Pentru o citire cat mai placuta , deschide-ti link-ul http://m.youtube.com/watch?v=cZJ7H1u_zxc .
-Kate , trezeste-te!zice Harry.
-Ughh! Cat este ceasul ? spun eu somnoroasa.
-7:00 .
-Este mijlocul noptii , Harold!
-Trebuie sa mergem la scoala , somnoroaso! Hai , ridicate ! spune el tragand de mine.
-Binee , fie! spun eu suparata.
Ne imbracam , mancam ceva rapid , apoi mergem spre scoala.
-Chiar trebuia sa mergem pe jos?
-Natura! spune el inspirand aerul proaspat al diminetii.
Imi dau ochii peste cap , si-l imping usor.Ajungem intr-un final la scoala , si ii zarim pe Zayn si Perrie.
-Heei! Ce faceti?zice Perrie.
-Urasc totul!! spun eu.
Incep sa rada de mine , dar asta era adevarul , dormeam pe mine.
-Ce ora aveti?intreaba Zayn.
-Chimie...
Apoi Harold ma apuca de mana si ma taraste pana in clasa.Ne asezam in banca , si cu greu incercam sa nu adorm.Profesoara apare, ca de obicei cu 5 minute mai devreme.
Prof.: Astazi o sa facem cunostinta cu noua voastra colega! cand am auzit asta , ochii mi s-au marit si interesul mi-a crescut.Intra! adauga ea dupa cateva secunde.
Raman cu gura cascata , cand vad ca in clasa isi face aparitia...Sophia.Oh , nu ! Daca ea va fi in aceeasi clasa cu mine , o sa ajung de multe ori la director.Sophia il cauta cu privirea pe Harry , probabil. Apoi zambeste si face cu mana.Am eu cateva ganduri , as putea de exemplu sa-i rup mana aceea , apoi sa o plesnesc cu ea!
-Ia un loc , te rog, zice profesorul.
Sophia cauta un loc cat mai aproape de noi , si se pare ca are unul chiar in fata noastra.Putea ziua asta sa devina mai rea?Nici nu am fost atenta la ce bombanea profesoara , gandurile mele erau total negative , iar daca cineva m-ar fi auzit , as fi in inchisoare acum.
Auzim clopotelul , iar apoi Sophia se ridica si se pune in fata lui Harry.
-M-am hotarat sa ma schimb pentru tine. Meriti ceva mai bun , decat...apoi se uita la mine.Mi-ai pus capac! spune Sophia.
Imi strang cartile si ies nervoasa din clasa.
-Whoa , whoa , whoa! Ce s-a intamplat? intreaba Perrie.
-SOPHIA S-A INTAMPLAT! Nu puteau si parintii ei sa foloseasca un prezervativ?
-Stai asa...cum adica Sophia? spune ea curioasa.
-S-a gandit ea , cu acel creier pe care nu il are , sa se mute in scoala asta.......la noi in clasa.......IN FATA NOASTRA!
Incepe sa rada , apoi o intreb furioasa.
-Ce este asa amuzant?
-Karma este impotriva ta! Adica , serios , ironia sortii....
-Ugh! Oh , nu.
O observ pe Rocs la dulapul ei.
-Si ea s-a mutat aici? intreaba Perrie.
-Astazi clar va veni apocalipsa...zic eu.
-Kate! il aud pe Harry din spatele meu.
Ma intorc , apoi il plesnesc , desi nu facuse nimic grav.
-Ouch! Asta pentru ce a fost?
-Pentru ca te-ai nascut asa PERFECT ! Nu puteai sa fi si tu un tocilar?
Incep sa rada amandoi , desi eu nu vad ce este amuzant ! Cred ca Dumnezeu glumeste cu mine sau ceva de genul!
-Harry! o aud pe Sophia din spatele meu. Te-am cautat , ce faci aici?
-Uhm ... sta cu iubita lui , care NU ESTI TU!
-Aww , ce dragut ! Scumpo , poti sa faci un pas la dreapta? Imi blochezi privelistea!zice ea.
-Sti ce altceva o sa-ti blochez? CIRCULATIA SANGELUI!
Rocs se apropie de noi , apoi exclama.
-Sophia?
-Rocs?
Ce? Au fost pe acelasi traseu sau ceva de genul asta? Se pare ca nu se intelegeau prea bine , pentru ca in privirile lor , se putea observa furia.
-Ce-i cu fata asta? intreaba Rocs.
-Asta-i fata mea! raspunde Sophia.
-Oh , mama natura nu a fost prea blanda cu tine nu-i asa? Aww , draguto imi pare atat de rau...apoi isi pune mana pe umarul Sophiei.
Nu am crezut ca o sa spun asta , dar O ADOR pe tipa asta!
CITEȘTI
Bad Boy - Harry Styles FF
FanfictionOras nou , liceu nou... si o dragoste adolescentina.Baiat rau , fata buna . El crede ca poate sa aiba orice fata , ea ii demonstreaza opusul . Se va infiripa o poveste de dragoste intre Caitlyn si Harry?Va trece ea peste toate abaterile pe care le f...