Scoala

1.3K 81 3
                                    

URASC FINALUL
Anxietatea mea are anxietate.

Am uitat ca esti la liceu lol.

Mergi la colegiu?

Nu.


Deci esti stripper? Se plătește bine? Daca pic testul la mare s-ar putea sa am nevoie de o obține inafara scolii.


LOL HAHAHAHAHAHAH NU


Deci esti la fel ca mafia? Te urmăresc pentru a te Închide? Pot face asta in timpul liber pentru 4-8.


OPREȘTE-TE ACTUAL RAD PREA TARE.

NU MI-AI RĂSPUNS LA ÎNTREBARE.

Sunt cântăreț lmao.

Asta-i dragut. Cat câștigi? $100 pe noapte? Urmează sa facilul duet? Pot sa cand la tamburina.

Lol mai mult de atat nu poti spune...
Si nu, imi place sa fiu singurul om intr-un show.

Ei bine nasol pentru tine. Ma distrez cu tamburina. 2007 Joe Jonas e nimic pe lângă mine.

LMFAO

Deci cum e fără viața scoalara?

Bine, am urat majoritatea materiilor.

Cu siguranța asta e cazul pentru majoritatea. Din păcate tamburina nu este plătită la fel de bine pentru a face tot timpul.


Sunt sigur ca tu vei fi prima miliardară cântăreața la tamburina daca doar rămâi cu ea.

OK acum tu esti doar o medie.

Glumeam. Esti o fata luminoasa si asta este evident chiar daca scrii



Ma jucam dar AEWWWWWW


Lol.

Deci nu ne vom intâlni cu adevărat niciodată pentru ca tu crezi ca te voi trata diferit odată ce ne vedem?

Pentru un timp cel putin. Am nevoie de mai mult timp înainte sa te pot intâlni. Nu mult, poate doar o luna.

Daca asta este ceea ce te va face sa te simti mai confortabil atunci e bine.

Mulțumesc ca esti rațională.


Lol $50 spun ca nu te voi trata diferit cand ne vom intâlni.

Nu e nevoie sa facem afacerea asta daca nu ai $50 in schimb dulceața.

 

Oh este.



Nu spune ca nu te-am avertizat.

Texting|JB •Tradusă•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum