Gerçek Hisler

13 1 2
                                    

Baya uzun zaman oldu yeni bölüm yayınlamayalı. Uzun bir aradan sonra yeni bölümü yayınlıyorum  :)
...

Her insan düşerken yanlışlıkla da olsa bir yerlere tutunur. Ben de Berkcan 'ın elini tutmuştum. Ne var ki bunda .
Berkcan söyleyene kadar farkında bile değildim. Tamam, biraz ilginç bir gün yaşamış olabilirim ama herkesin başına böyle şeyler gelebilir değil mi ? TABII Kİ GELMEZ diye bağırıyordu içimdeki ses.

Ozan ve Asya'yi daha fazla meraklandırmadan "Evet,tuttum ama yanlışlıkla. " dedim. Gülmeye başladılar. 

Asya elimi tuttu. "Böyle mi tuttun?"dedi alay ederek.
"Üff,size de bir şey söylenmiyor. Meraklılar " Ozan önce Asya'ya sonra da bana baktı ."Evet,meraklıyız. Senin meraklı bestlerin " Ne kadar beni sinir etseler de onları seviyorum . Yani Ozan haklı, onlar benim şapşiklerim.

Bir anda kapı çaldı.  Gelen Berkcan ve Serkan'dı. Asya yüksek sesle "Kim geldi Denuu!" Dedi. Bana bazen bu şekilde hitap ediyor. Gülümseyerek Asya'ya seslendim. "Berkcan ve senink- Serkan geldi." Dedim. Neredeyse seninki diyordum. Asya bunu fark edince bakışlarını benden alamadı.

Berkcan bana bakarak "Biraz dolaşalım mı?" sorusunu yöneltti. "Zaten yeni dolaşmamış mıydık? " "Olsun, yine dolaşalım " dedi ve gülümsedi. Gülümserken yanağındaki gamzeleri çok tatlı oluyordu. "Benimle gezmek istediğinden emin misin Berk?"
"Ya Deniz fazla abartmıyor musun? Alt tarafı elimi tutun" Berkcan dan yüksek bir gülme sesi geldi .

Hep birlikte gülmeye başladılar. Bir an çok utandım. Mahcup bir şekilde parmaklarımla oynuyordum . Elini çeneme götürdü ve başımı yukarı kaldırdı.  "Şaka yapıyorum . Ee gelecek misin?"

Bir kaç saniye Berk'e baktıktan sonra teklifini kabul ettim. "İyi hadi gezelim bakalım ." Kapıyı kapatacakken Asya'ya seslendim .
"Asya! Ben Berk ile gezmeye gidiyorum sende Serkan ile tek takılırsın! " dedim ve Serkan'a göz kırptım. "Ne!? Den-" Asya'nın lafını tamamlamasını beklemeden kapıyı kapattım.

~Asya'nın ağzından ~
Evet, Deniz de gitti. Kaldım Serkan ile tek başıma . Ne yapacağım şimdi?  Deniz de en iyi arkadaşım falan ama sinirimi bozmuyor da değil yani dalga geçiyor bir de benimle. Serkan'a bakıp "Ee biz ne yapalım? " dedim. "Aç mısın? " diye sordu bir anda. "İtiraf etmeliyim ki çok açım " dedim tebessüm ederek.  Odadan çıktık ve yemekhaneye doğru ilerledik. Bir kaç bi şey bulabildik ve balkon bölümüne geçtik. Havuza karşı oturmak ve rüzgarın hafif esmesi çok hoş. Serkan bir anda muhabbete girdi . En sevdiğin film, yemek, müzik tarzı sorular sorduk birbirimize. Meğer ne çok benzer yanlarımız varmış . Konuştukça kendime yakın hissediyordum onu, acaba Deniz haklı mı? Saçmalama Asya kendine gel. Sınavın var senin sevgili falan dusunemezsin şimdi. Beynim böyle diyordu ama kalbim? Çok farklıydı, bana olan bakışları çok derin ve huzur veriyor. Her neyse romantizme bağlamıyım şimdi . Saat baya geç olmuştu , daha doğrusu bir kaç  saat geçmişti . Yaklaşık 2 saat muhabbet etmiştik. Yemeklerimiz bittikten sonra biraz havuz başında dolaştık. " Asya, sen çöl değişik bir kızsın. Bazen eğlenceli bazen durgunsun "
" Evet , öyleyim biraz ve nedenini bilmiyorum" dedim hafif bir tebessümle . Serkan bana çok güzel bakıyordu. Ona bakmamak için kendimi zor tutuyorum resmen. Serkan yorulduğumu anlayınca " İstersen içeri geçelim yorulmuşsundur" dedi ve tabii ki onayladım. Koridorda yürürken bir o bana bir ben ona bakıp gülümsüyorduk. Odalarımıza geçerken " Çok keyifli zamanlar geçirdim teşekkür ederim" dedim . " Ne demek , eğlendiysen ne mutlu bana." Gerçekten de eğlenmiştim. Odama geçer geçmez yatağa uzandım ve biraz istirahat ettim.

~DENİZ ~
Berk'le beraber biraz daha gezdik. Bana yarın Antalya içine inmeyi teklif etti. Bu teklifi geri çeviremicem çünkü onunla vakit geçirmek istiyorum , gezmek bahane. Neden bilmiyorum ama Berk de beni çeken bir şeyler var. Tamam çok yakışıklı ama bana o kadar benziyor ki, bu da beni çok mutlu ediyor çünkü beraber çok keyif alıyoruz . Yürüyerek bir parka gittik. O kadar güzeldi ki burası her yer yemyeşildi ve denize karşıydı. Tam piknik yapmalık bir yerdi . Bankta biraz oturduk ve " Nasıl ? Sevdin mi burayı? " dedi bana.
"Evet, bayıldım . Huzur verici sessiz bir yer"
" Bir dakika hemen gelicem" diyip bir yere gitti. Beş dakika oldu olmadı hemen geldi. Elinde siyah bir market poşeti vardı. Dondurmaaaa!
Hemde damla çikolatalı , en sevdiğim .
" Çok teşekkür ederim, dondurma çok severim. Bu havada baya iyi oldu" dedim gülümseyerek.
"Önemli değil hanımefendi " dedi o da tebessüm ederek.
Ne kadar da kibar bir genç . Allahım hoşlanmamak elde değil . Her neyse...
Dondurmalarimizi yedik ve biraz daha oturduktan sonra " Ee kalkalim mi? Otele dönmek istiyorum biraz yoruldum" dedim ve " Tabii ki hemen döneriz" dedi bana bakarak. Yürüyerek otele geri döndük. Park ile arasında on beş dakikalık mesafe vardı . Otele gelir gelmez ona bugün için teşekkür ettim ve odama geçtim . Yatağa baktığımda Asya pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. " Asya, ne oldu niye gülüyorsun? " dedim merakla . "Iıı şey, Deniz."  "Efendim Asya hadi söyle merak ediyorum"
"Merak etmesen şaşarim Deniz ya"
"Öf hadi Asya " sinirlenmistim.  Ne kadar meraklı bir insan olduğumu çok iyi biliyor oysa ki.
"Siz çıktıktan sonra biz de Serkan'la gezdik . Yemek yedik falan ve... Ben galiba ondan hoşlanıyorum ." Asya bunları hızlı bir şekilde söylemişti ve bir anda sustu. Hemen gözlerim büyüdü ve kendimi tutamayarak "Ne!?"diye küçük  bir çığlık attım .
"İnanmıyorum,  sen? Birisinden hoşlanıyorsun ve bu kişi Serkan. Öyle mi? " şaşkınlıkla ardı ardına sorular soruyordum.
Anlaşılan bugün Serkan muhabbeti fazla olucak.
                        ...

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin