Justin se na mě otočil, dívali jsme se na sebe. Začal mě vášnivě líbat..
Taky tak moc milujete západ slunce? Sedět v písku, poslouchat šum moře, červené obláčky a krásné velké rudé slunce a navíc s milovanou osobou, to si přeje snad každý..
Do polibků dává vše, jsme s ním opravdu šťastná.
" Ellie? "
" Ano? "
" Chtěl bych tě po večeři někam vzít"
" A kam? "
" Nech se překvapit " nevím jestli se mám radovat nebo na mě něco chystá.
" Dobře, jdeme už do hotelu?"
" Můžeme" Vstáváme a ruku v ruce jdeme zpět cestičkou až k hotelu.
Vím, že jsem vám to už říkala, ale ten hotel je prostě nádherný, nejradši bych tu zůstala. Hned po příchodu do pokoje jsem se vrhla do koupelny a dala si sprchu. Vytáhla jsem si uplé červené šaty, černé lodičky a k tomu masivní stříbrný náhrdelník. Vlasy jsem si spletla do rybího copu a dala na jednu stranu. Na oči jsem si dala tenké linky, řasenku a červenou rtěnku. Vyšla ven a uviděla Justina v obleku. Wow je dokonalý a sexy.
" Ellie tobě to sluší, fakt moc krásná jsi. Můžeme jít?" zeptal se a otevřel mi dveře od pokoje.
"Děkuji, jistě"
Na chodbě stojí i Ema s Taylorem. Moc jim to sluší. Ema má na sobě krásné dlouhé šaty v královské modré barvě poseté kamínky a její protějšek má samozřejmě černý oblek s modrou kravatou.
" Jste všichni připravení? " ptá se Justin. Přikývli jsme hlavou a šli jsme poslušně za ním. Zdálo se mi, že jsme prošli celý hotel... pak se před námi otevřeli dveře do ráje.. velký sál, plný lidí a jídla. Co mě ale zaujalo nejvíc byl krásný, velký, křišťálový lustr nad námi.. ten chci domů.
" Zatančíte si se mnou krásná slečno? "
" Ale jistě mladíku " pousmála jsem se nad tím.
Justin mě vzal doprostřed sálu a začal tancovat. Nikdy jsem s ním netančila a tak jsem se trochu bála, jak nám to půjde. Tancuje dobře a myslím že nám to spolu jde. Miluju písničky, kde hlavní někdy i jediný doprovod je piáno. Hned po tom, co dozněla píseň, jsme si šli sednout ke stolu a popíjeli své nápoje, já si dala bílé víno a mají tu výborné jednohubky.
" Elli? Dívej se na pódium" a odešel. Co to zase dělá?!
" Tak dobře " řekla jsem si už jen pro sebe.
Kráčel pryč a já mezitím pojídala jednohubky a zapíjela vínem. Najednou zazněl ten tón, když zapínáte mikrofon. Stojí tam Justin v celé své kráse a s kytarou v ruce.
" Dobrý večer, chtěl bych něco sdělit své přítelkyni" Podíval se na mě.
" Ellie, jsi ta nejhezčí a nejlepší holka, kterou jsem kdy potkal. Jsem s tebou velmi šťastný a složil jsem pro tebe písničku, snad se ti bude líbit"
Začal vybrnkávat melodii a pak i zpívat. Páni, nevěděl jsem že umí tak krásně zpívat. Mohl by jít do pěvecké soutěže. Je to nádherný, nic krásnějšího jsem neprožila. Pomalu končila písnička a ještě do rytmu hudby řekl..
" Miluju tě, vezmeš si mě?" Cože? Šok..sedím celá strnulá, na obličeji veliký úsměv a slzy v očích.
Všichni se otočili na mě.
ČTEŠ
Believe in your dreams
FanfictionPříběh o Ellie Benettové a Justinovi Bieberovi. Vše se odehrává ve Stratfordu-v jejich rodném městě. Už od pohledu je jasné, že je něco k sobě přitahuje. Pokud chceš vědět víc, určitě čti tuto story.