7.část

178 8 1
                                    

Nějakou dobu jsme tam jen tak nečinně seděli a popíjeli když v tom mi někdo zaťukal na rameno... Jen tak jsem se otočila a doufala, že to bude Justin. Moje očekávání se splnilo a před mnou stojí v celé své kráse. Má na sobě červené tílko a černé chachi kalhoty. Vlasy má jako vždy nagelované nahoru.

„Ahoj" řekl a krásně se na mě podíval.

„Ahoj" úsměv jsem mu opětovala.

 Objednal si pivo a povídali si. Šli jsme si i párkrát zatančit a musím říct, že tancuje hodně dobře!! Pak jsme se šli jen tak procházet po městě.

„A co tvoje rodina??"

Tato otázka ho asi zarazila, jen hleděl dopředu a přemýšlel se zatnutými čelistmi. 

„Promiň, nemusíš nic říkat"

„Já chci...tak moc se ti chci svěřit, ale nedokážu o tom mluvit...připomene mi to, co všechno se stalo a několik dní jsem pak uplně mimo."

„To nevadí... už budu muset jít domů, jsem unavená.."

„Doprovodím tě"                            

Šli jsem dál městem, až jsme zastavili u mého domu.

„Dneska jsem si s tebou den užila, děkuju ti" usmála jsem se.

„To já tobě"

Přišla jsem k němu a dala jsem mu pusu na tvář..

„Dobrou noc"

„Dobrou"

Už jsem se jen otočila a vešla do domu..

Z pohledu Justina

Ona mi dala pusu na tvář... stojím ještě před jejím domem a cítím se úžasně... ona je dokonalá

Je mi líto, že sem jí neřekl jak je to mezi mnou a rodinou... ale prostě teď nemůžu...

 Pomalu jsem vyšel směrem domů.. už jsem taky unavený... hned jak jsem došel domů jsem si lehl na postel a usnul..

 to je pro dnešek všechno:) omlouvám se že jsem dlouho nic nenapsala:P 

Děkuji za komentáře,přečtení i like:)) miluju vás:*

Believe in your dreamsKde žijí příběhy. Začni objevovat