Tajemství

335 12 0
                                    

Odtrhla jsem ho od sebe a odešla z pokoje. Ani nevím, proč jsem to udělala, ale chtěla jsem mu to nějak oplatit. "Okey, tak tohle jen tak nespravím..." řekl si v duchu Vláďa. Vláďa se za mnou rozeběhl, klekl si přede mě a prosil mě, abych mu to odpustila."Kiki prosím! Odpusť mi to, vždyť víš, že jsem to udělal z opilosti. Budu ti kupovat dárky, všechno možné, jen tě prosím, odpusť mi." "Kupovat si mě nemusíš, chtěla jsem tě potrestat, ale když vidím, jak jsi nešťastný, tak to nevydržím a odpouštím ti" řekla jsem mu v objetí. Bylo cítit, jak si Vláďa oddechl. Pavel odjel a mi s Vláďou měli PS4 jenom pro sebe a co myslíte, že jsme udělali? Pařili jsme na ní celý den, až na večer se nám podařilo dostat se ven a jen tak se projít za nádherného západu slunce. Cestou zpět domů jsme se zastavily na Captain Morgan Párty lodi, kde moc lidí nebylo. Skončili jsme tam do dvou hodin do rána, pak jsme společně s Vláďou měli snahu odtáhnout Petra na byt. Hold to přehnal s pitím no. Naštěstí Vláďa moc nepil (přesně jak mi slíbil), takže jsme v klidu dorazili domů, tam se vysprchovali a šli spát. Ráno jsem se probudila v posteli sama. Přišlo my to divné, šla jsem do kuchyně, tam si postavila vodu na kávu a mezitím, co se mi voda vařila došla jsem do sámošky pro donut k snídani. Po návratu zpět domů byla voda hotová, takže jsem s ní zalila kávu a sedla si do obýváku k televizi. Na gauči ležel lísteček, vzala jsem ho a začala číst: ''Ahoj Kiki pokud si čteš tenhle lísteček, tak jsem jel s Petrem něco vyřídit a vrátím se až pozítří. Vláďa." Okey, takže mám byt dva dny jenom pro sebe, aspoň si odpočinu a můžu hrát na PS4 sama, jak dlouho budu chtít. Stejně mám takový divný pocit, že mi Vláďa něco tají už delší dobu. Hraní na PS4 už mě po dvou hodinách přestalo bavit, šla jsem se projít po Náplavce a k jezeru. Nafotila jsem pár fotek na Instagram. *Od té doby co Vláďa "zveřejnil" náš vztah mám čím dál tím menší soukromí, což mi trošku vadí. Lidé na mě koukají, ptají se na mě, jeho fanynky mi někdy vyhrožují, že udělají cokoliv proto, aby náš vztah ukončili nebo, že mě zabijí atd. Ale Vláďu miluji a všechno tohle ustojím.* Když jsem tak přemýšlela nad naším vztahem a seděla na lavičce pohledem směrem do země, přisedla si ke mě nějaká holka, snažila jsem se jí ignorovat, ale šťouchla do mě, tak jsem jí pozdravila "Ahoj?" "Čůůs! Ty jsi Vláďova holka že? Proč nejsi s ním a sedíš tu tak sama?" V hlavě jsem si řekla, proč se mě na to sakra ptáš? "Ano jsem Vláďova holka a sedím tady sama, protože Vláďa odjel s Petrem na dva dny pryč. Proč se mě na to ptáš?" Podívala se na mě vražedným pohledem a odešla. *Co to sakra bylo? Řekla jsem něco špatně?* honilo se mi hlavou, když ta podivínka odešla. Vláďovi jsem volala asi 10x, ale ani jednou mi to nezvedl. Začala mi být venku zima, tak jsem šla domů kolem jezera a zase přes Náplavku.

Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat