Capitolul 17

12.5K 600 13
                                    

Pentru o citire mai placuta , deschide-ti link-ul http://m.youtube.com/watch?v=JgjVsPM3Bqs   .

Apoi Harry iese din club grabit.

-Caitlyn!zice Jake.

Il aud din spatele meu , dar eu deja o luasem dupa Harold.Dupa ce ies afara , ma uit in stanga si in dreapta sa vad pe unde a apucat-o.Intr-un final , il observ mergand cu mainile in buzunar.Era departe de mine , asa ca m-am grabit spre el.

-Harry! spun eu cand ajung mai aproape de el.

Nu ma baga in seama , asa ca l-am apucat de mana si atunci s-a intors.Apoi i-am observat privirea plina de dezamagire , pupilele ii erau dilatate, iar ochii lui ma faceau sa-mi doresc sa dispar de pe acest pamant.

-Ce mai vrei?intreaba el.

-Uite Harry , nu e cum crezi tu.

-Ma lasi cu replicile astea din telenovele?apoi vrea sa se intoarca sa-si vada de drum , dar il prind de brat.

-Harold, macar asculta-ma.Te rog! apoi imi arunc mainile in jurul gatului sau , pentru a-l imbratisa .Dar el ramane neclintit , cu mainile pe langa corp.

-Caitlyn , nu mai trebuie sa stiu nimic.Am aflat tot ce vruiam! apoi ma dezlipeste de el si isi vede de drum.

Imi dau lacrimile , gandindu-ma cat este de ravasit ,cum am putut fi atat de proasta? Vreau doar sa plec , nu mai vreau sa-l vad in starea asta.Ma simt ca o idioata pentru ca l-am facut sa sufere.Ce n-as da acum , pentru o imbratisare de-a lui , pentru o atingere dupa care tot corpul sa vibreze de fericire, ce n-as da pentru un sarut , pentru o mangaiere.Dar este prea tarziu , fapta s-a consumat.

Gandurile pesimiste imi sunt alungate , de cativa stropi ce au inceput sa cada din cerul ce mai devreme era limpede precum oceanul.Ma hotarasc sa ma duc inapoi la hotel.Ma gandesc sa nu-l mai privesc , sa nu mai observ tristetea si dezamagirea.Ajung aproape de camera , imi fac curaj si intru.

Apoi il observ stand pe terasa , si privind peisajul.Cand aude zgomotul facut de usa , isi intoarce corpul , apoi ma vede.Incerc pe cat posibil sa-i evit ochii , nu mai vreau sa plang in fata lui.Se intoarce linistit , isi ia cana de ceai si admira in continuare oceanul agitat.

Nu ma obosesc sa ma schimb , ma pun in pat , iar dupa cateva clipe , apare si Harold.Nu stiu ce tot facea prin camera , dar intr-un final se aseaza si el.Stateam amandoi pe cate o margine.Intre noi era loc pentru inca 3 oameni .

Nu puteam sa adorm . Ma uitam din jumatate in jumatate de ora la ceas , dar nu puteam sa inchid un ochi.Stateam si ma gandeam la toate clipele frumoase petrecute impreuna, si un zambet tamp mi-a aparut pe fata.Cate un suspin isi mai facea aparitia , dar speram ca el sa nu ma auda.Ma uit din nou la ceas si vad ca este 3:52 .Cand a trecut timpul?

Incet , ma ridic din pat si ma indrept catre baie, pentru ca simteam ca nu-mi mai pot stapani plansul mult timp , si nu doream sa ma auda.Ma asez apoi intr-un colt , si imi strang picioarele la piept.

Iarasi mi se derula in minte tot ce se intamplase.Cat de proasta sunt! Il fac sa sufere fara sa vreau , si ma doare sa-l vad asa. Ma doare sa nu-mi vorbeasca , sa ma ignore. Ma doare sa vad ca este dezamagit , ca nu se astepta sa-i fac acest lucru. Si cel mai tare ma doare sa-l simt distant , indiferent fata de mine.

Imi doresc sa dau timpul inapoi , si sa nu fi mers in clubul ala tampit , si sa nu ma fi intalnit cu Jake.Sunt confuza.Tot nu pot sa realizez ca asta s-a intamplat.De ce am stat acolo , cand am vazut ca Jake se apropie prea mult? De ce nu am, protestat? Am stat acolo ca o papusa , si l-am lasat sa ma sarute.De ce nu m-am gandit ca Jake o sa se bage si o sa strice tot?

Afara este o furtuna in toata regula. Deschid geamul de la baie , pentru a auzi ploaia ce ma linisteste.Tunete si fulgere isi fac aparitia , si o briza rece sufla usor.

Aud apoi batai in usa.

-Kate? spune el avand o voce somnoroasa.

Imi sterg repede lacrimile , si ma grabesc sa-i raspund.

-Da, da!

-Plangi? cum de si-a dat seama??

-Nu!

-Ba plangi! Caitlyn , deschide usa! spune el miscand clanta.

Nu mai spun nimic , dar nici nu-i deschid .

-Kate! Am spus sa-mi deschizi. spune el , de data aceasta putin mai calm.

Descui usa, apoi el intra .Ma asez iarasi in acel colt , privid in jos pentru a nu-l vedea.

-Oh , Caitlyn...

-Nu...lasa-ma.

-Nu.Nu o sa fac asta!

-Sunt o idioata! spun eu ridicandu-mi capul , apoi inchizand ochii pentru a opri lacrimile.

-Kate , nu mai plange..

-Cum sa plang? Cand vad ca te fac sa suferi , cand vad ca esti dezamagit si suparat din cauza mea?spun eu cu tonul ridicat.

-Nu spune asta! spune el calm.

-Spun adevarul Harry . Cu siguranta acum ma urasti!

-Nu as putea sa te urasc.Niciodata.

Imi deschid ochii , apoi il privesc .

-Nu as putea sa te urasc.Eu te iubesc.

Spune in timp ce se aseaza jos.

-Te iubesc pentru ca tu m-ai schimbat.Pentru ca tu ma faci sa vreau sa-mi petrec restul zilelor alaturi de tine. Tu esti diferita , tu ai 'ceva-ul' ce-l cauta orice baiat.Nu pot sa-ti fiu indiferent.Probabil daca era alta fata in locul tau , nu as mai fi vorbit cu ea cat as fi trait.Dar tu esti altfel...

-Deci nu mai esti suparat?

-Ba bineinteles ca sunt suparat. Dar mai bine ma resemnez . Mai bine sa te sarut , si sa te iau in brate , decat sa stau in pat fara tine.

Cand am auzit asta , m-am ridicat , si asta a facut si el. Apoi l-am luat in brate si l-am strans tare.

-Sa nu-mi dai niciodata drumul.

-Nu o s-o fac .Promit.

Se pare ca mi-a revenit imaginatia :)) , imi cer inca odata scuze pentru capitolul precedent. Si vreau sa va multumesc din suflet pentru 1000+ citiri. Kisses <3 .

Bad Boy - Harry Styles FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum