Au trecut noua luni... Sunt insarcinata cu Christian. Totul pare a fii atat de perfect. Pare ca traim intr-un basm...
Dar asta pana acum...-Damon, de ce imi faci asta?
Eram legata de mainj si de picioare intr-un loc mizerabil. De trei zile nu mai mancasem nimic... Sper ca bebelusul sa fie bine.
-Te-am avertizat , Crystal. Ori imi dai copilul dupa ce il vei naste, ori va voi omorî pe toti trei.
-Nu-mi vei lua in veci copilasul!
-Mai vedem noi...
Mii de lacrimi imi invadeaza ochii, apoi mi se preling pe obraji. Nu poate sa-mi ia copilul. Il voi proteja cu orice pret de ticalosul asta.
~~
CHRISTIAN P.O.V
Sa te ia dracu, Damon! Vei platii pentru tot!
Nu mai suport, nu stiu ce sa fac, unde sa o mai caut. Daca nemernicul indrazneste sa-i faca ceva, ei sau bebelusului?-Spune-mi unde e?
-Nu vei afla pana nu imi da certitudinea ca imi va da cipilul dupa ce se va naste.
-Crystal nu ti-ar da copilul in veci.
-Atunci ma tem ca va voi omoraî pe toti.
-De ce nu ne lasi in pace? De ce nu ne lasi sa fim fericiti?
-Ha, ha, ha, foarte amuzant... Eu m-am nascut pentru a distruge fericirea, nu intelegi? Nu suport sa vad oameni fericiti.
Cred ca de asta nu m-a iubit mama, de asta te-a ales pe tine. Nici macar nu mai vorbea cu mine, pretindea ca esti unicul ei fiu.-Stai, ce?
-Aaa, nu stiai, fratioare... asa e, sunt fratele tau.
-Nu pot sa cred! Ai fii in stare sa-ti omori propriul frate... cat de josnic...
-Din cauza mamei am ajuns asa, tot timpul tu erai pe primul loc, Christian a facut aia, Christian a facut aia, de ce nu poti sa fii si tu ca Christian... eram un nimic pentru ea, imi reprosa mereu ca o fac de rusine...
...
Sper sa va placa. Va pup!
CITEȘTI
Tărâmul De Dincolo De Nori
FantasíaCrystal Moon, o fata speciala, trăieşte o viata dubla, una pe pamant, iar alta pe Taramul de dincolo de nori. Aceasta se confrunta cu un razboi teribil pe taramul ei, iar ea e singura care il poate oprii. Aflaţi mai multe citind cartea...