3.část

344 17 5
                                    

Celou noc se mi zdálo jen o ní...

Po té včerejší pařbě s Emou mě trochu bolí hlava, ale bohužel i tak musím do práce. Rychle jsem se oblékla a utíkala dolů. Po cestě jsem si vzala palačinku od mamky a utíkala do práce. Stihla sem to tak, tak.

 „Ahoj Emo, promiň po včerejšku sem byla trošku mimo."

 „Ahoj Pařmenko, jo viděla jsem, proč jsme vůbec tak rychle utekli??"

 „No víš s někým jsem tančila a prostě mě nic jinýho nenapadlo než utéct, víš přece, že když de o kluky začnu zmatkovat."

 „Jo, vím až moc dobře!" 

 „Co kdybychom dneska zašli do zábavného parku?? Chci si užít a ty můžeš nabalovat kluky!" navrhla jsem a začala se smát.

 „Jo to by šlo, alespoň ti ukážu jak na to"

. „Zpátky do práce holky!"  zařval na nás šéf. A my jednohlasně odpověděli „Jasně šéfe." A pořád jsme se smáli. 

Celou směnu jsem pořád myslela jen na toho kluka.. Kdo to může být??Znám ho?? Potkám ho ještě?? Tyto otázky jsem si neustále kladla a nedokázala jsem si odpovědět. Jen jsem doufala, že ho znovu potkám. Konečně skončila směna a já s Emou rychle utíkali do zábavného parku. )

„Na co půjdeme prvně??" 

„Co takhle horská dráha??" 

„Jasně, super nápad, ale né, že ti bude zase blbě a půjdeme hned domů!!"  jak jsem to dořekla Ema se na mě tak vyčítavě podívala. 

„Jdeméé" zakřičela jsem a v tu chvíli se na nás spoustu lidí podívalo. Jakej trapas!! :D

Z pohledu neznámého kluka:

S kámošem jsem se dohodli, že půjdeme odpoledne do zábavného parku, abychom si užili nějakou tu zábavu. Přišli jsme na místo a rozhodovali se kam půjdeme, když náhle někdo zařval a spoustu lidí se otočilo tím směrem. Byla to nějaká dívka ale neviděli jsme ji. 

„Pojď jdeme zatím pro nějaký pití!"

 „Ok, co si dáš Taylore??" 

 „ Co takhle Pivo?"

 „Co jinýho:!" odpověděl a nechápavě se na mě podíval.  A šli jsme do baru.

Z pohledu Ellie:

Hned po tom trapasu jsme nasedli do vagonku a jeli prožít dobrodružství. Po celou dobu mi Ema řvala do uší. 

„Emo já pomalu nic neslyším kvůli tobě!!" 

 „Promiň no"  

„Příště si na tebe vezmu izolepu!!"  jak jsem to dořekla hned jsme se začali nehořázně smát. 

„Pojď mám žízeň!!"  

„A jakej koktejl si dáme??"  

„Proč koktejl??" podívala jsem se nechápavě. 

„Pivo si dáme!!"  začala jsem se smát. 

 Jakmile jsme vešli do baru, uviděla jsem toho kluka na kterého jsem celou dobu myslela.  V ten moment jsem byla úplně mimo. Stála jsem tam jako kůl v plotě. Z toho jsem najednou slyšela

 „Ellie pojď!!"  Kdyby u mě nebyla Ema stála bych tam hodně dlouho jak debil. 

„Ehm jo už jdu."

Z pohledu neznámého kluka:

Popíjím s Taylorem a přitom myslím na tu včerejší holku. Otočím se ke dveřím a ona tam tak stojí a dívá se na mě. 

„No tak na co čekáš?? Jdi za ní!!"

 „Já, já nevím!" klesla mi hlava. 

„Celý den na ní myslíš, tady jí máš tak zvedni tu prdel a jdi za ní!!" 

 „Dobrá, dobrá jdu ale ty pojď semnou!"  

„Tak pojď."  Zvedli jsme se a namířili si to přímo k nim. Cítím jak mi začíná tlouct srdce........

 Tak co líbí?? mám pokračovat?? komentáře :)

Believe in your dreamsKde žijí příběhy. Začni objevovat