Hareket 5

122 19 15
                                    

Evet biliyorum çok uzun bir süre oldu ama sabırla bir iki vote bari gelmesini bekledim. Ama gelmedi. Şevkim kırılıyor yazasım gelmiyor böyle olunca ama açıkcası sonradan 4 bölümden ne beklediğimi düşündüm ve yazmaya devam etmeye karar verdim. Maymun iştahlıyım ve bir şeyden çabuk sıkılırım ama sabırla bu kurguma devam edeceğim.

O günden sonra Tuğra ile konuşmamıştım. Yeni sevgilisi ile gezmekle meşgul olduğu için beyefendi bana mesaj bile atmaya zaman bulamıyordu. Bende bu arada Hira ile yeni mekan keşfetmiş ve bir kaç kez orada takılmıştık. Daha sonra Hira'nın bir kıza asılması kızın sevgilisinin  gangsteri çıkması sonuncu olarak ta Hira'yı dağıtması sonucu mekandan atılmıştık.

Hira mekandan atılmayı gururuna yediremeyip " mekanın patronunu çağırın lan bana" diye bağırmış, patron gelincede yapılı olmasından ve sarhoşluğun katkılarıyla adamın paçasına yapışmış " götünün kılı olayım mekana al beni hülom" demişti. O an bizi rezil etmesinin verdiği sinirle , adamın ayağına yapışınca dışarı çıkan kalçasına bir tekme indirip küfürler savurmuştum. Adam kahkaha atıp " sevdim sizi, ben Ceyhun Saltık" diyerek odasına davet etmişti. 

Bununla birlikte bir sürü mekan işlettiğini yakın zamanda kızı Ela için parti düzenlediğini söylemişti. Laf arasında dansçı olduğumuzu  ve benim sesimin güzel olduğunu öğrenmişti. Ela arkadaşlarından uzaklaşmış, sevdiği oğlan başka birisini seviyormuş bu yüzden depresyondaymış. Babasıda onun için parti düzenleyecekmiş. Ama konsepti  ne yapacağına karar veremiyormuş. Onun için konsept seçip partiyi düzenledik. Şimdi  mekanda düzenlediğimiz parti için hazırlanıyorduk.

Partinin konsepti ' farklı eğlence' olarak adlandırdığımız değişik bir şey di. Herkes istediği bir yöre/ülke seçip oradaki insanlar gibi giyinecekti.

Üzerimde  gri ile altın rengi arasında kalmış bir kıyafet vardı (multimedia)
Vücut kıvrımlarım olduğu gibi ortadaydı.
Hintlilerin kıyafetlerinden alıp onu kendime uyarlamıştım.

İçeride şimdiden gelen insanların cıvıltısıyla dolmuştu. Geniş ortamda bardak sesleri yankılanmaya başlamıştı. Aynadaki aksime gülümseyip yavaş adımlarla perdenin kapattığı sahneye geldim kızlar benim gibi hint konseptine göre giyinmiş yapacağımız dansın bir kısmını tekrar ediyorlar kendi aralarında gülüyorlardı. Heyecan içinde içerinin tamamen dolmasını bekliyorduk.

Sahneyi kapatan perdenin kenarı çok hafif aralandı ve o aralıktan tanıdık bir beden süzüldü.  Yanıma doğru ilerledi ve dibimde durdu.  " heyecanlı mısın lan" diyerek güldüğünde sırıtmama engel olamadım.

" her ne kadar bu işi çoğu kez yapmış olsam da heyecanlıyım" diyerek elimi göğsüme koydum. Parmak uçlarımda hızlı atan kalbimi hissedince gülümsemem dudak kıvrımlarımda  iyice yayıldı.

Perdenin yanına ilerleyip büyük  odada göz gezdirdi. " içerisi tıklım tıklım lan ahahahahah yanlış bir hareketinde rezil olucaksın" diyerek yanıma geldi elini omuzuma koyup moral vermeye (!) Devam etti " ama olsun zamanla unuturlar" diyerek genişçe gülümsedi.

Ona tip tip bakarken Ceyhun abi geldi. " nasılsınız gençler" dedi.  Tabiki Hira durur mu, nerede görülmüş. Atladı hemen lafa " vallaha abi benlik bir şey yok ama bu mal Jeyan için heyecanlandım. Hatta ossuruğunu misafir var diye bırakamamış evin küçüğü gibi hissediyorum kendimi. Jeyan sahneye bir çıksa, ben o pırtı bir salsam rahatlayacağım da işte bekliyoruz" diyerek müthiş betimlemeleriyle bizi ayrıca bir mutlu etti.

Limon yemiş gibi ekşiyen yüzümü düzeltip " Hira'dan hallice" diyerek Ceyhun abiyi yanıtladım.

"  Aha beklenilen zaman aha aha" diyen Hira'ya sen nasıl bir şeysin bakışlarımdan attıktan sonra cevap beklemeye başladım. Kafasıyla mekanın dolduğunu işaret eden lambanın olduğu tarafı işaret etti. Kırmızı Işık tüm ihtişamıyla parlıyordu. Dudaklarımın arasından sert bir nefes kaçıp kurtuldu. Ceyhun abi destek olurcasına omzumu sıvazlayıp sahne arkasına yürüdü. Hira'da onu takip etti.

AbaddonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin