Capitolul 21

12.1K 534 44
                                    

Pentru o citire mai placuta , deschide-ti link-ul http://m.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw  .

-Cu cine ai vorbit?intreb eu cand Harry pune telefonul inapoi pe noptiera.

-Am vorbit cu Zayn , da o petrecere , si ne-a invitat .

-Oh , cand este?

-Peste o ora..

-PESTE O ORA?? si incep sa alerg prin casa pentru a ma pregati.

-De ce eram sigur ca asa o sa faci? spune el razand.

-Taci si ajuta-ma . In ce ma imbrac?

-Poti sa mergi asa , esti perfecta.

-Harry , am doar tricoul tau pe mine! spun eu cu o fata serioasa.

Dupa ce mi-am facut un dus si mi-am ales outfit-ul , am sunat-o pe Perrie si a spus ca ne asteapta cu totii. Cu totii? Care toti?

Ajungem in fata casei lui Zayn , si raman uimita. Era asa frumoasa si mare.Imediat cum deschid usa , observ o gramada de oameni , unii beti , altii morti de beti. Pahare de unica-folosinta erau peste tot , pline probabil cu alcool.

-Ati ajuuns! spune Ash' imbratisandu-ne.

Ne invita inautru , si ne ducem intr-un living mare.Zayn isi face aparitia , vine la noi apoi zice.

-B-bine ati sosit! duhnea a alcool , si de-abea se tinea pe picioare.Poftim! si ne intinde doua pahare.

Apuc paharul , si cand sa-l duc la gura , Harold mi-l ia.

-Nu ai voie,zice Harry hotarat.

Imi dau ochii peste cap si ma asez alaturi de Perrie pe canapea.

-Cine-i aea?intreb eu.

-Sophia...raspunde Pezz'.

-Mereu se imbraca precum o parasuta?

-Este una! spune ea tusind.

Sophia avea o culoare rosiatica in cap , era inconjurata de baieti si toti o atingeau.

Dupa cateva clipe , Niall isi face aparitia:

-Lume! Lume! Doamne ai domni! Catei si pisici! Maimute si banane....

-Am prins ideea! il intrerupe Zayn.

-Haideti la adevar sau provocare, continua Niall.

Iar apoi , toti se aseaza pe covor , formand un cerc imens.

-Nu jucam?intreb eu.

-Mi se pare un joc prostesc...raspunde Harold.

-Haaide! si-l trag de mana.

Ne asezam intr-un final jos, si sa inceapa jocul!Perrie invarte de sticla , si pica la Zayn si o tipa.

-Adevar sau provocare , Eleanor? oh , deci Eleanor era numele ei , era foarte draguta , si statea langa un tip cu ochi albastrii si par castaniu.

-Adevar, raspunde ea.

-Este adevarat ca ti-ai tras-o cu Louis? deci tipul de langa ea era Louis.

-Uhm....evita ea sa raspunda.

-Raspunde!

-...da.

Toti incep sa spuna 'ooooo' si ea se roseste si se ascunde in bratele lui.Erau asa draguti.

Ele' invarte de sticla , si pica la Niall si mine , oh.

-Adevar sau provocare? spune el dand din sprancene.

-Provocare! spun eu hotarata , dar cu emotii pentru ca el parea putin 'afectat' de alcool.

-Te provoc saaa....

-Sa?

-Uhm...te provoc sa bei un pahar de scotch.

-Niall...nu cred ca-i o idee buna! spune Harry chicotind.

Ma ridic , ma apropii spre masa cu bauturi , apoi dau peste cap un pahar.

In urmatorul moment , toti incep sa aplaude , cu exceptia lui Harry.

Era randul meu sa invart de sticla , asa ca am facut-o. A picat la acea Sophia si Harold.

-Adevar sau provocare? spune ea sorbindu-l din priviri pe Hazz'.

-Provocare.

-Te provoc sa ma saruti!

Am ramas cu gura formata intr-un 'o' si daca privirile ar putea da dureri , Sophia ar fi pe moarte.Harry are un regret in ochi , se uita la mine iar eu ii soptesc un 'faci ce vrei' .Apoi il vad facand pasi spre Sophia , aceasta se ridica si apoi o apuca de talie si o trage spre el.Cand buzele lor s-au unit , o durere insuportabila mi-a aparut in stomac.Se dezlipesc intr-un final , iar Harry vine din nou langa mine.Cand am spus 'faci ce vrei' nu ma asteptam la asta! Credeam ca va refuza , dar se pare ca i-a placut pentru ca isi trece limba peste buze.Incercam sa par indiferenta...nu stiu daca reuseam.Harry invarte sticla , apoi pica la Louis si Ashley.

-Adevar sau provocare?intreaba acel Louis.

-Adevar.

-Este adevarat ca sunt atractiv?

-Uhm,apoi il analizeaza, da! iar dupa asta Niall se uita urat la ea.

Ashley invarte , si coincidenta sau nu , pica la mine si Sophia.

-Adevar sau provocare?intreb eu.

-Provocare , logic!

-Ok atunci . Te provoc sa o lasi pe Perrie sa-ti dea o palma! apoi ma uit la Perrie , parea foarte fericita , pentru ca vazuse cum sa simtisem cand s-au sarutat.

Se ridica in picioare se apropie de ea. Pezz' ridica mana , apoi si-o lipeste de fata Sophiei,atat de tare , incat i-a intors-o pe partea cealalta.

-Esti nebuna? Ai ranit-o! sare Harry, in timp ce se ridica in picioare. Ii lua apararea??

Hey :3 , voi continua in capitolul de maine >:) vreau sa va tin in suspans :"> !

Bad Boy - Harry Styles FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum