Pentru o citire cat mai placuta , deschide-ti link-ul http://m.youtube.com/watch?v=gBDsRfF0yzs .
Ma trezesc din cauza razelor de soare ce-si facusera aparitia in camera.Clipesc de cateva ori pentru a ma obisnui cu luminozitatea ,apoi dau mana lui Harold jos de pe mine.Imi apuc hainele de pe un scaun , si ma ridic incet din pat.Merg pe varfuri pentru ca el sa nu ma auda , dar cand ajung la usa , observ ca aceasta este tot incuiata.
-Incerci sa fugi de mine , ha? spune el razand.
Nu i-am raspuns , amintindu-mi de tot ce-mi facuse ziua precedenta.Apoi caut cu privirea cheia , ce stiu ca era pe jos.
-Stai linistita, nu sunt atat de prost sa las cheia acolo.
Ugh! O luase inaintea mea.
.Inceteaza sa mai fi nesimtit , si da-mi drumul!
-Hmmm.....sa ma gandesc............NU!
-Harry! Petrecerea s-a terminat , iar Zayn sigur vrea sa scape de noi , asa ca da-mi cheia si o sa plec . Tu poti ramane cat vrei , nu ma intereseaza.-Ouch! Asta a durut! si isi pune mana la inima.
Imi dau ochii peste cap , apoi ma asez pe un scaun.Harry se rostogoleste in pat , pentru a fi mai aproape de mine.
-Esti minunata!
-Harold! Inceteaza .
H: Oh , esti atat de dragalasa.
Imi vine sa-i bag lampa pe gat , numai sa taca.
-Terminaaa!
-Nu.
Apoi ma trage in pat langa el si ma saruta , il musc in nenumarate randuri , pentru a-si da seama cat de suparata sunt.Apoi ma priveste in ochi , si ma face sa ma topesc.
-Harry , asta nu tine cu mine! spun eu vrand sa par serioasa.
-Aham , cum zici tu! spune el razand,probabil stiind adevarul.
Ugh! Urasc faptul ca poate sa-si dea seama cum ma simt . Ma cunoaste prea bine.
-Vorbesc serios!! spun eu.
-Da , si eu mai sunt virgin! si pufneste din nou in ras.
Se pune deasupra mea , apoi imi prinde mainile intr-ale lui , pentru a se asigura ca nu-l indepartez.Ma face sa ma uit fix in ochii lui , si zambeste.Se apropie de gatul meu , si incepe sa ma sarute , in timp ce eu incerc din rasputeri sa nu scot gemete de placere.Imi da drumul la maini, apoi isi fac loc mangaierile.Cand simt ca vreau mai mult , il imping usor de pe mine.Se uita confuz.
-Sa stii ca nu am uitat ce ai facut! si ii afisez un zambet fals pe fata.
-Nu ai uitat , dar m-ai iertat, spune el muscandu-si buza.
Cum si-a dat seama? Incep sa cred ca are puteri supra-naturale sau ceva , pentru ca mereu stie tot! Incepe sa rada pervers , si se apropie din nou de mine. De data asta imi inconjoara trupul cu bratele , si ma trage aproape de el.Eram atat de apropiati , incat ii simteam respiratia pe ceafa mea.Ma saruta pe umar , apoi imi sopteste.
-Imi pare rau..
Si ma musca de lobul urechii.Ma intorc cu fata la el , apoi ii las un mic sarut pe buze.
-Asa te-am invatat eu sa saruti? spune zambind.
Apoi ma urca deasupra lui , si incepe sa ma sarute.Mainile lui se plimba pe spatele meu , ducandu-se din ce in ce mai jos , pana cand ajunge cu ele pe coapsele mele.
Un ciocanit in usa ne intrerupe.
-Aveti de gand sa mai stati mult?intreaba Zayn.
-Ti-am zis eu ca vrea sa scape de noi! ii spun eu in soapta , zambind.
-Nu , nu! Chiar acum ...ne.....schimbam.
-Oh , ok! Apropo , Harry!
-Da?
-Sophia a sunat si vrea sa vorbeasca cu tine.
Harry se uita la mine , apoi ii raspunde.
-Asta nu se va intampla.
-Ookey....zice Zayn.
Ne schimbam , luam micul de jun , si plecam acasa.
Ok , scuze daca acest capitol a fost prea mic si plictisitor, dar in urmatorul veti avea parte de o super-mega-extra-surpriza :3 .
CITEȘTI
Bad Boy - Harry Styles FF
FanfictionOras nou , liceu nou... si o dragoste adolescentina.Baiat rau , fata buna . El crede ca poate sa aiba orice fata , ea ii demonstreaza opusul . Se va infiripa o poveste de dragoste intre Caitlyn si Harry?Va trece ea peste toate abaterile pe care le f...