5.BÖLÜM - HAVUZ

43 9 3
                                    

Bu otelin kendi havuzu ve ayrı olarak Aqua Park bölümü varmış yeni öğrendim. Önce otelin kendi havuzuna gitmeye karar verdik. Bu havuz benim boyumu aşıyordu ama böyle havuzları daha çok seviyorum.

Ben havuzdayken bir şey beni aşağı doğru çekti. Tabiiki de bu Ozan'dan başkası olamazdı. Başımı sudan çıkardığımda bana bakarak gülüyordu.

''Senin yüzünden boğulabilirdim!'' ''Ama boğulmadın,hahaha'' bu çocuğun pişkin halleri bir gün beni öldürcek.

Ozan havuzdan çıkmıştı.Hemen arkasından bende çıktım . Mert ile Asya bana bakıp gülüyorlardı. ''Ya gülmeseneze!'' Hemen başlarını başka tarafa çevirdiler ama kıkırdadıklarını duyabiliyordum.

Mert gülmeyi kesti ve bize bakarak ''Neyse hadi içecek bir şeyler alalım.Havuz susattı'' dedi. Onu onayladık ve içecek bir şeyler almaya gittik. Ben limonata, Mert elmalı soda, Ozan gazoz, Asya'da kola aldı.

İçeceklerle birlikte havuz kenarına gittik. Mert çabucak sodasını bitirmişti. Ardından bizde bitirince hangi havuza gireceğimize karar vermeye başladık. Dört tane havuz vardı ve hepsininde kaydırağı vardı.

''Ben mavi kaydırağa gidiyorum gelen var mı?'' ''Ben gelirim Deniz ama önce bot almamız lazım'' ''Tamama Asya bot alırız. Siz ne yapacaksınız beyler?'' ''Ben Mert'le birlikte kırmızı olana gideceğim.Sizin gibi ezik olmadığımız için daha uzun ve hızlı bir kaydırak seçtik'' dedi gülerek.

''Ayyy birinin yine egosu tavan yaptı. Tamam siz UZUN ve HIZLI kaydırağa gidin . Hadi Asya gidelim.''

Asya ile birlikte mavi kaydırağa gittik. Kaydırak biraz tırtıklı, biraz da kıvrımlıydı. Kaydıraktaki sıra çok fazla değildi.Sıra bize gelince bota bindik. ''Hazır mısın Deniz?'' ''Kızım benim adım Deniz,tabiiki de hazırım''

Vee başlıyoruzz..

''Aaa! Deniz burası çok hızlıı!'' ''Evet ama eğlenceli''

Asya'nın çığlıkları kulaklarımı ağrıtmıştı. Sonunda havuza düştük. Ozanlarla aynı anda havuzdan çıktık. Hep birlikte şezlonglara doğru gittik. Turkuaz renkli havlumu alıp kurulandım ve şezlonga yattım. Mert ''Birazdan şu fileli kaydırağa gidelim mi? Çok zevkli gözüküyor'' dedi.

Asya aniden yerinden kalkıp ''Hayır, hayatta olmaz! '' diye çığlık attı. Mert ve ben adrenalin seviyorduk. Birbirimize baktık ve güldük '' O zaman fileye gidiyoruz ''

...

İşte fileli kaydıraktayız. Bu sefer benle Ozan, Asya ile Mert eş oldu. İlk önce onlar kayacaktı.

''Ben yapmasaam'' ''Korkuyor musun yoksa Asya'cık'' ''Yok canım niye korkayım ki? Alt tarafı bi kaydırak bozuntusu dimi canım hıhıh'' ''Tamam o zaman bir sorun yok'' .

Konuşmaları bittikten sonra bota oturdular. Asya ''Canım kankam,eğer bana bir şey olursa -yani en bileyim kalbimi falan yerinden çıkmış bir şekilde görürseniz- benim için çok değerli olduğunu unutma'' dedi. Gülerek ''Saçmalama Asya, alt tarafı çok dik ve kıvrımlı bir kaydırak,hahahaha '' ''Yaa Deniiiz !! '' ''Tamam tamam hadi sıra var,kayın siz''

Nihayet kayıyorlar ... Asya büyük bir çığlık attı ama sonradan sesi kesilince korktum.Bi kaçl saniye sonra tekrar çığlık atmaya başlayınca sağlam olduğunu anladım. Ozan'a döndüm ve gülerek ''Sakın Asya gibi çığlık atayım deme ağzının ortasına tokadı yersin '' dedim. Ozan bana baktı ve güldü ''Yok artık Deniz, abartama ben öyle miyim ? ''

Bu çocuğun gülerken gözlerinin kısılmasına bayılıyorum. E tabi kimin kankası ,yakışıklı olucak tabi. Yanımızda bir kaydırak görevlisi vardı. Hayatımda hiç böyle bir can kurtaran görmemiştim. Bir görevliye göre bu kadar yakışıklı olmak diğerlerine haksızlık değil mi canım yaa...

Saçları kumral, yeşil gözlüydü. İsmini bilmediğim görevli aşağı baktı ve ''Binebilirsiniz''dedi.

ALLAHIM BU NE KADAR GÜZEL BİR SES.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin