Nu-mi venea sa cred ca propriul meu tata ma lovise.
Cu lacrimi in ochi am alergat spre casa...
Cum am ajuns am mers in camera mea ...am plans ore in şir.
Dupa ceva timp a inceput sa ma doara capul si sa mi se termine lacrimile.
...
**dupa 5 ani**
-Esti pregatita, scumpo? Ma intreaba mama in timp ce imi aranjeaza rochia de mireasa.
Da, asa e...ma casatoresc. Si nu pentru ca as vrea asta, insa sunt ordinele tatei si daca nu le respect va fi si mai rău.
Dupa moartea lui Hades am incetat sa mai simt ceva...nici bucurie,nici tristete, nici iubire... gandul imi era doar la razbunare.
Vroiam sa ma razbun pe tata pentru ce mi-a facut....
-Dalia...vreau sa avem un copil. Imi spune Carlos prinzandu-mi mainile in ale sale.
-Carlos, tu chiar nu intelegi ca nu te iubesc? Nunta asta nu insemnat nimic pentru mine. Lasa-ma in pace!
I-auzi la el! Vrea copii...pai poate sa viseze in continuare ca nu se va intampla asta cu mine.
Am cautat pe cineva care sa ma ajute cu planul meu de razbunare si asa am gasit-o pe Reea.
Reea era un fel de medium , care imi daduse o otrava speciala pentru tata.
Cum am ajuns acasa m-am dus la bucatarie si am strecurat otrava in ceaiul tatei avand grija ca nimeni sa nu observe.
...
-Ce mai faci, tată? Il intreb bandu-mi ceaiul si asteptand sa faca si el
acelasi lucru.-Incerc sa rezolv problemele din taram, scumpo. Spune uitandu-se prin niste documnte.
Ma uitam insistent la cana de ceai asteptand nerambdatoare sa ia o inghititura.
Dalia de acum cinci ani nu ar fii vrut ca tatal ei sa moara chiar sub ochii ei si tocmai din vina ei, insa noua Dalia nu are sentimente , e cuprinsa doar de ura si de dorinţa de razbunare.
...
Si am ajuns la penultimul capitol! Sper ca v-a placut! Va pup!
CITEȘTI
Tărâmul De Dincolo De Nori
FantasiaCrystal Moon, o fata speciala, trăieşte o viata dubla, una pe pamant, iar alta pe Taramul de dincolo de nori. Aceasta se confrunta cu un razboi teribil pe taramul ei, iar ea e singura care il poate oprii. Aflaţi mai multe citind cartea...