Believe in your dreams

887 24 0
                                    

Můj život se odehrává ve Stratfordu v Kanadě. Jmenuju se Ellie Benettová. Moji rodiče zemřeli, když mi bylo pět. Hned potom mě odvedla sociálka do dětského domova. Nesnášela jsem to tam. Svoje věci jsem si vždycky musela schovávat pod polštář aby mi je ostatní děti nevzali.. A pak se na mě konečně usmálo štěstí. Do dětského domova přijeli manželé. Pan a paní Parkerovi. Myslím, že se do mě zamilovali na první pohled, protože já ano. I když vím, že to nejsou mí praví rodiče, mám ráda jako vlastní a tom už se nic nezmění. Dnes, odpoledne je mi sedmnáct let. Jupííí.. Ještě rok a budu konečně plnoletá. Máma mi žádnou oslavu naštěstí nechystá za což jsem ráda. Vždycky respektuje moje rozhodnutí a snaží se je nějak pochopit. Miluji svoje rodiče a nevyměnila bych je za nic na světě. Moje nelepší kamarádka je Ema Dolsen dokonale si rozumíme. Zbožňuji chvíle s ní. Vždycky si pustíme písničky a povídáme si.Pracuji jako servírka v kavárně Meerse. Pracují tam skvělí lidé a dochází k nám ještě lepší zákazníci.„Mamíí! Už budu muset jít za půl hodiny mi začíná směna." Křikla jsem do obýváku na mamku. „Dobře, užij si to." Usmála jsem se a začala se obouvat. Bylo jaro, všechno rozkvetlé, ptáčci zpívají jeden přes druhého a ulice ožily. Povzdechla jsem si a vydala se ke kavárně. Když jsem šla kolem občerstvení pokukovali po mě dva kluci co se tam ládovali chlebíčky. Usmála jsem se a pokračovala v cestě.

Líbí??:)

Believe in your dreamsKde žijí příběhy. Začni objevovat