Noc u Vládi

375 16 2
                                    

Došli jsme domů kolem desáté hodiny a hned šli spát. Postel mi Vláďa přichystal u něj v pokoji. Moc jsem toho nenaspala, protože mě pořád Vláďa pošťuchoval. Ráno vedle mě na stolku byly palačinky s Nuttelou, což nejvíc miluji! Při mém rozplývání se nad snídaní někdo zaťukal na dveře "dále!" křikla jsem s pusou upatlanou od Nuttely. Byl to Vláďa a za ním stál Pavel. "Dobré ráno čičino, tohle je Pavel, ten o kterým jsem ti říkal." Řekl příjemným hlasem Vláďa. "Čus! aspoň vidím koho si brzo Vláďa nastěhuje. Celkem dost mi toho o tobě řekl od té doby co jsi přijela."  vypadlo z Pavla. "Hah to budou asi pěkný věcičky nuu. Jinak ahoj, taky mi toho o tobě spoustu řekl, btw. jsem Kristýna, ale říkej mi Kiki!" Odpověděla jsem se smíchem a nataženou rukou. Pavel se usmál, potřásl si se mnou rukou a odešel z pokoje. Vláďa za ním zavřel dveře, sedl si vedle mě na postel, přiblížil se k mému obličeji a začal mě dávat drobounké polibky na krk. Já se se skousnutým rtem usmívala a zapletla mu prsty do vlasů. Tentokrát nás nevyrušila Naomi, ale vyrušil nás Pavel zapomněl si totiž v pokoji stativ... "Vláďo musím se převléknout mohl by jsi na chvilku pryč?" Poprosit ho, aby odešel pro mě bylo celkem těžké, ale opravdu jsem se potřebovala převléknout. "No jasně čičino!"  Vláďa odešel a já se převlékla. Vyšla jsem z pokoje v mých oblíbených světle modrých šatech. Jak mě Vláďa s Pavlem uviděli, koukali na mě s otevřenou pusou. Koukla jsem na ně, začala se smát a sedla si Vláďovi na klín. "Tak co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se kluků. "Už by jsi mohla dojít za Naomi, určitě bude ráda. Ale nechceme tě v žádném případě vyhazovat..." odpověděl Vláďa. Kývla jsem a Vláďa mě doprovodil před Naomin panelák, na rozloučenou mě políbil a objal. "Čauko Naomi! Jsem zpátky!" zakřičela jsem, když jsem zavírala dveře od bytu. Naomi vylezla z koupelny, běžela ke mně a objala mě. "Ahoj Kiki!" zamumlala s kartáčkem v puse. "Mohli bychom si nachystat věci na zítřejší CineTube co ty na to?" Zeptala se mě Naomi. Rozzářili se mi oči "No jasně! Tak já jdu chystat jo?"  Po 20 minutách chystání věcí na Brněnský CineTube bylo přichystáno a šli jsme se projít k jezeru. Po cestě chtěla Naomi vyprávět, kde jsme byli s Vláďou *neřekla jsem jí, že se mě zeptal jestli s ním chci chodit a že jsme se líbali. Kdybych jí to řekla, asi by mě zabila, ale nemůžu to tajit věčně to vím...* U jezera byla lavička na které si vždycky povídáme a díváme se na jezero. Za západu slunce naše cesta mířila domů. Doma si každá napustila vanu s velkou hromadou pěny a sklenkou vína.

Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat