε πάνω του και με φίλησε με πάθος.Η γλώσσα μπερδέυτηκε στην δική μου και εγώ αφέθηκα στο φίλημα του.Το φιλί του μύριζε whisky.Τα χέρια του χάιδευαν την πλάτη μου και εγώ είχα αγκαλιάσει τον λαιμό του.
-Αυτό ήθελα από την αρχή που σε είδα,μου είπε σταματώντας λαχανιασμένος.
-Μην σταματάς, του είπα.
Σταύρωσα τα χέρια μου στην μέση του και αυτός άρχισε να φιλάει και να πιπιλάει τον λαιμό μου.Σίγουρα αύριο θα έχω σημάδι.
-Θα με ψάχνουν,του είπα.
-Σε θέλω.
-Και εγώ αλλά πρέπει να γυρίσουμε.
-Ε τότε μείνε.
-Μα δεν είναι σωστό μετά από τόσο καιρό που είχα να τους δω να φεύγω μαζί σου.
-Εντάξει τότε θα πω στον Μάριο να έρθουμε στην παρέα σας.
-Πάμε τότε,του είπα και αυτός μου έπιασε το χέρι.
Όταν γυρίσαμε πίσω στο club ο Μάριος βρίσκονταν ήδη στην παρέα μας.
-Αχ ωραία που ήρθατε,είπε η Έρση.
-Γιατί σου έλειψα;της είπα.
-Όχι απλά κανονίζαμε να κάνουμε dinner night στο σπίτι μου αύριο βράδυ.
-Νομίζω πως μας κατάλαβαν,ψιθύρισα στο αυτί του Κωνσταντίνου.
-Εμείς είμαστε οκ,είπε ο Κωνσταντίνος.
-Ποιοί εσείς,ρώτησε ο Στέφανος.
-Άστο θα σου εξηγήσω μετά,του είπε μαλώνοντας τον η Έρση.
-Ωραία τότε αύριο στις 8 τότε,είπα.
-Εμείς λέμε να πηγαίνουμε έχουμε να μαγειρέψουμε αύριο,είπε η Έρση.
Το ίδιο έκανε και η υπόλοιπη παρέα εκτός τον Μάριο και εμάς.Αχ πόσο μου αρέσει το 'εμείς'.Μήπως όμως βάστηκα λίγο.Αλλά είναι τόσο καλός.Αν και μερικές φορές μου θυμίζει τον Paul,αλλά σαν χαρακτήρες είναι τελείως διαφορετική.Ο Paul δεν ήταν καθόλου σοβαρος και ποτέ δεν θα δέχονταν να πάει σε τέτοιου είδους δείπνο.
-Τι λες πάμε και εμείς, μου είπε και με έβγαλε από τις σκεψεις μου.
Περπατήσαμε μέχρι το ξενοδοχείο με το χέρι του γύρω από την μέση μου.Όταν ο ρεσεψιονίστ μας είδα ξαφνιάστηκε.Μας είπε μόνο καλό βράδυ και μπήκαμε στο ασανσέρ.Φτάσαμ εστον όροφο μας και περπατήσαμε μέχρι την πόρτα μου.
-Καληνύχτα, του είπα και έβαλα το κλειδί στην πόρτα.
Όμως αυτός δεν αρκέστηκε μόνο στο καληνύχτα, έβαλε τα μαλλιά μου στο πλάι και άρχισε να φιλάει απαλά την πλάτη μου και τον αυχένα μου.Όταν σταμάτησε εγώ γύρισα και τον φίλησα χαϊδεύοντας πάνω από το πουκάμισο και το ανοιχτό σακάκι του τους κοιλιακούς του.Ο κύριος από απέναντι έβηξε νευρικά καθώς κατευθύνονταν προς το ασανσέρ.Εμείς σταματήσαμε και γέλασα καθώς κατέβαινε κάτω με το ασανσέρ.
-Πρέπει να πάω για ύπνο, του είπα.
-Μα αύριο δεν θα σε δω το πρωί.
-Γιατί;
-Έχω ραντεβού με τον διευθυντή του ξενοδοχείου το πρωί και δεν θα μπορέσω να φάω πρωινό μαζί σου.
-Δηλαδή το ξενοδοχείο είναι δικό σου;
-Όχι ακόμα αλλά αύριο θα γίνει.
-Καλή επιτυχία τότε.
-Καληνύχτα Αμαρυλλίς!
-Καληνύχτα είπα και μπήκα στο δωμάτιο.
Έβαλα πιτζάμες αυτή την φορά γιατί έκανε λίγο κρύο και ξάπλωσα.Ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό και ο χαρακτηριστικό ήχος ακούστηκε."Την επόμενη φορά που θα με φιλήσεις έτσι δεν θα αντισταθώ".Του στέλνω και εγώ ένα."Δεν νομίζω πως είναι θέμα αντίστασης αλλά κυρίου-με-χνουδωτές-παντοφλίτσες-που-γυρίζει-βραδιάτικα-στον-διάδρομο.Και άσε με επιτέλους να κοιμηθώ.Πήρε το μήνυμα μου και δεν ξανα έστειλε και εμένα μέσα σε λίγα λεπτά με πήρε ο ύπνος.

The guy in three-piece(Greek)Where stories live. Discover now