Neznámí číslo..Kdo to může být?? Otevřela jsem zprávu. Stálo v ní "Ahoj krásko, líbíš se mi." kdo to je??
„Ahoj kdo si??" vypla jsem mobil a mám v plánu ulehnout a jít spát. Už usínám v tom se ozve zvuk příchozí sms. Doufám, že ta sms za to stojí! Otevřela jsem jí a přečetla při posledním řádku se mi pusa otevřela. To jako vážně?? To si ze mě dělá srandu?? Chodím z jednoho rohu pokoje do druhého a nevím co odepsat. Myslí to vážně?? Nebo si ze mě dělá srandu?? A co zítra bude?? Já začínám mít trému to nevypadá dobře. Co mu odepíšu?? Ale prvně bych vám asi měla říct co v té sms je co?? V sms stojí: Jsem kluk který tě potkal teprve před 2 dny a už teď tě má strašně rád. Jsi krásná a něčím mě strašně přitahuješ. Ty tvoje krásné oči, usměvavé rty a rozváté vlasy větrem. Šel jsem do klubu s tím, že si na chvilku oddychnu od přemýšlení a prostě vypnu. Dařilo se mi to do té doby než jsem šel tancovat. Tancoval jsem z dívkou, která měla krásné dlouhé vlasy a krásné šaty. Zeptal sem se jí jak se jmenuje, ale ona mě jen ignorovala. Jen sem se ohlédl a ona zmizela. Hledal jsem jí po celém klubu, ale nenašel jí. Šel jsem k baru a dal si panáka, protože jsem na ní nemohl přestat myslet. Potom jsem šel spát. A přemýšlel nad tou dívkou, jestli jí ještě uvidím. Nemohl jsem celou noc spát. A když sem jí potkal dnes málem mi přestalo bít srdce. Můj kámoš mě donutil za ní jít a poprvé na ní promluvit. Jak jsem se k ní přibližoval, byl jsem čím dál víc nervozní. Nakonec jsem se přemohl a užil si ten den s ní. A proto jí píšu tuto sms. Ano jsem Justin.
Tak co odepíšu?? Já nevím.. jsem mimo protože jsem napsala „Kde si vzal moje číslo??"Už se mi chtělo vážně hodně spát a usla jsem. Ráno jsem se probudila..no „ráno" spíš dopoledne:D Bylo 11 hodin. Vstala jsem a jdu dolů za mamkou.
„Ahoj mami"
„Dobré dopoledne, zlato" nechápu proč to dopoledne zdůraznila. Otevřela jsem ledničku a zase v ní nic nebylo...
" Nečuč do toho tak, je toho tam dost!"
„Jasně" řekla jsem potichu. Nakonec jsem si vzala jogurt. Co budu dělat dneska než půjdu do klubu?? Pošlu sms Emě.
„Ahoj, co děláš dneska než pujdeme do klubu podnikneme něco??"
„Ahoj, já mám volno nezajdeme na jídlo a koupit si nějaký to oblečení na dnešek??"
„Jasně, za 10 min. před naším barákem."
„Ok, snad to stihnu" jo to já taky doufám..:D
Vyběhla jsem nahoru. Co si vezmu?? Je tam teplo tak kraťase a k tomu červený krátký tričko s nápisem Bitch. Vběhla jsem do koupelny a dala si lehký makeup, černé linky a řasenku. Na hlavě si udělám drdol. Wow vypadá to líp než jsem si myslela. Do kapsy jsem si vzala jen klíče,mobil a peníze. Sběhla jsem do předsíně a obula si černé supry.
„Ahoj mami.."
„Kam jdeš??"
„Ohh, jdu s Emou na nákup a na oběd, pá"
„Pá" Ema tu ještě není jak jinak..
„Ahoj, Ellie" křičí na mě z dálky Ema. Objala mě, samozřejmě až po té co udýchaná přiběhla.
„Ahoj Emo jdeme??"
„Jasně, co máš v plánu si koupit na večer??" a tak divně se na mě podívala. Ona provokuje??
„Asi zase šaty, co ty??" pokroutila hlavou a řekla
„Co mi padne do oka" vedli jsme docela nudnou konverzaci a pak došli do obchodního centra.
„Půjdeme prvně do obchodů nebo na jídlo??"
„No..kolik je??"
„11:40"
„Tak jdeme směr Mekáč"
Letíme do McDonaldu a obě si objednáváme hranolky a kuřecí stehýnka plus kolu:D Hnes jsme to snědli a taky pár hranolek přistálo někde jinde než v břiše:D
"Jsem plná!!"
"Ohh já taky!!"
"Ale shoping nás nemine!!"
"No jo!!" procházeli jsme obchody a já pořád nic neměla..
Ani Ema na tom nebyla líp. Měla jen nový boty. Takový ty vysoký štekle:DD Vešli jsme do dalšího obchodu a jako vždy jsem se rozhlížela, jestli nenajdu něco co mě padne do oka. Dívala jsem se po takových těch krátkých braletech až se tomu dá říct podprsenka. Vybrala jsem si jeden v černorůžovobílé barvě. Ale teď co k tomu?? Musím najít ještě nějakou sukni! Á jednu jsem našla. Černou s volánkem na vrchu a vysokým pasem. K tomu si dám náhrdelník co mám doma. To bude dokonalý! Jak tak vidím i Ema si vybrala. Wow koupila si červený minišaty. To bude vypadat dobře!
"Tak jdem??"
"Jo, je 18:30 tak zajdeme jen k nám ne a všechno si můžeš u mě půjčit stejně jsi si oblečení už koupila"
"Ok tak jdeme ať to stihneme" Po 10 minutách jsme došli domů.
"Ahoj mami, půjdeme s Emou v 19:30 ven jo??"
"Kam??"
"Do klubu!" čekala jsem nějaké připomínky, ale řekla normálně "Fajn" co jí dneska je?? No nijak jsem to neřešila a letěla s Emou nahoru se chystat. Pustila jsem písničky a obě se oblékly do svého oblečení. Já mám bralet a sukni. K tomu bílé vysoké lodičky a na krk jsem si dala mohutný náhrdelník s bílými kamínky. A abych nezapomněla na náušnice, dala jsem si k náhrdelníku stejné náušnice. Do světle růžové minikabelky jsem si dala mobil,klíče,peníze a doklady. Udělala drdol abych se mohla znovu nalíčit. Začnu make-upem jako základ. Použiji bronzer, abych si zdůraznila lícní kosti. Udělám si černé linky a dám si řasenku. Na rty si dám světle růžovou rtěnku. Zavrcholím to vyžehlením vlasů do rovna. Bomba! Ema už je zrovna taky hotová. Má na sobě červené minišaty, červené vysoké lodičky s černou minikabelkou a na krku má černý velký náhrdelník. Má navlněné vlasy a na obličeji lehký makeup s černými linkami a červenou rtěnkou.
"Jdeme?? Je už 19:20"
"Ok"
Vzala jsem si kabelku a šla dolů a za mnou jako ocásek i Ema. Provedli jsme poslední úpravy a než jsme odešli jsem zařvala na mamku
"Mamíí??! My už jdeme!" nečekala jsem na odpověď a vydala se z baráku. Je 19:40 a my už stojíme u klubu.
"Počkáme venku nebo půjdeme si dát něco k pití??"
"Dem si pro pití!!" Abych pravdu řekla jsem z dneška docela vystrašená. Bojím se toho co bude tak si radši dám něco ostřejšího. Obě jsme si objednali nějaký drink s alkoholem.
"Emo, bojíš se dneška??"
"Trochu jo, mám trému..Ty?"
"Jo já taky" od té doby co jsme šli do klubu mám takovou skleslou náladu. Nějakou dobu jsme tam jen tak nečinně seděli a popíjeli když v tom mi někdo zaťukal na rameno...
Ahoj:) děkuju moc za minulé komentáře:) moc si toho vážím:)) doufám, že se vám tato část líbila :) kdyžtak do komentářů:)
ČTEŠ
Believe in your dreams
أدب الهواةPříběh o Ellie Benettové a Justinovi Bieberovi. Vše se odehrává ve Stratfordu-v jejich rodném městě. Už od pohledu je jasné, že je něco k sobě přitahuje. Pokud chceš vědět víc, určitě čti tuto story.