Alarmın sesiyle uyandım. Kıyafetlerimi giyinmek için dolabımı açtım.
Bu sefer kararsız değildim çünkü giyeceğim şeyleri dün belirlemiştim. Kıyafetlerimi yatağa koydum ve duş almak için banyoya gittim.
..
Duştan sonra yüz losyonu ile yüzümü yıkadım. Sonrada odama gittim.Üzerime mercan renkli askılı ,altıma beyaz şort giyindim. Hafif bir makyaj yaptım. Kıyafetlerimi giyindikten sonra aşağıya indim.
Annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Biraz atıştırdım. Tam o sırada kapı çaldı. Tabiki de gelen Ozan'dı. Kapıyı açar açmaz "Günaydın, ben gitmek için hazırım! " dememle gülümsedi.
"Tamam o zaman hadi arabaya,daha bizimkileri alıcaz. Bu arada merhaba Damla teyze"
"Merhaba Ozan'cım. İyi yolculuklar "
Evden çıktık ve arabaya doğru gittik. Arabanın önüne geldiğimiz zaman Asya'yı aradım ."Asya biz önce Mert'i sonrada seni alıcaz. Hazır ol ."
"Mert'e gitmenize gerek yok. Mert bizde."
"Ne çabuk. Tamam geliyoruz"
Bunu Ozan'a söyledikten sonra Asya'lara gittik. Arabadan indiğimde ilk gördüğüm Asya ve Mert'di. Bizi kapıda bekliyorlardı.
Yanlarına gittim . Asya'nın "Biz hazırız ! " demesiyle arabaya bindik. Arabaya biner binmez Ozan "Antalya yolculuğu başlıyoor ! " dedi gülerek.
Beş - on dakika sonra araba fren yaptı ve arkadaki araba bizim arabaya çarptı. Aniden arabadan çıktık.
Ozan sinirlendi. "Biraz dikkat olun,arabayı mahvettiniz ! "
"Ne yapayım kardeşim fren tutmadı! "
Keşke adam bu lafı söylemeseydi. Ozan'ın en sinir olduğu şeydir bir insanın arabasını kontrol etmemesi.
Ozan'ın daha çok sinirlendiğini anladım. Ozan'a dikkatli bir şekilde baktım ama bir şey söylemedi ve ön taraftaki kalabalığa baktı.
"Gençler bakın kaza olmuş" demesiyle hepimiz başımızı o tarafa çevirdik.
Çok meraklı olduğum için ilk ben oraya gittim. Bir aile kazasıydı. Araba ters dönmüştü ve arabanın önünde küçük bir kız yatıyordu.
Tahminen 4-5 yaşlarında olmalıydı. Polis ve Ambulans geldi. O an Gamze aklıma geldi. Küçüklük arkadaşım.
5 yıl önce o da böyle bir kaza geçirmişti. Ailesinde ağır yaralanan olmuştu .
Ama şimdiki olayda küçük kız,amcası ve teyzesi dışında diğer aile üyelerinin (buna dede ve babaanne de dahil) öldüğünü öğrendik.
Kimse bir şey söylemiyordu. Hemşireler sedye ile kızı aldılar ve ambulansa bindirip gittiler.
Trafik eski haline döndü ve bizde yolumuza devam ettik. Bir süre kimse konuşmadı.
Bir kaç dakika sonra sessizliği bozan ben oldum "Daha kaç saat kaldı? " beni cevaplayan Mert oldu "Iki saate oradayız"
Uykum gelmeye başlamıştı. Başımı cama yaslayıp uyudum.
-Mert'den -
Deniz dayanamayıp uyumuştu. Benimde uykum gelmeye başlıyordu.Uzun yolculuklarda genellikle uyurdum. Tam başımı cama yasladım ki Ozan'ın yüksek müzik açmasıyla irkildim.
Deniz'in yerinden sıçradığını görünce kendimi gülmeden alamadım. Şaşkın ve kızgın bır şekilde Ozan'a bakıyordu.
"Ozan ne yapıyorsun ? Uyuyorum görmüyor musun !! "
Deniz'in bağırışından sonra bende "Abi niye bu kadar yüksek açıyorsun sesi, ödüm koptu ."
"Olum ruh gibisiniz biraz canlanın istedim hahaha" deyişiyle Deniz,Ozan'ın koluna vurdu.
"Kapat şu müziği uyucam "
"Tamam be üff, sıkıcılar"Ozan müziği kapattığına göre artık uyuyabiliriz. Deniz yine hemen uyudu. Uykucu işte ne olacak.
Asya'nın çığlığıyla gözlerim tekrardan pörtledi. Hep birlikte Asya'ya dönerek "Ne oldu Asya?" dedik bir anda.
"Gençler şu kafedeki çocuk, Deniz'in eski sevgilisi facebook'a 'ANTALYA YOLCULUĞU BAŞLASIN' yazmış.
Asya,Buray'ın hesabına mı bakıyor?
Deniz'in gözleri fal taşı gibi açıldı ve "Nee!" diye bir çığlık attı."Bizim gideceğimiz yere mi geliyormuş? Ne işi var Antalya'da? "
Asya "Yanındaki sevgilisiyle fotoğraf atmış." dedikten sonra Ozan dayanamadı ve "Antalya'ya gelsin tamam, ama bizim gideceğimiz otele gelirse onun ağzına sıçarım "dedi .
Deniz bir anda "Hoop Ozan kendine gel" demesiyle Ozan özür diledi.
Ortamın gerginliğini bozmak için "Boşverin ya, bizim otele gelecek halleri yok ya" dedim.
Herkes 'bilmem' bakışıyla baktı ama Deniz'in hâlâ uykusu olduğu gözlerinden belli oluyordu.
Benim uykum Ozan ve Asya sayesinde kaçmıştı .
-Deniz-
Çok uykum vardı. Kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım.O an aklıma Buray geldi ve hemen gözlerimi açtım . Dikkatimin dağılması için "Ozan müzik açar mısın? Bu sefer sesi kısık olsun "
Ozan müziği çok seviyordu. Hiç vakit kaybetmeden açtı. Camdan dışarı baktığımda " ANTALYA " tabelasını gördüm.
Sonunda ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Sonra
Teen FictionSevdiğiniz birinin size ihanet etmesi çok acı bir şeydir. Önemli olan o kişiyi unutup hayata devam edebilmek, Deniz arkadaşları sayesinde çok eğlenir ve gerçek aşkıyla karşılaşır. Bir kelebeğin öleceğini sandığı anda ölümsüz olması... ♡