Astazi este ziua cea mare, in sfarsit voi iesi de aici.Perrie ma ajuta sa ma imbrac si sa-mi impachetez toate lucrurile.Ascult cu mare atentie indicatiile doctorului ce ma avertiza sa stau in pat in continuare, si sa nu fac prea mult efort.Deasemenea, m-a mai sfatuit sa stau cu piciorul ridicat, si sa schimb bandajul o data la doua zile.
Iesim din spital, si simt din nou razele soarelui pe pielea mea.Se mai incalzise putin, soarele facandu-si loc printre norii posomorati ca de obicei.Totul parca ruginise si mai mult.Ciorile se agitau, ceea ce inseamna ca se apropie o furtuna, si totul era perfect.Ne urcam intr-un taxi, si ajungem la mine acasa imediat.
Cat imi lipsise locul asta!Cat de mult am fost plecata de aici!Parca imi este dor sa stau toata ziua in pat, doar eu si cu mine, uitandu-ma la o groaza de filme si trecand prin toate emotiile posibile.Sa stau si sa cant prin casa diferite melodii si toate chestiile pe care orice adolescent le face.
-Ei bine, vrei sa ma stau cu tine?intreaba Perrie dupa cateva minute in care am despachetat.
-Nu, este in regula, raspund eu, mergi.
-Ok, sa ai grija de tine!apoi imi arata un zambet prietenesc.
O imbratisez, apoi o conduc pana la usa.Mama trebuia sa ajunga curand de la lucru, iar tata probabil este in camera lor.Urc scarile si imi arunc toate lucrurile pe unde apuc, apoi ma asez in pat.Patul meu moale si pufos cu o groaza de perne in el.
-Oh, ai venit!se aude din camera alaturata.
-Da tata, sunt chiar aici..
-Ai nevoie de ceva?intreaba el grijuliu.
-Nu, este totul in regula.
Pornesc televizorul, si aprind cateva lumanari parfumate, pentru a ma simti in largul meu.Ma ridic apoi, si decid sa ma schimb.Imi apuc repede niste haine din dulap, imi dau tricoul jos si..
-Oh, ma asteptai?se aude din spatele meu, si tresar din cauza sperieturii.
-Avem usa!Ce om intra pe fereastra cand alt om se schimba, Harry?
-Omul asta!zice el.
Se apropie de mine in timp ce apuc sa ma imbrac la loc.Imi cuprinde corpul cu bratele lui, dar ma retrag din stransoare.
-Ce s-a intamplat?intreaba confuz.
-Tot ceea ce ai facut.
-Dar, parca totul era bine.
-Parca.Am realizat mai multe lucruri, Harold.
-Ce s-a intamplat?repeta el intrebarea.
-M-a lovit relitatea!
-Adica?zice el si se aseaza in pat.
-Tu..eu..nu putem fii impreuna.M-am inselat in privinta ta, si nu m-am simtit iubita.
Se ridica repede in picioare, si isi lasa capul in jos.
-K-Kate..eu..
-Stiu Harry, stiu ca o sa zici ca ma iubesti, dar eu nu simt ca o faci.Doar pentru ca o zici, nu inseamna ca este adevarat!
-Imi pare rau..imi pare rau ca nu sunt baiatul ideal, si ca nu-ti demonstrez prea multe.Eu te iubesc..chiar o fac.Poate ca inca invat cum este sa iubesti o persoana, cu adevarat, pentru ca tu esti prima fata la care chiar tin, si pentru care as face orice.Imi pare rau daca tu ma crezi altfel, si imi pare rau ca nu-ti pot arata cat de mult te pretuiesc..cat de mult sufar pentru ca tu nu ma crezi.
-Harry..eu.
-Imi pare rau, bine?
-Uhm, ma balbai eu, nestiind ce sa fac.
Dar iese dezamagit din camera, cu mainile in buzunar si cu privirea trista, apoi paraseste casa.Intr-un fel..ma simt rau pentru ca este suparat, dar in alt fel, ma simt bine.Ma simt bine pentru ca sufera si el putin.Doar eu am suferit in relatia asta, si este timpul ca si el sa o faca.
Lucrurile devin dramatice iar >:), btw, in urmatorul capitol BIG SURPRISE pentru Caitlyn.Nu va spun daca este de bine sau rau >:) vreau sa va tin in suspansss!
CITEȘTI
Bad Boy - Harry Styles FF
FanfictionOras nou , liceu nou... si o dragoste adolescentina.Baiat rau , fata buna . El crede ca poate sa aiba orice fata , ea ii demonstreaza opusul . Se va infiripa o poveste de dragoste intre Caitlyn si Harry?Va trece ea peste toate abaterile pe care le f...