-Harry!Opreste-te!spun eu cand acesta imi baga faina in par pentru a zecea oara.
El continua sa rada in timp ce eu incercam sa fac briosele pentru Craciun.Bucataria noului apartament pe care ni-l luasem era plina de frisca, zahar, faina si toate cele, si parul meu era plin de oua.Sunetul muzicii rasuna usor in incapere, iar bradul statea intr-un colt, deja plin
cu daruri sub el.
Cateva batai se aud in usa, si ma grabesc sa deschid.Perrie, Zayn, Ashley, Niall si Rocs apar cu pungi umplute cu dulciuri.Intra repede inauntru, pentru ca afara ningea de trei zile incoace.Se fac comozi, si cand intra in bucatarie gurile lor se deschid larg, semn ca erau la fel de uimiti precum eram si eu cand am vazut cum arata.
-Cinci minute am iesit de aici, Styles!tip eu.
Compozitia era pe jos, noroc ca mai aveam cateva briose bagate in cuptor.Se apropie de mine, si imi acopera buzele cu ale lui, muscandu-ma usor pe-alocuri pentru a ma face sa tac.
Focul din semineu lumina incaperea si degaja o caldura placuta.Am aprins luminitele bradului si instalatia de afara.Totul arata perfect pentru o cina de Ajunul Craciunului.Perrie s-a ocupat de friptura, si baietii au incercat sa faca fursecuri.Bine spus "au incercat" pentru ca aratau precum voma, si nu imi doresc sa aflu ce gust ingrozitor pot sa aiba.Aprindem televizorul la timp pentru a viziona filmul "Home Alone", dar se pare ca baietii aveau altceva in plan..si al treilea razboi mondial a inceput:
-Vrem sa ne uitam la meci!
-Ei bine, noi vrem sa ne uitam la film.
-Este televizorul meu, deci eu hotarasc la ce ne uitam!spune Harry.
-Televizorul tau?zic eu, si fac o fata serioasa.
-Am spus televizorul meu?Pfff, voiam sa spun "al nostru", greseala mea.Fii blanda, bestie!
Incepem sa radem, si pana la urma tot la Home Alone ne-am uitat.Bataile in usa reapar, si de data asta atunci cand o deschid, ii zaresc pe Sophia, si acel baiat pe nume Liam.Casc ochii, nevenindu-mi sa cred.
-Hei, Craciun fericit!spune Sophia cu zambetul pe buze si cu un cadou in mana.
-Cine esti tu si ce ai facut cu adevarata Sophia?intreb eu jucausa.
Chicoteste, apoi ma dau la o parte pentru a le face loc sa intre.Miracolul Craciunului se pare ca si-a facut aparitia.Sophi' era draguta cu mine, si cu toata lumea.Liam o schimbase in bine, si ma bucur foarte mult pentru ei doi.Par fericiti impreuna, si fac un cuplu extrem de dragut.
-Ok toata lumea, haideti la cadouri!rasuna glasul lui Niall in incapere.
Cand auzim asta, toti ne grabim spre brad, nerabdatori pentru a vedea ce daruri am primit fiecare.
-Poftim Perrie, zice Zayn si ii intinde o plasuta.
Perrie baga mana in ea, si scoate de acolo un ursulet de plus, ce tinea in gura un colaj cu fotografii cu ei doi.Ce dragut!Ashley a primit un fular tricotat de Niall, Liam a primit o bratara facuta de Sophia, si se pare ca Rocs avea un admirator secret, pentru ca primise o scrisoare de dragoste.
-Randul meu!spun eu impacientata si imi intind mainile pentru a lua cadoul lui Harry.
Acesta nu mi-l da, il deschide el, si inauntru se afla o cutiuta micuta, cu o mica inimioara pe ea.El apuca acea cutiuta, si imediat se aseaza intr-un genunchi.Imi pun mana la gura, pentru ca mi se cascase involuntar, apoi il privesc cum deschide usor cutia.
Zaresc un inel cu semnul infinitului pe el, iar el se grabeste sa-l scoata de acolo.
-Caitlyn Marin, vrei sa ma faci cel mai fericit pervers din lume, si sa devii a mea pentru totdeauna?rasuna cuvintele sale in camera.
Cateva lacrimi de fericire mi se preling pe fata, si mainile incep sa-mi tremure ingrozitor de tare.
-D-da, reusesc sa murmur eu intr-un final.
Imediat, se ridica si ma ia in brate invartindu-ma de cateva ori prin aer.Ma lasa inapoi jos, apoi imi intind usor mana spre a lui, unde tinea inelul.Incet mi-l baga pe degetul inelar, iar in urmatorul moment buzele noastre se zdrobesc reciproc, creand cel mai frumos sarut din viata mea.Se aud aplauze, si rasete.Ne indreptam ochii spre ei, si aveau zambetele pe fata.
Imi apuca mainile intr-ale lui, apoi fruntile noastre se intalnesc, el privindu-ma fix in ochi.
-Te iubesc, Kate!
-Si eu te iubesc, Harold!
Avem toata viata in fata, clipe fericite ce asteapta sa fie traite, dar si cele triste.O sa trecem impreuna peste ele, indiferent ce s-ar intampla.Indiferent de ce o sa ne astepte, ma bucur ca el imi va fi alaturi pentru vecie.
Multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi atat de mult timp, si pentru ca m-ati inveselit de fiecare data cu incurajarile voastre nepretuite >:D<.Va iubesc, si o sa apara si prologul in cateva zile :*.
Daca doriti sa-mi fiti alaturi in continuare, am si alta poveste tot cu Harry ^^.
Inca o data: VA IUBESC <3!!
CITEȘTI
Bad Boy - Harry Styles FF
FanfictionOras nou , liceu nou... si o dragoste adolescentina.Baiat rau , fata buna . El crede ca poate sa aiba orice fata , ea ii demonstreaza opusul . Se va infiripa o poveste de dragoste intre Caitlyn si Harry?Va trece ea peste toate abaterile pe care le f...