Jen jsem tam seděla nevěřila tomu co řekl ..
"Ellie? Tak co?"
"Jasne, že ......ano"
usmál se a objal mě ..
Celou dobu jsem jen vnímala ten pocit bezpečí v jeho náruči .. Vnímala jeho vůni ... Jaké to bude s nimi trávit dovolenou? Rozhodně se moc těším!
"Půjdeme už??"
Celou tu dobu co tady přemýšlím jsem byla v jeho náruči?? Ou ...
"Ohh...musíme??" udělala jsem puppy face..
"Si roztomilá, ale vážně půjdeme.. musíme to ještě říct tvým rodičům."
"Ach jo!!.." pořád jsem doufala v to, že tu ještě zůstaneme.. chci aby tato chvíle trvala déle.
"Pojď.." natáhl ruku a já jsem jak pejsek poslechla a chytla ho za ruku, sice né zrovna nadšeně,ale ano..
Vyšli jsme z cukrárny a nasměrovali jsme si to přímo k nám domů.. Nemyslím si, že by mi to naši nedovolili. Vždycky moje rozhodnutí tolerují a vědí, že se o sebe umím postarat..
"Moc si mi toho o svých rodičích neřekla, tak nevím jak se na ně připravit, abych pravdu řekl.."
" Máma je strašně fajn, chápavá.. Táta ten je taky v pohodě, optimista...Neboj oni tě příjmou velmi dobře a určitě mě pustí" usmála jsem se.
"Dobrá...ale bát se jich i tak budu" zasmál se a já s ním.
"Jsme tu.."
Před námi stál tak moc pro mě známý dům..Ani nevím, jestli jsem vám někdy popisovala náš dům.. Není ani malý ani velký..Takový akorát.. Má 2 patra. Fasádu má světlejší červenou, ale není to taková ta vyblitá červená.. Ta sitě červená...No doufám, že víte co myslím..:D Okna a dveře máme dřevěné a světlé. Hned za přecíní je vstup do naší kuchyně a baru. Bar je hned za kuchyňskou deskou, takže jde přímo z něj vidět do obyváku. Z obyváku je výhled na naší zahradu s terasou a bazénem. Vedle obyváku je další místnost...ložnice mamky a taťky a pak následuje jejich koupelna. V druhém patře mám já pokoj. Je to možné trapné, ale mám vínový pokoj. Vlastně pomalu vše v mém pokoji je černé, bílé nebo vínové. Uprostřed pokoje je velká postel. Z pokoje vedou dveře do koupelny a šatníku.
Na Justinovi bylo vidět jak změnil barvu..( :D ) Pořádně jsem mu stiskla ruku, usmála jsem se na něj a vešla ruku v ruce do domu.
"Ahoj mami a tati"
"Á už jste tu tak jaký byl film??"
"Hrozný" řekla jsem při tom jsem si sedala na barovou židli a neodpustila jsem si Justina propíchnout pohledem, ten se jen usmál.
"Jakto?? Na čem jste byli?" zeptala se máma
Než jsem stihla odpovědět udělal to za mě Justin.
"Na hororu" řekl s úsměvem na rtech.
Máma se jen na něj usmála.
"Tak to už se nedivím... Ellie moc horory nemusí. Když si chceme nějaký pustit hned zmizí do pokoje.. Něco mi říká, že se hororů bojí" řekl táta, lišácky se na mě usmál a dloubl do mě ramenem.
"No jasný...už se o tomto bavit nebudeme" zasmála jsem se
"Mami, tati musíme se vás na něco zeptat" nevěděla jsem jak pokračovat. Naštěsí Justin okamžitě zareagoval.
"Koupil jsem letenky na dovolenou do Itálie na dva týdny a tak bych se chtěl zeptat, jestli by mohla jet Ellie se mnou, Emou a mím kamarádem."
ČTEŠ
Believe in your dreams
FanficPříběh o Ellie Benettové a Justinovi Bieberovi. Vše se odehrává ve Stratfordu-v jejich rodném městě. Už od pohledu je jasné, že je něco k sobě přitahuje. Pokud chceš vědět víc, určitě čti tuto story.