Kızın öyle demesiyle Buray 'ın yüzüne bir bardak suyu boşalttım . Asya'ların "Ooo" sesini duydum ama tepki vermedim. Buray bir şey demedi , çünkü haklı olduğumu o da biliyordu . Bunu hak etmişti .
Onu görünce yaşadığımız güzel zamanlar aklıma gelmişti . Gözlerimi kapatıp açtığım anda gözümden yaş geldi. Bir zamanlar çok mutluyduk . Ama işte , bir zamanlar ...
Buray çok şaşkındı . Ağzından çıkan tek kelime ''Deniz'' oldu. Yanındaki kız merakla ''Ne oluyor burada? '' deyince dayanamayıp ''Sanane be çirkin'' dedim . Buray hiç bir tepki vermedi. Kızıl kafa ''Bu kız kim Buray? '' diye tekrar sordu.
Buray aniden önce ona, sonrada bana bakarak ''Eski sevgilim'' dedi.Kız gözlerini devirdi ve ''Senin ismin ne? '' dedi. Kıza sinir olduğum için bir anda ''Sanane ! '' dedim. Çok bilmiş gibi ''Tanıştığıma hiç memnun olmadım Sanane'cim '' dedi dalga geçerek.''Ben Filiz, Buray'ın YENİ SEVGİLİSİ'' dedi üstüne basa basa.
Tam kızın saçını başını yolacaktım ki Ozan beni engelledi . ''ŞŞ.. Sakin ol, hadi gidelim buradan. Bu şerefsizin yanında daha fazla durma. ''
Ozan'la birlikte Mert ve Asya'nın yanına gittik. Asya kaşlarını çattı ve kızgın bir şekilde bana bakarak ''Neden bana o çocuktan hiç bahsetmedin Deniz ? '' dedi. Gözlerimi devirip ''Gerek duymadım '' cevabını verdim. Ama o ekledi ''Seninle ilgili herşeyi bildiğimi sanıyordum ! ''
''Üff Asya , önemsiz diye anlatmak istemedim.Zorlama ! '' Bir sessizlik oluştu.Öylece yürüyorduk. Sessizliği bozan Mert oldu . ''Hadi hep birlikte bana gidelim, film falan izleriz . Yürümekten daha iyidir''
Bir tarafım gitmek istiyordu, bir tarafımsa eve gidip dinlenmek. ''Ben gelemicem'' dedim kısık bir sesle. Ozan ''Deniz , artık takma kafana şunu. Yoksa o kafanın içine girip bütün anılarınızı silerim. Bıktım bu çocuktan. Zaten bulmuş kendisi gibi gibi birini. Biz eğlenmemize bakalım . '' dedi hafif tebessüm ederek.
Haklıydı. ''Gerçekten de boşver Deniz,artık onu sevmiyorsun'' dedim kendi kendime. Sonrada Ozan'a tamam şeklinde kafamı salladım. Hep birlikte Mert'in evine gittik. Kapıyı Mert'in annesi Sevda teyze açtı. Sevda teyzeye selam verip Mert'in odasına gittik.
Saat 6'ya geliyordu ve benim 9'da evde olmam lazım.Mert'in odasına girdiğimizde odasını değiştirdiğini farkettim. Dolapları tuttuğu takımın rengiydi , siyah-beyaz.
Odasında bir koltuk vardı ve koltuk beyaz renkli,üzerinde ise top desenleri vardı. Kapıdan girer girmez duvardaki Kartal posteri dikkatimi çekmişti. Beyaz renkli koltuklara oturduk ve sıra film seçmekteydi.
Asya romantik-komedi severdi, bende öyle ama şuan aşk filmini kaldıracak havamda değilim. Neşemin yerine gelmesi için komik bir film açtılar. Film komik olsada beni güldüremiyordu.
Asya ''Hadi ama Deniz yeter kendini hırpaladığın, hayata dön artık.Gülümse .'' deyince onu kırmamak için hafif gülümsedim. On dakika sonra bende büyük bir değişim olmuştu.Aralarında en çok gülen ben oldum. Ozan ''Deniz'cim iyi misin ? '' deyince ''Tabiki de iyiyim, belli olmuyor mu? '' dedim gülerek.
Ruh halimin bir anda değişebilme özelliği var. İki saat sonra film bitmişti.''Saat 8.30 benim gitmem lazım gençler yarın görüşürüz.'' ''Tamam o zaman ben bırakayım seni Deniz .'' ''Teşekkürler Ozan , iyi olur .''
Ozan beni eve bıraktığında saat 8.55'di. İyi yetişmiştim. Annem çok dakik bir insandır. Eve girer girmez tavuk gibi erkenden uyumak istemiyordum ama çok yorgundum. Kendimi hemen yatağa attım.
..
Beni güzel uykumdan uyandıran sinir olası bir ses duydum. Telefonumun sesiydi. Normalde telefonumun sesini çok severim ama sabah sabah hiç çekilmiyor. Beni kim bu saatte arar ki? Telefonuma baktığımda arayanın Ozan olduğunu gördüm.
-Günaydın uykucu güzel.
- Günaydın Ozan, neden bu saatte aradın ?
- Bir saat içinde hazır ol.Seni almaya gelicem, grupça kahvaltıya gideceğiz.
- Tamam. Bir saate hazır olurum. Bye bye .
Telefonu kapatır kapatmaz kendimi dolabımın önünde buldum. Kıyafet konusunda kararsız olan ben,şuan hemen birini seçmeliydim. Yine kararsız kaldım ve boş boş kıyafetlerime baktım. Sonunda fıstık yeşilli bilekten pantalon ve üzerinde mavi yazıları olan beyaz t-shirt ü giyinmeye karar verdim.
Kıyafetlerimi seçme faslı bitince hemen bir duş aldım ve üstümü giyindim. Annemin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Kahvaltıya gideceğimi biliyordu. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Gelen Ozan'dı. Annem Ozan'ı çok severdi.
''Günaydın Ozan'cım nasılsın ? '' '' Günaydın Damla teyze iyiyim sen nasılsın? '' ''İyiyim bende'' Konuşmalarının daha da uzayacağını bildiğim için ''Hadi artık gidelim'' dedim. Ozan'ı bizim evden zor çıkartmıştım. Arabaya doğru ilerledik. Arabaya vardığımızda kapıyı açmayı denedim ama açamadım.
''Ozan bu kapı bozulmuş,açılmıyor.'' Gülümseyerek ''Beklesene sabırsız,daha kilidi açmadım.'' dedi. Ona baktım ve güldüm. Arabaya binince Asya'yı aradım.
- Alo Asya neredesin ?
- Arabadayım,Mert ile geliyoruz.
- Tamama orada görüşürüz.
Telefonu kapatınca Ozan'a nereye gideceğimizi sordum ama ''Sürpriz'' dedi. Yirmi dakika süren yoldan sonra kahvaltı yerine gelmiştik. Deniz kenarında bir restauranttı.
''Güzelmiş,sevdim burayı'' 'Tabi güzel kızım, ben seçtim'' Evet, Ozan biraz kendini beğenmiş olabilir ama bu huyuna bayılıyorum. İçeri geçtik ve cam kenarına oturduk. Beş dakika sonra Mert ve Asya geldi. İkisi gerçekten çok iyi anlaşıyor.Onları tanımasam sevgili olduklarını zannederdim ama böyle bir şeyin olması mümkün değil.
Yanımıza geldiler ve sandalyalere oturdular.Kahvaltıyı yaparken Mert '' Ee gençler bir planınız var mı bugünle ilgili ? '' diye sordu. Asya bir an gülümsedi. ''Ne oldu Asya? '' dedim merakla. ''Aklıma bir fikir geldi '' dedi, sonrada ekledi ''Hep birlikte bir haftalığına Antalya'ya bir otelde kalmaya gidelim mi? Ben ve Asya aynı odada, Mert ve Ozan'da aynı odada kalırız.''
Bu fikri sevdim.Yaz gelmişti ama ben sadece bir kere tatile gidebilmiştim. Birbirimize baktık ve bir anda ''Süper olur '' dedik. Planın netleşmesi için ailelerimizi aradık.Yarın yola çıkacağız. Kahvaltıdan sonra tatil için alışverişe çıktık.
Kendime hasırdan bir plaj şapkası, plaj havlusu ve bir kaç kıyafet aldım. Dört kişi birden alışveriş yapınca yorulduk ve hemen eve gittik. Eve girer girmez annemin söylediği ilk cümle ''Nereye gidiyorsunuz? '' oldu. ''Antalya'da bir otele'' diye yanıtladım.
Daha önce Antalya'ya gitmiştim ama iki günlüğüne gittiğim için fazla bir yer gezememiştim. Akşam olunca bavulumu hazırladım ve erken kalkmak için hemen uyudum.
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Sonra
Fiksi RemajaSevdiğiniz birinin size ihanet etmesi çok acı bir şeydir. Önemli olan o kişiyi unutup hayata devam edebilmek, Deniz arkadaşları sayesinde çok eğlenir ve gerçek aşkıyla karşılaşır. Bir kelebeğin öleceğini sandığı anda ölümsüz olması... ♡