2. část

417 19 3
                                    

Usmála jsem se a pokračovala v cestě...  Po 5 minutách jsem došla do kavárny kde už na mě čekala Ema.  Je skvělé, že pracuje ve stejném podniku jako já.  Celá směna vždy rychle uteče. 

 „Dnes máme docela nával." Řekla Ema. 

„To jo, půjdeme někam odpoledne??" 

 „ Mohli by jsme zajít do toho novýho klubu za rohem, ještě jsme tam nebyli. "

  „Super nápad, stavíš se pro mě kolem 20 hodiny a půjdeme tam spolu??" Řekla jsem.

  „Jasně už se těším!" 

 Hned jak skončila směna jsme se rozloučili a já šla do města si koupit nějaké oblečení na večer. Když jsem došla do nákupního centra a porozhlédla se, rozzářili se mi oči. Za výlohou byly krásné šaty s květinovým vzorem v černo, fialové barvě.  Rychle jsem běžela pro ně. Měli poslední kus a tak jsem doufala , že mi budou. Měla jsem štěstí, padli mi. Vezmu si k tomu fialové vysoké podpatky a větší fialový náhrdelník s kamínky který mám doma. Bude to nádhera. Když jsem vyšla z nákupního centra bylo 5 hodin odpoledne. Neuvěřitelný jak rychle ten čas letí. Spěchám domů, abych všechno stihla. Přišla jsem domů.

 „Ahoj mami" řekla jsem.

 Z kuchyně se ozval mamčin hlas, ale ani jsem to neřešila a utíkala pro vodítko abych vyvenčila Bennyho. Je to Bernský Salašnický pes a bývá většinou na dvoře. Běžela jsem na dvůr a Benny mě ihned následoval směrem k brance. Vzala jsem ho na vodítko a šli jsme do blízkého lesíka. Vrátili jsme se a bylo  6 hodin večer. Mám ještě hodinu než se budu muset začít chystat. Tak sem si zapnula notebook a podívala co je nového na Facebooku.  Jen pár nových fotek, podívala jsem se na ně a napsala pár hezkých komentářů.  Je teprve půl sedmé tak se podívám ještě na pár video návodů na nějaké hezké líčení,  které by se mi hodilo k outfitu.  Našla jsem pár nových inspirací a už byl čas na chystání. Šla jsem do koupelny a umyla se.  Usušila a oblékla si ty krásné nové šaty. Vlasy jsem si vyžehlila.  Dala jsem si make-up a černé linky s světlými stíny a řasenkou.  Vše jsem doladila fialovým náhrdelníkem a podpatky.  Nesmím zapomenout na kabelku! Vzala jsem si černou aby se hodila k šatů. Dala si do ní mobil, klíče a peníze.  Už je 19:55 jdu dolů po schodech a chystám se k odchodu. Podívám se do zrcadla a provedu poslední úpravy. Ještě řeknu mamce ahoj a jdu.

Před domem už stojí Ema v červených šatech. 

„Ahoj Emo, moc ti to sluší." 

 „Ahoj, děkuju tobě taky. Jdeme??"

 Šli jsme asi 6 minut, když jsme konečně došli do klubu. Je tu teda hodně lidí. Nečekali jsme a šli na taneční parket.  Po několika minutách jsme si šli pro pití. I když mi ještě nebylo 18 let barman mi nalil vodku. Já to lupla do sebe a šli jsme zase tancovat. Tentokrát jsem ale netančila s Emou, ale s nějakým hezkým klukem. Neviděla jsem mu přímo do obličeje přes všechny ty světla ale uměl krásně tančit.

Z jeho pohledu:

Tančil jsem z krásnou dívkou s hnědými dlouhými vlasy. Krásně tančila a měla krásný úsměv. Po písničce jsem se zeptal na její jméno ale ona se jen usmála a pokračovala v tančení. Někdo ze zadu do mě narazil tak jsem se podíval. Když jsem se otočil zpět, dívka už tam nebyla. Hledal sem jí po celém klubu ale nenašel.

Z pohledu Ellie:

Tančili jsme a on se mě zeptal na moje jméno. Nechtěla jsem mu to prozradit a tak jsem se jen usmála. Tančili jsme dál když najednou do něj někdo šťouchl a on se otočil na toho člověka. Nenapadlo mě nic jiného než utéct. Vzala jsem Emu a šli jsme ven a potom rovnou domů.

Vrátila jsem se o 1 ráno. Odlíčila se, osprchovala a šla spát. Celou noc jsem přemýšlela kdo to mohl být..

Z pohledu neznámého kluka:

 Po tom co jsem prohledal celý klub jsem šel domů. A celou dobu jsem přemýšlel kdo mohla být ta tajemná dívka. Celou noc se mi zdálo jen o ní. 

Líbí se vám??:) 

Believe in your dreamsKde žijí příběhy. Začni objevovat