Capitolul 9

44 3 1
                                    

Christian P.O.V

-Chiar nu vezi in ce hal arata? Cum poti fi asa...fara inima? Nu te gandesti deloc la copil? El nu are nicio vina.

-Nu imi pasa de nimic! Si sa va aduc aminte ca v-am spus care e conditia pentru a va lasa liberi...vreau copilul. Oricum, ce conteaza? Sunteti tineri, aveti timp sa mai faceti inca vreo 5-6 ...

-Tu te auzi ce spui? De ce vrei copilul?

-Pur si simplu il vreau! Nu trebuie sa va dau voua explicatii...

-Fratioare, lasa-mi copilul in pace. Ia-ma pe mine, fa-ma servitorul tau, omoara-ma, fa ce vrei cu mine, dar lasa-mi copilul si pe Crystal in pace!

-Vezi tu, fratioare...nu merge asa. Aici nu negociem. Asa ca nu mai are rost sa pierdem timpul degeaba. Se pare ca ati decis... Garzi! In prapastie cu ei!

-Nenorocitule!

-Sa stii ca nu ma impresionezi, Crystal.

Crystal P.O.V

Am inceput sa plang cu lacrimi amare. Doare! Doare foarte tare. Si nu faptul ca eu voi murii ma doare, ma doare ca acest suflet nevinovat nu va avea o sansa la viata.

Cu cat ne apropiam mai mult de prapastie lacrimile mele se inmulteau.

Insfarsit am ajuns. Eram pe marginea prapastiei. Am inchis ochii asteptand momentul mortii, insa nimic... Imi deschid incetisor ochii temandu-ma de ce va urma.

Raman impietrita cand vad imaginea din fata ochilor mei...Christian l-a injunghiat pe Damon cu sabia de aur.

Sabia de aur era singura arma cu care il puteai invinge pe maretul Damon, iar acum totul se sfarsise.

...

Dragilor, acesta nu este sfarsitul! Va mai urma mult suspans si dram si multe altele... sper sa va placa! Va pup!

Tărâmul De Dincolo De NoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum