Büyük İtiraf

582 19 5
                                    

-Gece Gökdoğan

Fotoğraftaki kişi Eslem

  Sabah uyandığımda Fatih ile Eslem koltuğu açmış, üzerlerindeki bahtaniye ile huzurlu ve çok sevimli bir şekilde yatıyorlardı. Bense Anıl'ın yanındaydım.
Anıl yatağın en ucuna, arkası dönük bir şekilde yatıyordu. Ben ise yatağın bir diğer ucundaydım ve ilk uyanan kişi de bendim anlaşılan.

  O sırada Eslem hareketlenmeye başladı. Sonra koltuktan doğrulup uyku sersemliği ile bana döndü.

-Günaydın Gece. Dedi uykulu ve samimi bir gülümseme ile.

-Günaydın. Dedim sırıtarak.

-Biraz acıktım.

-Hmm. Bu gün pazar. Hizmetçiler bu gün çalışmıyorlar. Bir şeyler hazırlayalım mı Eslem?

-Olur. Dedi yerinden kalkarak.

Odada ses çıkarmamaya dikkat ederek yavaşça kapıyı açtım ve Eslem ile odadan çıktık.

-Fatih'i seviyor musun? Diye sordum mutfağa doğru bakarken.

-Evet.  Hem de çok. Peki senin sevdiğin birisi varmı Gece?

-Vardı. Ama buraya taşınmadan önce ayrıldık.

-Ahh. Dedi surat ifadesini üzgüne dönüştürerek.

-Ama önemli değil. Her son yeni bir başlangıçtır. Dedim buzdalabını açarken.

  Buzdalabından 5 yumurta ve yarım sucuk çıkartım Eslem'e doğru uzattım:

-Sen sucuklu yumurtayı yap. Ben de patetesleri kızartırım. Dedim pateteslere bakarken.

-Tamam. Dedi ve yumurtaları kırmaya başladı.

  Ben de patetesleri kesmeye başladım.

-İçecek? Diye sordu Eslem.

-Çay. Diyerek cevabı kısa kestim.

*

  15 dakika içinde yemekleri hazırlamıştık. Ben sofrayı kurmuştum. Eslem'de Anıl ile Fatih'i uyandırmaya gitmişti. Bir kaç bardağı daha masaya koyduktan sonra masayı tamamlamıştım. Pazarlari iyi bir kahvaltı yapmak hobilerim arasında vardı.

  O sırada merdivenden inen Eslem, Anıl ve Fatih'i gördüm.

-Hiç gelmeyeceksiniz sanmıştım. Dedim kollarımı belime koyarken.

-Şu 2 deli yüzünden geç geldik. Dedi Anıl Eslem ve Fatih'i göstererek.

-Ne yaptık la biz? Diye sordu Fatih.

-Mutlu çiftler görmeyi sevmiyor musun? Diye sordu Eslem masum bir şekilde.

  Anıl kaşlarını hafifçe çatmıştı ama bu kızgınlık ifadesi değildi. Bu bir utanma ifadesiydi. Bakışlarını sol tarafına kaydırıp dudaklarını büzdü. Utanmış şekli buydu anlaşılan. Komik!

-Hadi hadi sofraya! Diyerek konuyu dağıttım.

  Üçü birden masaya geçti. Eslem ile Fatih karşı karşıyaydı. Dolayısıyla Anıl ile karşı karşıya oturan kişi de ben oluyordum.

-Bu gün ne yapalım kızlar? Anıl sen ne dersin?

-Bence dışarıya çıkalım. Dedi Anıl.

-İyi fikir! Diye heyecanla atıldım.

  O sırada telefonumun mesaj geldiğini bildiren cız müzik sesi ile irkildim. Yazan Okan'dı. Numaramı ona kavgayı çıkartmadan önce vermiştim.

Psikopat Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin