M-am trezit din cauza sarutului pe care Harry mi-l oferise , si nu puteam sa-mi incep ziua mai bine de atat!M-a dus acasa pentru ca trebuia sa mergem la liceu, m-am schimbat , apoi am iesit afara , unde Harry ma astepta.
La liceu , totul normal si plictisitor...pana cand:
-Vai , ce cuplu dragut! zice Zayn.
-Zayn , termina ...
-De ce? Chiar imi place de voi! spune el ironic.
In timp ce vorbeau , se putea observa ura in privirile lor , se apropiau din ce in ce mai mult , si stiam la ce se va ajunge , asa ca l-am tras pe Harry apoi am spus:
-Ti-ai iesit din minti?
-Eu....e-eu....
M-a tras cu el intr-o debara apoi mi-a zis:
-Ugh , doamne!
-Ce este ? zic eu ingrijorata.
-Eu...nu am mai simtit asta niciodata!
-Ce anume? intreb.
-Ceea ce simt pentru tine!Cred c-cred ca ma indragostesc al naibii de rau!
-Si ? Ce e rau in asta? zic eu zambind.
Apoi a plecat din debara...Ok.. ciudat.Am iesit si eu de acolo , dar nici urma de el,apoi l-am zarit pe Malik.
-Zayn, ce ai facut?
-De ce trebuie eu sa fac mereu ceva? imi raspunde el cu o intrebare.
-Pentru ca tu esti batut in cap!Acum spune!
M-a apucat de incheietura mainii , am mers intr-un loc mai retras apoi acesta a zis:
-Te plac! zice el.
-Stai ce?Uhm...in caz ca nu ai observat...EU SUNT CU HARRY!
-Si aici intervine problema....
Confuza ma uit la el apoi zice:
-A fost doar un pariu...un pariu pus de dinainte sa vi aici..stiam ca vom avea o colega noua asa ca am pariat cu Harry ca nu te va cuceri in mai putin de 2 saptamani..
Parca lumea imi fugea de sub picioare,lacrimi mi-au venit in ochi , dar nu am varsat niciuna...
-Uite..imi pare rau,imi pare sincer rau! adauha el.
Nu l-am mai bagat in seama, am iesit din liceu , si mergeam prin stropii de ploaie rari.Nu imi doream sa-l mai vad vreodata..Trebuia sa stiu!
Toata ziua mi-am petrecut-o mancand inghetata si ascultand melodii de la Adele.Se intunecase afara , iar eu nu aveam somn , asa ca m-am imbracat si am iesit.
Se mai pot zari 2-3 oameni pe strada , iar frunzele copacilor au inceput sa cada..
-Hei! se aude din spatele meu.
Ma intorc si vad un tip blond , cu niste ochi albastrii superbi , si un zambet de milioane.
-Uhm , buna!
-Ce cauti aici singura?
-Am vrut doar sa fac o plimbare...! apoi ii intind mana si spun; Caitlyn Marin.
-Niall Horan!si intinde la randul sau mana.
Continuam sa mergem amandoi pe strada , pana cand ne asezam pe o banca si-mi observa lacrimile:
-O sa-l omor !
Zambesc , apoi el spune:
-Ce ti-a facut?
-Un simplu pariu..
-De la un pariu v-ati despartit??
-Era pus pariul pe mine..
-Aaaa! Nasol...vino aici!
Apoi ma imbratiseaza si ii povestesc tot ce am pe suflet, il cunosteam de 2 ore , si ma intelegea mai bine decat ma inteleg eu!Ma amuza, si incerca sa ma faca sa uit.
-Caitlyn? se aude o voce din spatele meu.
Uhm ... daca tot fac poveatea asta , nu m-ar deranja daca ar aparea si niste comm-uri , niste pareri , ca sa stiu daca va place sau nu , sa-mi dati idei...Asa ca va rog sa-mi lasati parerile voastre :* .
CITEȘTI
Bad Boy - Harry Styles FF
FanfictionOras nou , liceu nou... si o dragoste adolescentina.Baiat rau , fata buna . El crede ca poate sa aiba orice fata , ea ii demonstreaza opusul . Se va infiripa o poveste de dragoste intre Caitlyn si Harry?Va trece ea peste toate abaterile pe care le f...